eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Turek › DOSTAWA KOMPLEKSOWEGO WYPOSAŻENIA DO PRZEBUDOWANEGO GMACHU MUZEUM W TURKU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-12

Turek: DOSTAWA KOMPLEKSOWEGO WYPOSAŻENIA DO PRZEBUDOWANEGO GMACHU MUZEUM W TURKU
Numer ogłoszenia: 75536 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Rzemiosła Tkackiego , pl. Wojska Polskiego 1, 62-700 Turek, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 278 41 60, faks 0-63 280 20 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: nie dotyczy
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA KOMPLEKSOWEGO WYPOSAŻENIA DO PRZEBUDOWANEGO GMACHU MUZEUM W TURKU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I - Sprzęt komputerowy, zestaw multimedialny, urządzenia biurowe (stacje robocze, laptop, punkt dostępowy, telewizory, aparat fotograficzny, urządzenie wielofunkcyjne, drukarki laserowe, rzutnik multimedialny, ekran projekcyjny, oprogramowanie dodatkowe) zgodnie z nomenklaturą CPV (Wspólny Słownik Zamówień) 30214000-2, 30213100-6, 32420000-3, 32324600-6, 38652120-7, 38653400-1, 30232110-8) Pakiet II - Wyposażenie pracowni ceramicznej ( koło garncarskie dla początkujących, koło garncarskie profesjonalne przenośne, koło garncarskie profesjonalne z siedziskiem, piec komorowy do ceramiki, zestaw narzędzi i akcesoriów do pracowni ceramicznej) zgodnie z nomenklaturą CPV (Wspólny Słownik Zamówień) 42340000-1, 44512210-7, 39151200-7 Pakiet III - Wyposażenie pracowni witrażownictwa ( szlifierka do szkła, stacja lutownicza, lutownica, piec do fusingu, pilarka do szkła, zestaw narzędzi i akcesoriów do pracowni witrażowej) zgodnie z nomenklaturą CPV (Wspólny Słownik Zamówień) 43414000-8, 42660000-0, 39241100-4,39241200-5, 4381200-8. Pakiet IV - Plenerowy zestaw multimedialny ( projektor zewnętrzny, ekran multimedialny zewnętrzny) zgodnie z nomenklaturą CPV (Wspólny Słownik Zamówień) 38652100-1, 38653400-1 Pakiet V - Plenerowy zestaw nagłośnieniowy ( kolumny głośnikowe, wzmacniacz z mikserem, mikrofony dynamiczne z kablem, mikrofony bezprzewodowe, statywy mikrofonowe, statywy kolumnowe, okablowanie) zgodnie z nomenklaturą CPV (Wspólny Słownik Zamówień) 32342300-6,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 42.34.00.00-1, 42.66.00.00-0, 38.65.21.00-1, 32.34.23.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium na żadną z części zamówienia

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 1) zmiany wynagrodzenia brutto w następstwie zmiany przepisów o podatku od towarów i usług (VAT), 2) zmiany w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa, 3) zmiana zapisów umowy związana z odpowiednią zmianą ogólnie obowiązujących przepisów prawa lub z obiektywną koniecznością zmiany sposobu wykonania zamówienia, 4) zmiany podmiotów trzecich (w tym podwykonawców), na zasobach których Wykonawca opierał się wykazując spełnianie warunków w postępowaniu, pod warunkiem, że nowy podmiot trzeci (w tym podwykonawca) wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany, na etapie postępowania o zamówienie publiczne, przez dotychczasowy podmiot trzeci (w tym podwykonawcę), 5) dopuszczalne jest obniżenie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego świadczenia umownego, 6) dopuszczalna jest zmiana świadczenia Wykonawcy na lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu świadczenia, 7) Zamawiający dokonał zmiany sposobu wykonania części przedmiotu umowy skutkującej koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 8) dopuszczalna jest zmiana dotycząca dostarczanego sprzętu w sytuacji, gdy nastąpi wycofanie danego modelu (typu) z produkcji przez producenta, a dostępny będzie sprzęt o parametrach nie gorszych niż wynikające z oferty przetargowej, pod warunkiem, że nowa cena nie będzie wyższa niż wskazana w ofercie; wycofanie modelu (typu) sprzętu z produkcji przez producenta Wykonawca musi pisemnie udokumentować. 9) Zamawiający dopuszcza zmiany terminu wykonania umowy w przypadku: a) wystąpienia prac dodatkowych, b) gdy ze względów organizacyjnych, które wystąpiły po stronie Zamawiającego nie było możliwe przystąpienie do wykonania zamówienia w terminie przewidzianym przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miastoturek.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Rzemiosła Tkackiego Plac Wojska Polskiego 1 - pokój nr 0.13 62-700 Turek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2012 godzina 12:00, miejsce: Muzeum Rzemiosła Tkackiego Plac Wojska Polskiego 1 - pokój nr 0.13 62-700 Turek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie objęte jest współfinansowaniem ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego - Program: Rozwój infrastruktury kultury - priorytet: Infrastruktura kultury.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt komputerowy, zestaw multimedialny, urządzenia biurowe (stacje robocze, laptop, punkt dostępowy, telewizory, aparat fotograficzny, urządzenie wielofunkcyjne, drukarki laserowe, rzutnik multimedialny, ekran projekcyjny, oprogramowanie dodatkowe).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt komputerowy, zestaw multimedialny, urządzenia biurowe (stacje robocze, laptop, punkt dostępowy, telewizory, aparat fotograficzny, urządzenie wielofunkcyjne, drukarki laserowe, rzutnik multimedialny, ekran projekcyjny, oprogramowanie dodatkowe).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.21.31.00-6, 32.42.00.00-3, 32.32.46.00-6, 38.65.21.20-7, 38.65.34.00-1, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie pracowni ceramicznej ( koło garncarskie dla początkujących, koło garncarskie profesjonalne przenośne, koło garncarskie profesjonalne z siedziskiem, piec komorowy do ceramiki, zestaw narzędzi i akcesoriów do pracowni ceramicznej).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie pracowni ceramicznej ( koło garncarskie dla początkujących, koło garncarskie profesjonalne przenośne, koło garncarskie profesjonalne z siedziskiem, piec komorowy do ceramiki, zestaw narzędzi i akcesoriów do pracowni ceramicznej).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.34.00.00-2, 44.51.22.10-7, 39.15.12.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie pracowni witrażownictwa ( szlifierka do szkła, stacja lutownicza, lutownica, piec do fusingu, pilarka do szkła, zestaw narzędzi i akcesoriów do pracowni witrażowej).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie pracowni witrażownictwa ( szlifierka do szkła, stacja lutownicza, lutownica, piec do fusingu, pilarka do szkła, zestaw narzędzi i akcesoriów do pracowni witrażowej).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.41.40.00-8, 42.66.00.00-0, 39.24.11.00-4, 39.24.12.00-5, 43.81.12.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Plenerowy zestaw multimedialny ( projektor zewnętrzny, ekran multimedialny zewnętrzny).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plenerowy zestaw multimedialny ( projektor zewnętrzny, ekran multimedialny zewnętrzny).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.21.00-1, 38.65.34.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Plenerowy zestaw nagłośnieniowy ( kolumny głośnikowe, wzmacniacz z mikserem, mikrofony dynamiczne z kablem, mikrofony bezprzewodowe, statywy mikrofonowe, statywy kolumnowe, okablowanie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plenerowy zestaw nagłośnieniowy ( kolumny głośnikowe, wzmacniacz z mikserem, mikrofony dynamiczne z kablem, mikrofony bezprzewodowe, statywy mikrofonowe, statywy kolumnowe, okablowanie).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.23.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.