Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-08
Kłodzko: Modernizacja pokrycia dachowego na budynku Starostwa Powiatowego Oddział Zamiejscowy w Bystrzycy Kłodzkiej ul. Sienkiewicza 6a
Numer ogłoszenia: 75371 - 2016; data zamieszczenia: 08.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kłodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu Kłodzkiego , ul. Stefana Okrzei 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074 8673232, faks 074 8657523.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.powiat.klodzko.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pokrycia dachowego na budynku Starostwa Powiatowego Oddział Zamiejscowy w Bystrzycy Kłodzkiej ul. Sienkiewicza 6a.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja pokrycia dachowego na budynku Starostwa Powiatowego Oddział Zamiejscowy w Bystrzycy Kłodzkiej ul. Sienkiewicza 6a. Zakres zamówienia obejmuje prace budowlane polegające na: 1) Wymianie pokrycia dachu z papy, 2) Przemurowaniu kominów 9 szt., 3) Częściowej wymianie elementów konstrukcyjnych dachu, 4) Wymianie obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych. 5) Wymianie instalacji odgromowej Zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Działając na podstawie art. 29 ust 4 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności w trakcie realizacji w/w zamówienia były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na umowę o pracę. Zatrudnienie na umowę o pracę wymagane jest przy wykonywaniu następujących czynności: wykonanie pokrycia dachowego, wykonywanie obróbek blacharskich, wymiana rynien, rur spustowych, instalacji odgromowej, przemurowanie kominów - min. 5 osób..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających zgodnych z przedmiotem zamówienia w niniejszym przetargu do wysokości 30 proc. wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.12.20 - Malowanie dachów i inne roboty dotyczące okładzin 45.31.23.11 - Montaż instalacji piorunochronnej 45.26.13.20 - Kładzenie rynien .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest przedłożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Oferentów zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego potwierdzających zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia w szczególności w odniesieniu do jego rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia, po sprawdzeniu czy nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający, działając na podstawie § 1 ust 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, żąda przedłożenia wykazu robót budowlanych w zakresie wykonywania pokryć dachowych o wartości minimum 100 tys. złotych, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca powinien wykazać co najmniej 1 robotę budowlaną. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Oferentów zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego potwierdzających zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia w szczególności w odniesieniu do jego rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia, po sprawdzeniu czy nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest przedłożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Oferentów zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego potwierdzających zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia w szczególności w odniesieniu do jego rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia, po sprawdzeniu czy nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w tym zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Oferentów zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego potwierdzających zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia w szczególności w odniesieniu do jego rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia, po sprawdzeniu czy nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest przedłożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Oferentów zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń wymaganych przez Zamawiającego potwierdzających zdolność Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia w szczególności w odniesieniu do jego rzetelności, kwalifikacji, efektywności i doświadczenia, po sprawdzeniu czy nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, działając na podstawie § 1 ust 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, żąda przedłożenia wykazu robót budowlanych w zakresie wykonywania pokryć dachowych o wartości minimum 100 tys. złotych, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca powinien wykazać co najmniej 1 robotę budowlaną.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin płatności - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy może nastąpić w następujących przypadkach: - wystąpienia siły wyższej; jako siłę wyższą strony rozumieją zdarzenie niezależne od żadnej ze stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie niniejszej Umowy, w szczególności wojny, zamieszki, akty terroryzmu, katastrofy naturalne, strajki oraz akty organów władzy i administracji państwowej i samorządowej; - wystąpienia przeszkód obiektywnych, niezależnych od Wykonawcy, - konieczności zlecenia wykonania robót dodatkowych zgodnie z art. 67 ust 1 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, - pisemnego żądania wstrzymania prac skierowanego do wykonawcy przez Zamawiającego, lub wydania zakazu prowadzenia prac przez organ administracji państwowej lub samorządowej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.powiat.klodzko.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kłodzku. ul. Okrzei 1. 57-300 Kłodzko..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2016 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kłodzku. ul. Okrzei 1. 57-300 Kłodzko. pok. 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Budowa systemu Sygnalizacji Pożaru i modernizacja oddymiania klatek schodowych w budynku Ratusza w Kłodzku.
- Budowa budynku przedszkola i żłobka w Krosnowicach - II etap
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 3277D ul. Nadbrzeżna w Bystrzycy Kłodzkiej"
- Odbudowa ulicy Partyzantów w Kłodzku
- Remonty przepustów na drogach powiatowych powiatu kłodzkiego oraz mostu na drodze nr 3285D w Młotach
- "Remonty odwodnienia na drogach powiatowych powiatu kłodzkiego oraz przepustu na drodze nr 3238D w Krosnowicach"
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu budynku nr 4 na terenie ZRB przy Areszcie Śledczym w Warszawie-Białołęce.
- Remont zabytkowego ratusza w Niepołomicach
- Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Trzebiatowie
- Modernizacja dachów na Szkole Podstawowej im. Gustawa Zielińskiego w Skępem
- Zabezpieczenie przeciwwilgociowe kościoła parafialnego pw. św. Józefa w Stróży
- "Renowacja i remont budynku "Pokusówki" w Świnnej" - II Postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.