eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Zakup i montaż systemu modułów fotowoltaicznych na budynku Prokuratury Regionalnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 151d, 153 i ul. Brzozowskiego 1, 2

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2016-06-08

Szczecin: Zakup i montaż systemu modułów fotowoltaicznych na budynku Prokuratury Regionalnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 151d, 153 i ul. Brzozowskiego 1, 2
Numer ogłoszenia: 75387 - 2016; data zamieszczenia: 08.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Regionalna w Szczecinie , ul. Stoisława 6, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 441 66 00, faks 91 441 66 05.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.pr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i montaż systemu modułów fotowoltaicznych na budynku Prokuratury Regionalnej w Szczecinie przy ul. Mickiewicza 151d, 153 i ul. Brzozowskiego 1, 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: -Kompleksowe zaprojektowanie, wybudowanie i przyłączenie do sieci systemu fotowoltaicznego do produkcji energii elektrycznej na potrzeby nieruchomości będącej w trwałym zarządzie Prokuratury Regionalnej w Szczecinie, -Wykonanie dokumentacji niezbędnej do złożenia wniosku o określenie warunków przyłączenia do sieci elektroenergetycznej dla źródła wytwórczego będącego źródłem fotowoltaicznym, -Zakup i dostarczenie paneli fotowoltaicznych, -Zakup i dostarczenie niezbędnych elementów systemu PV według specyfikacji zawartej w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, zwanym w dalszej części PFU, -Montaż paneli fotowoltaicznych na istniejącym budynku Inwestora, zlokalizowanym przy ul. Mickiewicza 153 w Szczecinie, -Montaż niezbędnych elementów systemu PV, -Wykonanie i uzgodnienie przyłącza z Rejonem Energetycznym oraz wpięcie układu fotowoltaicznego w istniejącą sieć energetyczną, -Wykonanie monitoringu pracy układu fotowoltaicznego, -Wykonanie układu przyłączeniowo-rozliczeniowego, -Rozruch techniczny, -Wykonanie i dostarczenie dokumentacji powykonawczej, -Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie (jeżeli będzie wymagane), -Wykonanie i umieszczenie tablicy informacyjnej, z informacją o tytule i realizacji zadania inwestycyjnego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie - w miejscu i wytycznymi Zamawiającego, 2.Szczegółowy zakres prac określają: a)Program Funkcjonalno-Użytkowy - załącznik nr 9 do siwz. b)Projekt umowy - załącznik nr 7 do siwz 3.Warunki realizacji przedmiotu zamówienia: 1)Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania w trybie projektuj i wybuduj. 2)Ze względu na prowadzenie prac na funkcjonującym obiekcie - Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli w trakcie realizacji zadania poszczególnych etapów inwestycji. Wykonawca zobowiązuje się do opracowania i przedstawienia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego wykonania przedmiotu zamówienia uwzględniającego terminy opracowania dokumentacji projektowej oraz terminy rozpoczęcia i zakończenia prac budowlano-montażowych, z uwzględnieniem ewentualnych przestojów oraz podziału na poszczególne roboty. 3)Istotnym elementem realizacji przedmiotu zamówienia jest prawidłowy i optymalny wybór urządzeń spełniających określone normy techniczne, efektywnościowe oraz wymogi bezpieczeństwa. Urządzenia muszą być tak dobrane, żeby pozwoliły na maksymalny uzysk mocy w skali roku. Urządzenia muszą spełniać normy jakościowe oraz pracować długotrwale (co najmniej 25 lat) w sposób bezpieczny i bezawaryjny. Prace należy wykonać zgodnie z obowiązującym prawem i normami budowlanymi, stosowanymi dla instalacji OZE. 4)Do celów monitorowania efektów energetycznych z zainstalowanego systemu, w zakresie wyprodukowanej energii odnawialnej wymagane jest zainstalowanie monitoringu pracy układu fotowoltaicznego. 5)Zorganizowanie zaplecza budowy na potrzeby zorganizowania zebrań koordynacyjnych z udziałem Inwestora, Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, Wykonawcy oraz przedstawicieli ewentualnych innych instytucji leży po stronie Zamawiającego. 6)W szczególności Wykonawca jest zobowiązany, przed rozpoczęciem prac projektowych oraz podczas ich trwania, do zapoznania się z: -wymaganiami związanymi z obiektami sąsiadującymi, -elementami uzbrojenia podziemnego i naziemnego na terenie inwestycji i w jego sąsiedztwie, -sposobem dojazdu, możliwością komunikacji i parkowania, -obowiązującymi przepisami administracyjnymi odnoszącymi się do bezpieczeństwa wokół terenu budowy, -warunkami ochrony konserwatorskiej oraz warunkami ochrony środowiska. 7)Przyjmuje się, że Wykonawca upewni się co do prawidłowości i kompletności Oferty, która powinna pokryć wszystkie jego zobowiązania umowne, a także wszystko co może być konieczne dla właściwego zaprojektowania, wykonania i wykończenia Robót oraz usunięcia usterek. 8)Wykonawca umieści w miejscu wskazanym przez Zamawiającego tablicę z informacją o tytule i realizacji zadania inwestycyjnego, sposobie finansowania. Wymiary, kolorystykę i inne wymagane elementy tablicy Zamawiający przekaże wykonawcy, w toku realizacji przedmiotu zamówienia..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 09.33.12.00 - Słoneczne moduły fotoelektryczne 09.33.20.00 - Instalacje słoneczne 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 71.32.31.00 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.55.00 - Instalacje średniego napięcia 45.31.56.00 - Instalacje niskiego napięcia 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne 45.22.38.10 - Konstrukcje gotowe 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.26.26.40 - Roboty w zakresie poprawy stanu środowiska naturalnego 45.26.12.15 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Wadium należy wnieść w wysokości 5000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) w terminie do dnia 30 czerwca 2016 r. do godziny 11.30. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego. 2.Wadium może być wnoszone: 1)w pieniądzu - przelewem na konto: NBP O/O Szczecin nr: 49 1010 1599 0523 7313 9120 0000 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - do Kasy, która mieści się w siedzibie Zamawiającego, tj. w Prokuraturze Regionalnej w Szczecinie przy ul. Stoisława 6, pok. nr 412, IV piętro i jest czynna w dni robocze w godzinach 8.00 - 15.00. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4.W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1)zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, 2)termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 5.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 6.Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony, a jego oferta odrzucona. 7.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: 1)Wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 2)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 7 ppkt 2. 9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13.Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 14.W ofercie należy wpisać nr konta, na które Zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże: a)wykonanie w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwóch) zamówień na wykonanie całości prac, obejmujących zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych (tj. wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj) obejmujących wykonanie kompletnych instalacji ogniw fotowoltaicznych, w tym co najmniej jedno zamówienie obejmujące zaprojektowanie i montaż instalacji fotowoltaicznych o mocy instalacji nie większej niż 40 kW na dachu obiektu budowlanego, dla którego wydano pozwolenie na użytkowanie, z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. b)lub łącznie: -wykonanie w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwóch) zamówień na wykonanie robót budowlanych obejmujących wykonanie kompletnych instalacji ogniw fotowoltaicznych, w tym co najmniej jedno zamówienie obejmujące montaż instalacji fotowoltaicznych o mocy instalacji nie większej niż 40 kW na dachu obiektu budowlanego, dla którego wydano pozwolenie na użytkowanie, z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, oraz -wykonanie w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 (dwóch) zamówień na usługi polegające na zaprojektowaniu kompletnych instalacji ogniw fotowoltaicznych, w tym co najmniej jedno zamówienie obejmujące zaprojektowanie instalacji fotowoltaicznych o mocy instalacji nie większej niż 40 kW na dachu obiektu budowlanego, dla którego wydano pozwolenie na użytkowanie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie. c)lub łącznie: -wykonanie w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jednego) zamówienia na wykonanie całości prac, obejmujących zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych (tj. wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj) obejmujących wykonanie kompletnych instalacji ogniw fotowoltaicznych, z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, oraz -wykonanie w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jednego) zamówienia na wykonanie robót budowlanych obejmujących wykonanie kompletnych instalacji ogniw fotowoltaicznych, z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, oraz -wykonanie w okresie ostatnich 3 (trzech) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 (jednego) zamówienia na usługi polegające na zaprojektowaniu kompletnych instalacji ogniw fotowoltaicznych, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane należycie, oraz -w tym w ramach zamówień, o których mowa w ppkt c: 1.wykonanie co najmniej jednego zamówienia obejmującego zaprojektowanie instalacji fotowoltaicznych o mocy instalacji nie większej niż 40 kW na dachu obiektu budowlanego, dla którego wydano pozwolenie na użytkowanie, 2.wykonanie co najmniej jednego zamówienia obejmującego montaż instalacji fotowoltaicznych o mocy instalacji nie większej niż 40 kW na dachu obiektu budowlanego, dla którego wydano pozwolenie na użytkowanie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że przy realizacji zamówienia będzie dysponował: a)1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Kierownika Budowy posiadającą: -wykształcenie wyższe techniczne lub średnie techniczne, -uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z art. 12, art. 12a i art. 14 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów -co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej dwuletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi. b)1 osobę posiadająca: -wykształcenie wyższe techniczne lub średnie techniczne, -uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z art. 12a i art. 14 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów -co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej dwuletnie doświadczenie w projektowaniu budynków. c)1 osobę posiadającą: -uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z art. 12, art. 12a i art. 14 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, -co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej dwuletnie doświadczenie w projektowaniu robót budowlanych związanych z instalacjami fotowoltaicznymi. d)1 osobę posiadającą: -uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z art. 12, art. 12a i art. 14 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 290) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, -co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej dwuletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi związanymi z instalacjami fotowoltaicznymi. Wraz oświadczeniem, że ww. osoby posiadają wymagane uprawnienia. Osoby, o których mowa w lit. a) oraz b) powinny posiadać uprawnienia w odpowiednich specjalnościach odpowiednio do projektowania / kierowania robotami budowlanymi - zgodnie z wymogami określonymi przepisami kraju, w którym osoba uzyskała właściwe uprawnienia oraz być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego lub innej organizacji, o ile przepisy prawa kraju, w którym osoba uzyskała właściwe uprawnienia, wymagają członkostwa w izbie samorządu zawodowego lub innej organizacji do wykonywania zawodu regulowanego. Osobami/kandydatami na stanowiska wymienione powyżej mogą być obywatele państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub Państw Członkowskich Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) - Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG), którym - zgodnie z przepisami dyrektywy 2005/36/WE Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 07.09.2005 r. w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych - uznano kwalifikacje zawodowe lub uznaje się kwalifikacje przez właściwe organy w Polsce. Wszystkie osoby, o których mowa powyżej powinny biegle posługiwać się językiem polskim (w mowie i piśmie), w przeciwnym wypadku wykonawca zapewni tłumacza języka polskiego zapewniającego stałe tłumaczenie dla potrzeb realizacji zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych). W przypadku, gdy jakakolwiek wartość wskazana w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu podana będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy wartość na walutę polską w oparciu o średni kurs walut NBP, dla danej waluty, z daty wszczęcia postępowania. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Postanowienia umowy Zamawiający zawarł w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 7 do siwz. Zawarta umowa będzie jawna i będzie podlegała udostępnianiu na zasadach określonych w przepisach o dostępie do informacji publicznej (art. 139 ust. 3 ustawy). 2.Zamawiający przewiduje następujące okoliczności i warunki zmiany postanowień zawartej umowy: 1)Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności, 2)Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku wystąpienia nieistotnych zmian, tj. zmian, które nie mają wpływu na tzw. konieczne warunki umowy (termin, zakres, wartość umowy). 3.Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach, gdy: 1)opóźnienie terminu wykonania przedmiotu umowy nie jest zależne od Wykonawcy, tj. siła wyższa (np.: klęska żywiołowa, niesprzyjające warunki atmosferyczne). Termin ten zostaje wówczas przedłużony o czas trwania zaistniałych okoliczności - do czasu ustąpienia tych okoliczności, 2)wystąpi konieczność uzyskania od organów administracji państwowej dodatkowych decyzji, uzgodnień, pozwoleń (na etapie realizacji przedmiotu zamówienia), niezbędnych do realizacji zadania 4.Zmiana wartości ceny kontraktowej: 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia bądź zmiany zakresu przedmiotu umowy na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania inwestycji do realizacji, 2) W przypadku, gdy nastąpi ustawowa zmiana wysokości podatku VAT, wtedy zmianie ulegnie cena kontraktowa brutto dla poszczególnych elementów w oparciu o załącznik nr 1.1. Wykaz cen do załącznika nr 1 do siwz.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.pr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.szczecin.pr.gov.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.06.2016 godzina 11:30, miejsce: Prokuratura Regionalna w Szczecinie, ul. Stoisława 6, 70-952 Szczecin, Wydział Budżetowo-Administracyjny, pok. 415 (IV piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie stanowiące przedmiot zamówienia będzie w całości finansowane ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Szczecinie, w ramach zadania z rezerwy celowej budżetu państwa poz. 59 na rok 2016 pn. Dofinansowanie zadań z zakresu ochrony środowiska i gospodarki wodnej - klasyfikacja zadaniowa 2.2.1.2..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.