eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe OL-1/251-3/PN-3/14

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-06

Zabrze: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe OL-1/251-3/PN-3/14
Numer ogłoszenia: 75498 - 2014; data zamieszczenia: 06.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54100 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Zabrzu, ul. Bytomska 2, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777699, faks 032 2777666.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe OL-1/251-3/PN-3/14.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia został podzielony na 5 części i obejmuje niżej wymienione zadania: Zadanie nr 1 obejmuje 1 część: Zadanie obejmuje wprowadzenie aktów notarialnych do bazy CZM: Maksymalna przewidywana cena jednostkowa za 1 sztukę wprowadzanego aktu, którą Zamawiający przewiduje na sfinansowanie -2 zł,Łączna ilość aktów do wprowadzenia dla 1 osoby-2500 sztuk, Średnia ilość aktów do wprowadzenia w ciągu 1 godziny-7 sztuk Zamawiający zastrzega sobie możliwość wskazywania aktów notarialnych priorytetowych, do wprowadzenia w pierwszej kolejności. Czynności do wykonania w zadaniu: - Rejestracja wpływających aktów notarialnych w aplikacji CZM- 2500 sztuk, - Wprowadzanie danych zawartych w aktach notarialnych w aplikacji CZM-2500 sztuk, - Przekazywaniu wprowadzonych aktów notarialnych do komórki OB-14.II za potwierdzeniem odbioru, - Sporządzaniu notatek służbowych w przypadku braku możliwości wprowadzenia aktu notarialnego do aplikacji CZM. Zastrzega się, iż akty notarialne przesłane w danym miesiącu należy wprowadzić nie później niż do dnia 7-go następnego miesiąca. Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca. Termin realizacji zadania od 10 marca 2014r. do 19 grudnia 2014r Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania. Zadanie nr 2 obejmuje 1 część: Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do bazy POLTAX PIT-37*: Maksymalna przewidywana cena jednostkowa za 1 sztukę wprowadzanej deklaracji, którą Zamawiający przewiduje na sfinansowanie-0,70 zł, Łączna ilość deklaracji do wprowadzenia przez 1 osobę -2900 sztuk,Minimalna ilość deklaracji do wprowadzenia w ciągu 1 godziny przez 1 osobę-20 sztuk * integralną częścią deklaracji PIT-37 są załączniki, dlatego cena jednostkowa wprowadzenia deklaracji obejmuje również wprowadzenie załączników. Zamawiający będzie wskazywał deklaracje priorytetowe, do wprowadzenia w pierwszej kolejności. Czynności do wykonania w zadaniu: - Wprowadzanie danych zawartych w zeznaniach rocznych; - Zatwierdzanie deklaracji ze statusem prawidłowy; - Wyłączenie z paczek zeznań z statusem błędne i przypisanie ich do nowych paczek ; - Obsługa dokumentów w systemach informatycznych: POLTAX; - Przekazanie zatwierdzonych paczek do Kierownika komórki lub wyznaczonego pracownika w celu wykonania rejestrów przypisów/odpisów. Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca. Termin realizacji zadania od 10 marca 2014r. do 31 maja 2014r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania. Zadanie nr 3 obejmuje 2 części : Zadanie obejmujące wprowadzanie danych do aplikacji POLTAX PIT-11,8 c: Maksymalna przewidywana cena jednostkowa za 1 sztukę wprowadzanej deklaracji, którą Zamawiający przewiduje na sfinansowanie -0,25 zł,Łączna ilość deklaracji do wprowadzenia dla 1 osoby-6250 sztuk,Minimalna ilość deklaracji do wprowadzenia w ciągu 1 godziny-40 sztuk Czynności do wykonania w zadaniu: - Utworzenie paczki, - Wstępna rejestracja i wprowadzanie danych szczegółowych do systemu POLTAX, sprawdzenie poprawności, zatwierdzenie dokumentu, - Przekazywanie zatwierdzonych paczek do archiwum urzędu. Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybranych dwóch Wykonawców. Termin realizacji zadania od 10 marca 2014r. do 15 maja 2014 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania. Zadanie nr 4 obejmuje 1 część : Zadanie obejmuje wprowadzanie danych do bazy POLTAX2B: Czynności do wykonania w zadaniu: - Księgowanie i dokonywanie zwrotów nadpłat z zeznań rocznych PIT-37 za 2013 rok, - Realizacja zajęć egzekucyjnych, komorniczych i innych w powyższym zakresie, - Zaliczanie nadpłat na poczet zaległości podatkowych jak i bieżących i przyszłych zobowiązań podatkowych. Łączna ilość zwrotów do zaksięgowania: 5.000 sztuk dla 1 osoby. Jedna część równa się jeden Wykonawca, w tym zadaniu zostanie wybrany jeden Wykonawca. Termin realizacji zadania od 10 marca 2014r. do 31 lipca 2014 r. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakończenia umowy w momencie wyczerpania dokumentów do wprowadzania.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.20.00 - Usługi wprowadzania danych 79.50.00.00 - Dodatkowe usługi biurowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 4   

Nazwa: Wprowadzanie danych do systemów komputerowych oraz dodatkowe usługi biurowe OL-1/251-3/PN-3/14

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Biegaj Agnieszka, ul. 3 Maja 106c/12, 41-800 Zabrze, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3250,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3250,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3250,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3250,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.