eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie usługi ochrony fizycznej obiektu i mienia oraz konwojowania wartości pieniężnych i mienia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-05-25

Warszawa: Wykonanie usługi ochrony fizycznej obiektu i mienia oraz konwojowania wartości pieniężnych i mienia
Numer ogłoszenia: 75597 - 2015; data zamieszczenia: 25.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych , ul. Pawińskiego 17/21, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6028110, faks 22 6028716.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cpd.msw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi ochrony fizycznej obiektu i mienia oraz konwojowania wartości pieniężnych i mienia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektu i mienia oraz konwojowanie wartości pieniężnych i mienia Zamawiającego: 1) świadczenie usług w zakresie całodobowej ochrony fizycznej wydzielonej działki o numerze ewidencyjnym numer 10 z obrębu 146505_8.0412 wraz ze znajdującymi się na niej budynkami Zamawiającego, przy ul. Smyczkowej 10 (dawniej 2) w Warszawie oraz osób uprawnionych do przebywania na terenie obiektu; 2) świadczenie usługi w zakresie konwojowania transportu wartości pieniężnych/ przedmiotów wartościowych lub dokumentów z/do obiektu przy ul. Smyczkowa 10 z/do miejsca przeznaczenia; 2. Poprzez ochronę fizyczną obiektu i mienia, rozumie się sprawowanie ochrony przez 7 dni w tygodniu, w tym w dni ustawowo i urzędowo wolne od pracy przez wyspecjalizowanych pracowników ochrony fizycznej, realizowaną zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i przepisami prawa. 3. Pracownicy ochrony fizycznej obiektu i mienia, wskazani przez Wykonawcę do ochrony obiektu i mienia powinni być: zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, wpisani na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r Dz. U. z 2014 r. poz.1099), posiadać aktualne badania lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań utrudniających wykonanie przedmiotu zamówienia oraz posiadać licencje na użytkowanie broni (dotyczy paralizatorów). 4. Przed rozpoczęciem świadczenia usługi ochrony do zakończenia robót budowlanych wokół obiektu zostanie wykonane ogrodzenie ażurowe o wysokości 250 cm częściowo zwieńczone drutem żyletkowym i umieszczone na cokole betonowym. Obiekt będzie oświetlony oraz wyposażony w następujące systemy: instalację alarmową, instalację kontroli dostępu, telewizję przemysłową (CCTV), system alarmu pożaru, system gaszenia gazem części pomieszczeń oraz system antynapadowy dla wybranych pomieszczeń. Na teren obiektu można wejść/wjechać bramą od strony ulicy Smyczkowej, przy której znajduje się budynek ochrony z przejściem amfiladowym. Powierzchnia działki wynosi 4 143 m2. W skład obiektu wchodzą dwa budynki połączone ze sobą przejściem podziemnym (budynek główny i budynek ochrony zewnętrznej) oraz wolnostojąca stacja transformatorowa..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.50.00 - Usługi patrolowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. W przedmiotowym postępowaniu, przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 13 000 zł słownie: trzynaście tysięcy złotych. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, ul. Pawińskiego 17/21, 02-106 Warszawa - Bank Zachodni WBK S.A. nr rachunku 46 1500 1777 1217 7005 1279 0000 z adnotacją: /Wykonanie usługi ochrony obiektu i mienia oraz konwojowania wartości pieniężnych i mienia (nr sprawy: 1/CPD/PN/OCHRONA/2015)/. 4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. Potwierdzenie lub kserokopię potwierdzenia wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniu lub gwarancji, oryginał dokumentu (poręczenia lub gwarancji) należy złożyć w kasie Centrum Personalizacji Dokumentów Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, ul. Pawińskiego 17/21, pok. nr 13. Kasa czynna codziennie w godz. 9.00 do 15.30 za wyjątkiem sobót, niedziel oraz świąt. Kopię dokumentu (poręczenia lub gwarancji) zdeponowanego w kasie, poświadczonego za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę należy dołączyć do oferty wraz z kopią potwierdzenia wniesienia wadium w kasie. Wzór takiego potwierdzenia określony został w formularzu ofertowym - załącznik nr 4 do SIWZ. 6. W przypadku wnoszenia wadium w postaci poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, Wykonawca winien przedłożyć dokument poręczenia wystawiony przez poręczyciela, zawierający informację o udzieleniu poręczenia stanowiącego wadium na rzecz Centrum Personalizacji Dokumentów MSW do przetargu pn. /Wykonanie usługi ochrony obiektu i mienia oraz konwojowania wartości pieniężnych i mienia (nr sprawy: 1/CPD/PN/OCHRONA/2015)/, ważnego przez okres związania ofertą określony w SIWZ oraz zobowiązanie poręczyciela do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. W przypadku wniesienia wadium w gwarancjach bankowych Wykonawca winien przedłożyć pisemną gwarancję udzieloną przez bank, zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe, obowiązującą przez okres związania ofertą określony w SIWZ, zawierającą informację, że udzielona gwarancja stanowi wadium na rzecz Centrum Personalizacji Dokumentów MSW do przetargu pn. /Wykonanie usługi ochrony obiektu i mienia oraz konwojowania wartości pieniężnych i mienia, w Warszawie (nr sprawy: 1/CPD/PN/OCHRONA/2015)/, ważne przez okres związania ofertą określony w SIWZ oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. W przypadku wniesienia wadium w gwarancjach ubezpieczeniowych Wykonawca winien przedłożyć pisemną gwarancję udzieloną przez firmę ubezpieczeniową, obowiązującą przez okres związania ofertą określony w SIWZ, zawierającą informację, że udzielona gwarancja stanowi wadium na rzecz Centrum Personalizacji Dokumentów do przetargu pn. /Wykonanie usługi ochrony obiektu i mienia oraz konwojowania wartości pieniężnych i mienia (nr sprawy: 1/CPD/PN/OCHRONA/2015)/, ważne przez okres związania ofertą określony w SIWZ oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 9. W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa, w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275), Wykonawca winien przedłożyć dokument poręczenia wystawiony przez poręczyciela, zawierający informację o udzieleniu poręczenia stanowiącego wadium na rzecz Centrum Personalizacji Dokumentów MSW do przetargu pn. /Wykonanie usługi ochrony obiektu i mienia oraz konwojowania wartości pieniężnych i mienia (nr sprawy: 1/CPD/PN/OCHRONA/2015)/, ważne przez okres związania ofertą określony w SIWZ oraz zobowiązanie poręczyciela do nieodwołalnej, bezwarunkowej, płatnej na pierwsze żądanie Zamawiającego wypłaty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. Zwrot albo utrata wadium następować będzie zgodnie z treścią art. 46 ustawy Pzp. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniu lub gwarancji, Wykonawca winien przedłożyć zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczyciela do bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy, tj. zatrzymania wadium przez Zamawiającego wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - tj. posiada aktualną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych na prowadzenie działalności w zakresie wskazanym w ustawie z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. 2014 r poz. 1099), spełniają wymogi stawiane specjalistycznym uzbrojonym formacjom ochronnym oraz posiadają pozwolenie radiowe zgodnie z art. 143 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171 poz. 1800 ze zm.) w zakresie sieci dyspozytorskiej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonania zamówienia, tj.: wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej 2 zamówienia, każde trwające nieprzerwanie przez okres co najmniej 1 roku, w sposób ciągły (24 godziny, 7 dni w tygodniu), o wartości nie niższej niż 250.000,00 zł brutto (z VAT), którego przedmiotem była lub jest ochrona fizyczna budynku biurowego użyteczności publicznej lub kompleksu budynków biurowych użyteczności publicznej znajdujących się na wydzielonym obszarze i funkcjonalnie ze sobą powiązanych, o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 2000 m2; Powierzchnia użytkowa dla kompleksu budynków stanowić będzie sumę powierzchni poszczególnych budynków biurowych. W przypadku zamówień obecnie wykonywanych (nie wykonanych/zakończonych), wartość zrealizowanej części zamówienia przed upływem terminu składania ofert, nie może być mniejsza niż 250.000,00 zł brutto (z VAT), a okres jej trwania nie krótszy niż 1 rok. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę przynajmniej jeden z nich musi wykazać się spełnieniem warunku, o którym mowa powyżej. W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, to co najmniej jeden z nich powinien samodzielnie spełnić powyższy warunek udziału w postępowaniu. W przypadku, gdy Wykonawca wykaże, na potwierdzenie spełnienia powyższego wa-runku udziału w postępowaniu, usługę, przy realizacji której brał udział, jako członek konsorcjum, z dowodów czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie powinien wynikać zakres prac wykonanych przez Wykonawcę, jako członka konsorcjum.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca do realizacji zamówienia będzie dysponował potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia. Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca do oferty załączy oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym niezbędnym do realizacji zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca do realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej 11 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej prowadzoną przez Komendanta Głównego Policji, oraz posiadających trzyletnie doświadczenie w ochronie osób i mienia oraz posiadającymi pozwolenie na broń (w zakresie używania paralizatora), zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu, posiadającymi aktualne badania lekarskie stwierdzające pełną zdolność psychofizyczną do pracy w charakterze pracownika ochrony fizycznej. Wykonawca, jako dowód, przedłoży wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, załączając potwierdzenie uzyskania przez nie wpisu na listę wykwalifikowanych pracowników ochrony wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami zgodny w treści z załącznikiem nr 6 do SIWZ oraz oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień zgodne w treści z załącznikiem nr 7 do SIWZ. W przypadku gdy wykwalifikowani pracownicy ochrony fizycznej (ujęci w załączniku nr 6 do SIWZ) będą posiadać ukończone szkolenie w zakresie samoobrony lub sztuk walki oraz że legitymować się będą znajomością języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie co najmniej /średniozaawansowanym/, Wykonawca dołączy dowody potwierdzające ukończenie kursów/ szkoleń osób, których te dowody dotyczą, zgodnie z ilością osób określoną w formularzu ofertowym w ust 3. Wykonawca w stosunku do osób, którymi będzie dysponował, a nie jest ich pracodawcą, załącza pisemne oświadczeniem podmiotów dysponujących nimi o udostępnieniu zasobów w tym zakresie na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia podpisane przez osobę/osoby posiadające umocowanie do składania oświadczeń wiedzy i woli w imieniu tychże podmiotów (przykładowe oświadczenie stanowi załącznik nr 8 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie, że Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym nie-zbędnym do realizacji zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Kwalifikacje pracowników ochrony obiektu i mienia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W szczególności Zamawiający, dopuszcza: 1) zmianę cen w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT, 2) zmianę rozpoczęcia świadczenia usługi oraz terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od stron, np.: 1) siły wyższej, 2) działań osób trzecich uniemożliwiających realizację przedmiotu umowy, 3) zmianę zakresu świadczenia usługi ochrony obiektu i mienia w razie wystąpienia klęsk żywiołowych oraz w czasie wewnętrznego i zewnętrznego zagrożenia państwa, 4) zmianę ilości konwojów wartości pieniężnych / przedmiotów wartościowych lub dokumentów, 5) zmianę osób przewidzianych do realizacji zamówienia pod warunkiem, iż osoba za-stępująca posiada kompetencje odpowiadające wymaganiom SIWZ. 4. Istotnej zmiany postanowień umowy nie stanowi między innymi: 1) aktualizacja danych Wykonawcy i Zamawiającego poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę formy prawnej itp.; 2) zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cpd.bip.msw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: CENTRUM PERSONALIZACJI DOKUMENTÓW MSW UL. PAWIŃSKIEGO 17/21, 02-106 WARSZAWA KANCELARIA OGÓLNA (POKÓJ NR 19).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2015 godzina 12:00, miejsce: CENTRUM PERSONALIZACJI DOKUMENTÓW MSW UL. PAWIŃSKIEGO 17/21, 02-106 WARSZAWA KANCELARIA OGÓLNA (POKÓJ NR 19).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.