eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Remont mostu w ciągu drogi krajowej Nr 45 w km 152 + 182,00 w m. Praszka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-24

Opole: Remont mostu w ciągu drogi krajowej Nr 45 w km 152 + 182,00 w m. Praszka
Numer ogłoszenia: 75590 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zarządzanie drogami krajowymi.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont mostu w ciągu drogi krajowej Nr 45 w km 152 + 182,00 w m. Praszka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Remont mostu w ciągu drogi krajowej Nr 45 w km 152 + 182,00 w m. Praszka Parametry i zakres robót budowlanych: - most jednoprzęsłowy wolnopodparty z obustronnymi wspornikami - długość mostu - 16,95 m, - szerokość całkowita mostu - 13,64 m ROBOTY BĘDĄ WYKONYWANE POŁOWĄ JEZDNI : Prowadzenie ruchu pojazdów - ruch wahadłowy na moście na jezdni szerokości 3,0 m przy połówkowym wyłączeniu jezdni z ruchu . Na czas remontu zastosowana będzie sygnalizacja świetlna trójkomorowa .w porze nocnej oraz sterowanie ręczne w porze dziennej - zgodnie z projektem organizacji ruchu tymczasowego Zamówienie obejmuje wszelkie roboty określone szczegółowo w Tomie III , IV i V specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj.: - wykonanie i demontaż oznakowania pionowego i poziomego - przełożenie kabli telekomunikacyjnych na czas prowadzenia Robót - przełożenie kabli energetycznych na czas prowadzenia Robót - rozbiórka nawierzchni bitumicznej, izolacji płyty pomostu, - rozkucie górnej części płyty ustroju nośnego , rozbiórka wsporników chodnikowych , - nadbetonowanie płyty żelbetowej oraz betonowanie wsporników chodnikowych , - wykonanie izolacji płyty pomostu, - montaż krawężników kamiennych, - betonowanie kap chodnikowych , - montaż barieroporęczy, - wykonanie warstwy ochronnej izolacji z asfaltu twardolanego, - rozbiórka nawierzchni na dojazdach , - wykonanie podbudowy z kamienia łamanego i bitumicznej na dojazdach, - wykonanie warstwy ścieralnej z masy SMA na dojazdach i moście, - oznakowanie poziome na moście i dojazdach, - antykorozyjne zabezpieczenie powierzchni betonu, - nawierzchnia żywiczna na chodnikach, - dylatacje bitumiczne na jezdni i chodnikach - umocnienie skarp nasypu i koryta cieku, - docelowe przełożenie kabli telekomunikacyjnych i energetycznych W/w roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz obowiązującymi przepisami i normami. W ramach zamówienia , oprócz robót wynikających z dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany będzie również do : - opracowania PZJ i planu BIOZ oraz szczegółowego harmonogramu robót . - wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzenia robót oraz rozbiórki po zakończeniu robót , - wykonania pomiaru powykonawczego i przekazania wymaganej liczby egzemplarzy ( po uprzednim potwierdzeniu przez ODG ) , - organizacji placu budowy oraz wykonania wszystkich innych prac , robót i czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji przedmiotowego zamówienia ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości : 17.200,00 PLN ( słownie złotych: siedemnascie tysięcy dwieście złotych 00/100 ) . 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w KREDYT BANK S.A, Oddział Opole nr 67 1500 1575 1215 7001 5909 0000 b. poręczeniach bankowych ; c. poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo- kredytowych ; d. gwarancjach bankowych; e. gwarancjach ubezpieczeniowych; f. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 , Nr 42, poz. 275 ). 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany w pkt. 2.a) rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki jakie winni spełniać Wykonawcy : 1.Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r. 2.1.1) posiadać średni roczny przychód za ostatnie trzy pełne lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe (na podstawie ,,Rachunku zysków i strat,, pozycja ,,Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów,, lub ,,Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi,,) w wysokości nie mniejszej niż 2.000.000,00 PLN , 2.1.2) posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 PLN , 2.1.3) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość co najmniej 600.000,00 PLN , 2.2.mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby , na wszystkie niżej wymienione stanowiska , dla których wymagane są następujące kwalifikacje i doświadczenie : - kierownik budowy : - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży mostowej oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa , - doświadczenie zawodowe - co najmniej 5 lata od uzyskania uprawnień , - kierownik robót drogowych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży drogowej oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa , - doświadczenie zawodowe - co najmniej 3 lata od uzyskania uprawnień , - kierownik robót telekomunikacyjnych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży teletechnicznej oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa , - doświadczenie zawodowe - co najmniej 3 lata od uzyskania uprawnień , - kierownik robót energetycznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży elektrycznej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa , - doświadczenie zawodowe - co najmniej 3 lata od uzyskania uprawnień , - geodeta - uprawnienia geodezyjne w zakresie geodezyjnej obsługi inwestycji - zakres czwarty ; doświadczenie zawodowe - co najmniej 3 lata od uzyskania uprawnień nr 4 ; 2.3. dysponować n/w narzędziami i urządzeniami ( lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do ich udostępnienia) : - komplet deskowań ( wraz z rusztowaniem ) o powierzchni 3,0 m x 20,0 m - 1 szt. ,- Urządzenie do hydropiaskowania konstrukcji betonowych - 1 kpl. , - żuraw samochodowy do 30 Mg -1 szt. ; 2.4. wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej trzy remonty z wymianą izolacji płyty pomostu, lub budowy, przebudowy obiektów o konstrukcji żelbetowej typu - mosty, wiadukty, estakady, o długości teoretycznej przęsła minimum 10,0m. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie na zasadzie : spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią formularza zawartego w siwz , 1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3.Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.1. Część sprawozdania finansowego: rachunek zysków i strat za ostatnie 3 lata obrotowe , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z oznaczeniem podmiotu na rzecz którego został sporządzony. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim i potwierdzające spełnienie warunku w zakresie przychodu , 2.1.2. Informacja banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza od określonej jako warunek . Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3.Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość nie mniejszą niż określona jako warunek . 2.2. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu określonym w siwz . Wykaz musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanych osób, potwierdzające spełnienie warunku w zakresie potencjału kadrowego . Do wykazu należy dołączyć kopie wymaganych uprawnień i dokumentów potwierdzającego przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa . W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie osoby, którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 2.3. Wykaz narzędzi i urządzeń i środków transportu , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca , wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia, na formularzu określonym w siwz . Wykaz musi potwierdzać spełnienie warunku w zakresie potencjału technicznego . W przypadku, gdy wykonawca wskaże w wykazie narzędzia i urządzenia oraz środki transportu , którymi będzie dysponował, musi załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych narzędzi i urządzeń oraz środków transportu . 2.4. Informację o doświadczeniu Wykonawcy , na formularzu określonym w siwz . Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku w zakresie doświadczenia . Do informacji powinny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji zadania zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_opole/ oraz www.gddkia.uxnet.pl..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiajacego - pok. 307. Koszt SIWZ : 190,00 zł , płatność przelewem na konto Zamawiającego nr 27 1500 1575 1215 7004 7708 0000 lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 09:50, miejsce: siedziba Zamawiającego : 45-085 Opole , ul. Niedziałkowskiego 6 , pok. 101 - sekretariat ( I piętro ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.