eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Babice › Pielęgnacja terenów zieleni na terenie gminy Stare Babice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-24

Stare Babice: Pielęgnacja terenów zieleni na terenie gminy Stare Babice
Numer ogłoszenia: 75430 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Babice , Rynek 32, 05-082 Stare Babice, woj. mazowieckie, tel. 0-22 722 95 36, faks 0-22 722 95 36.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja terenów zieleni na terenie gminy Stare Babice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi związane z bieżącą konserwacją zieleni gminnej. W ramach zadania przewidziane są następujące prace: - koszenie trawników z grabieniem, wywiezieniem i unieszkodliwieniem - nawożenie trawników nawozem mineralnym - usuwanie chwastów z rabat - ręczne nawożenie rabat - obcinanie przekwitniętych kwiatostanów oraz zbędnych pędów krzewów - wykonywanie oprysków chemicznym przeciwko chorobom, szkodnikom na krzewach róż - podlewanie trawników i rabat - podlewanie drzewek - sadzenie drzewek -.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do składania ofert zostaną zakwalifikowani oferenci: 1) uprawnieni do występowania, jako podmioty gospodarcze; 2) dopuszczeni do udziału w postępowaniu po uwzględnieniu treści punktu 4 niniejszych wskazówek dla oferentów: 3) posiadający pozytywne i udokumentowane doświadczenie, jako wykonawcy podobnych zadań (co najmniej: jedno zadanie polegające na pielęgnacji terenów zieleni, zadanie o wartości nie mniejszej niż 40 tysięcy złotych zrealizowane w ciągu trzech ostatnich lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie. Na potwierdzenie doświadczenia należy dołączyć referencje od Inwestorów 4) organizacyjnie, finansowo i technicznie zdolni do sprawnej realizacji przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie należy dołączyć zał. 2 Potencjał kadrowy, jakim dysponuje Wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganego potencjału kadrowego (co najmniej: jedna osoba posiadająca wykształcenie wyższe ogrodnicze lub kierunkowe (leśnik, architekt krajobrazu, rolnik) z min 3- letnim doświadczeniem w pracy przy pielęgnacji zieleni lub osobę posiadającą wykształcenie średnie kierunkowe (ogrodnik, leśnik, rolnik, architekt krajobrazu) z min 5-letnim doświadczeniem przy pielęgnacji zieleni) oraz pozostałe załączniki wymienione w pkt. 6. W przypadku, gdy Wykonawcy zamierzają wspólnie ubiegać się o zamówienie ustanawiają wtedy pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana Zamawiająca zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie swojej wiarygodności, doświadczenia i zdolności do realizacji przedmiotu zamówienia, oferenci zobowiązani są załączyć: 1. zał. 1 Oferta wykonawcy. zał. 2 Potencjał kadrowy, jakim dysponuje Wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganego potencjału kadrowego (co najmniej: jedna osoba posiadająca wykształcenie wyższe ogrodnicze lub kierunkowe (leśnik, architekt krajobrazu, rolnik) z min 3- letnim doświadczeniem w pracy przy pielęgnacji zieleni lub osobę posiadającą wykształcenie średnie kierunkowe (ogrodnik, leśnik, rolnik, architekt krajobrazu) z min 5-letnim doświadczeniem przy pielęgnacji zieleni zał. 3 Wykaz zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej (co najmniej: jedno zadanie polegające na pielęgnacji zieleni - zadanie o wartości nie mniejszej niż 40 tysięcy złotych zrealizowane w ciągu trzech ostatnich lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie) z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia zrealizowanych w ciągu trzech ostatnich lat a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie. 2. Wymagane dokumenty. Zał. 4 Wypis z rejestru przedsiębiorstw Krajowego Rejestru Sądowego lub dla firm nie ewidencjonowanych w rejestrach handlowych - wypis z Urzędu Gminy o prowadzeniu działalności gospodarczej. . Zał. 5 Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w płaceniu należnego podatku. Zał. 6 Zaświadczenie ZUS o niezaleganiu w płaceniu składek. Zał. 7 List referencyjny od Inwestora. Uwaga: Zał. 4, 5, 6 muszą zostać wystawione w terminach zgodnych z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późniejszymi zmianami) 3. Parafowany na każdej stronie wzór umowy. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa zamiast dokumentów określonych wyżej, jako zał. 4, 5, 6 składa dokumenty przewidziane w § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późniejszymi zmianami) W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje do realizacji zadania zatrudnienie Podwykonawców to wówczas musi dołączyć do oferty oświadczenia tych Podwykonawców o podjęciu współpracy przy wykonaniu zadania będącego przedmiotem zamówienia w razie wygrania przetargu. Wykonawca musi określić części zamówienia, które powierzy do wykonania Podwykonawcom. Uwaga: Informacje powyższe muszą być udzielone w formie pisemnej. Wypełnione formularze, dokumenty i oświadczenia stanowią załącznik do oferty. zał. 2 Potencjał kadrowy, jakim dysponuje Wykonawca lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganego potencjału kadrowego (co najmniej: jedna osoba posiadająca wykształcenie wyższe ogrodnicze lub kierunkowe (leśnik, architekt krajobrazu, rolnik) z min 3- letnim doświadczeniem w pracy przy pielęgnacji zieleni lub osobę posiadającą wykształcenie średnie kierunkowe (ogrodnik, leśnik, rolnik, architekt krajobrazu) z min 5-letnim doświadczeniem przy pielęgnacji zieleni zał. 3 Wykaz zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej (co najmniej: jedno zadanie polegające na pielęgnacji zieleni - zadanie o wartości nie mniejszej niż 40 tysięcy złotych zrealizowane w ciągu trzech ostatnich lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie) z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia zrealizowanych w ciągu trzech ostatnich lat a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie. 2. Wymagane dokumenty. Zał. 4 Wypis z rejestru przedsiębiorstw Krajowego Rejestru Sądowego lub dla firm nie ewidencjonowanych w rejestrach handlowych - wypis z Urzędu Gminy o prowadzeniu działalności gospodarczej. . Zał. 5 Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o niezaleganiu w płaceniu należnego podatku. Zał. 6 Zaświadczenie ZUS o niezaleganiu w płaceniu składek. Zał. 7 Zał. 9 List referencyjny od Inwestora. Uwaga: Zał. 4, 5, 6 muszą zostać wystawione w terminach zgodnych z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. (Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późniejszymi zmianami) 3. Parafowany na każdej stronie wzór umowy. W przypadku, gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa zamiast dokumentów określonych wyżej, jako zał. 4, 5, 6 składa dokumenty przewidziane w § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy. Dz. U. z dnia 24 maja 2006 r. Nr 87 poz. 605 z późniejszymi zmianami) W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje do realizacji zadania zatrudnienie Podwykonawców to wówczas musi dołączyć do oferty oświadczenia tych Podwykonawców o podjęciu współpracy przy wykonaniu zadania będącego przedmiotem zamówienia w razie wygrania przetargu. Wykonawca musi określić części zamówienia, które powierzy do wykonania Podwykonawcom..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.babice-stare.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Stare Babice ul. Rynek 32 05-082 Stare Babice Pokój nr 1 (w godz. 8-16).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.04.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Stare Babice ul. Rynek 32 05-082 Stare Babice pokój numer 18 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.