eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Wymiana posadzki oraz malowanie pomieszczeń w Przychodni nr 20 w Sosnowcu przy ul. Szpitalnej



Ogłoszenie z dnia 2009-03-24

Sosnowiec: Wymiana posadzki oraz malowanie pomieszczeń w Przychodni nr 20 w Sosnowcu przy ul. Szpitalnej
Numer ogłoszenia: 75320 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego , ul. Wawel 15, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 3684876, faks 032 2936764.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zla.sosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana posadzki oraz malowanie pomieszczeń w Przychodni nr 20 w Sosnowcu przy ul. Szpitalnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje min.: a) wykucie z muru ościeżnic stalowych, b) zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych oraz posadzki cementowej, c) gruntowanie podłoża, d) wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzkę, e) wykonanie posadzki z płytek ceramicznych wraz z cokolikami, f) dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbą akrylową wraz z przetarciem tynków, g) gruntowanie podłoża, h) dwukrotne malowanie farbą olejną parapetów wewnętrznych, grzejników i rur wodociągowych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają przesłanki z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn.: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zrealizowali (ukończyli) co najmniej trzy zamówienia (roboty budowlane) odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Każda z wykazanych robót o wartości nie mniejszej niż 40.000 zł brutto. Zamawiający uzna wykazane roboty za odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia jeżeli zakres tych robót będzie obejmował roboty malarskie oraz posadzkarskie. Wymagany asortyment robót winien wynikać z treści przedstawionych referencji, 6. wykażą, że dysponują lub będą dysponować osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie dla kierownika robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagane warunki udziału w niniejszym postępowaniu zobowiązany jest on dołączyć do oferty wskazane poniżej dokumenty: a) oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) aktualny dokument potwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, np. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku spółki cywilnej dokumenty rejestrowe współwłaścicieli spółki, c) wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) zamówień spełniających wymagania określone w rozdz. IV pkt. 5 SIWZ - z podaniem ich wartości, zakresu, dat i miejsca wykonania, d) dokumenty (opinie, referencje) potwierdzające, że wykazane zamówienia zostały wykonane przez Wykonawcę z należytą starannością, e) wskazanie osoby, o specjalności i kwalifikacjach określonych w rozdz. IV pkt 6 SIWZ, która pełnić będzie funkcję kierownika robót. Jeżeli Wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował winien jest załączyć do wykazu pisemne zobowiązanie podmiotu, który udostępni osobę posiadającą wymagane uprawnienia, f) dokumenty potwierdzające posiadanie przez kierownika robót uprawnień wymaganych przepisami prawa budowlanego oraz aktualne na dzień składania ofert zaświadczenie z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające posiadanie przez Kierownika Robót wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zla.sosnowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego, 41-200 Sosnowiec, ul. Wawel 15.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego, 41-200 Sosnowiec, ul. Wawel 15 (Sekretariat - III piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.