eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › Powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową K1-70 MP (modyfikowana lateksem) i grysem bazaltowym lub amfibolitem frakcji 5-8 mm na drogach powiatowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-14

Świdwin: Powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową K1-70 MP (modyfikowana lateksem) i grysem bazaltowym lub amfibolitem frakcji 5-8 mm na drogach powiatowych
Numer ogłoszenia: 75355 - 2008; data zamieszczenia: 14.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świdwiński, ul. Mieszka I 16, 78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3650301, 3650335, fax 094 3650330.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatswidwinski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową K1-70 MP (modyfikowana lateksem) i grysem bazaltowym lub amfibolitem frakcji 5-8 mm na drogach powiatowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchniowe utrwalenie emulsją asfaltową K1-70 MP (modyfikowana lateksem) i grysem bazaltowym lub amfibolitem frakcji 5-8 mm na drogach powiatowych: Miejsce realizacji: Droga powiatowa Nr 1088 Z Bierzwnica - Połczyn Zdrój na odcinku Bierzwnica - Zajączkówko w km 0+000 - 9+359 dł [mb] -9.359,00, pow. [m2]- 48.686,96 Droga powiatowa Nr 1051 Z Powalice - Rusinowo na odcinku Berkanowo - Rusinowo w km 7+788 - 13+788 dł [mb] -6.000,00, pow. [m2]- 28.611,20 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do SIWZ - przedmiar robót wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnianie niżej wymienionych warunków: 1) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień w tym: a) prowadzący działalność gospodarczą - na potwierdzenie wykonawca dołączy do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: a) posiadający doświadczenie zawodowe - na potwierdzenie wykonawca dołączy do oferty wykaz wykonanych 3 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; b) posiadający potencjał techniczny - na potwierdzenie wykonawca dołączy do swojej oferty wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje (środki transportu, kombajn do powierzchniowych utrwaleń, walec ogumiony); c) posiadający potencjał kadrowy - na potwierdzenie wykonawca dołączy do swojej oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (kierownik budowy, laborant). d) posiadający osobę mogącą pełnić obowiązki kierownika budowy - na potwierdzenie wykonawca dołączy do swojej oferty dokument stwierdzający, że kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane w zakresie budownictwa drogowego wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa . 3) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w tym: 1. dysponujący kwotą nie mniejszą niż wartość ofertowa na przedmiot zamówienia - na potwierdzenie wykonawca dołączy do swojej oferty informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. będący ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - na potwierdzenie wykonawca dołączy do swojej oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4) Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne 1) Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pkt V ppkt 1, b) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, c) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, d) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, e) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych, f) nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 2) Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy jeżeli: a) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, c) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, e) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych lub błędy w obliczeniu ceny, f) wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, g) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 1) Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnych z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych i wymienionych w pkt V ppkt 1 niniejszej specyfikacji wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia : 1) Na potwierdzenie prowadzenia działalności gospodarczej - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Na potwierdzenie posiadania doświadczenia zawodowego - wykaz wykonanych 3 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wzór załącznik Nr 5 do SIWZ. 3) Na potwierdzenie posiadania potencjału technicznego - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca (środki transportu, kombajn do powierzchniowych utrwaleń, walec ogumiony) - wzór załącznik Nr 6 do SIWZ. 4) Na potwierdzenie posiadania potencjału kadrowego - wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wzór załącznik Nr 7 do SIWZ. 5) Na potwierdzenie posiadania przez kierownika budowy wymaganych uprawnień - uprawnienia budowlane w zakresie budownictwa drogowego wraz z aktualnym zaświadczeniem o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 6) Na potwierdzenie dysponowania kwotą nie mniejszą niż wartość ofertowa na przedmiot zamówienia - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) Na potwierdzenie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór załącznik Nr 4 do SIWZ. W/w oświadczenia i dokumenty mają być przedłożone w formie pisemnej. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Oświadczenie musi być złożone w oryginale.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatswidwinski.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg ul. Podmiejska 18 78-300 Świdwin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg ul. Podmiejska 18 78-300 Świdwin Dział Techniczny.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.