eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brenna › ZACIĄGNIĘCIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU NA FINASOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY BRENNA W ROKU 2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-07

Brenna: ZACIĄGNIĘCIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU NA FINASOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY BRENNA W ROKU 2011
Numer ogłoszenia: 75319 - 2011; data zamieszczenia: 07.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brenna , ul. Wyzwolenia 77, 43-438 Brenna, woj. śląskie, tel. 033 8536222, faks 033 8536370.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brenna.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZACIĄGNIĘCIE DŁUGOTERMINOWEGO KREDYTU NA FINASOWANIE PLANOWANEGO DEFICYTU BUDŻETU GMINY BRENNA W ROKU 2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na udzieleniu i obsłudze kredytu w kwocie 1.000.000,00 zł z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu 2011 roku przejściowego deficytu budżetu Gminy Brenna. 2. Kredyt uruchomiony będzie w wysokości 1.000.000,00 zł w terminie do 7 dni od podpisaniu umowy przelewem na konto Zamawiającego wskazane w umowie. 3. Spłata kredytu nastąpi do 30 grudnia 2016 r., Zamawiający będzie mógł dokonać spłaty kredytu wcześniej, niż to zostało określone powyżej, a odsetki naliczone zostaną do momentu spłaty kredytu. 4. Zamawiający nie zostanie obciążony żadnymi dodatkowymi kosztami z tytułu wcześniejszej spłaty kredytu. 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość niewykorzystania całości kwoty kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 6. Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową. 7. Przewidywany harmonogram spłaty kredytu do: 2012 do 31 stycznia 2012 r. 4.000,00 + odsetki do 28 lutego 2012 r. 4.000,00 + odsetki do 31 marca 2012 r. 4.000,00 + odsetki do 30 kwietnia 2012 r. 4.000,00 + odsetki do 31 maja 2012 r. 4.000,00 + odsetki do 30 czerwca 2012 r. 4.000,00 + odsetki do 31 lipca 2012 r. 4.000,00 + odsetki do 31 sierpnia 2012 r. 4.000,00 + odsetki do 30 września 2012 r. 4.000,00 + odsetki do 31 października 2012 r. 4.000,00 + odsetki do 30 listopada 2012 r. 4.000,00 + odsetki do 28 grudnia 2012 r. 6.000,00 + odsetki 2013 do 31 stycznia 2013 r. 8.500,00 + odsetki do 28 lutego 2013 r. 8.500,00 + odsetki do 31 marca 2013 r. 8.500,00 + odsetki do 30 kwietnia 2013 r. 8.500,00 + odsetki do 31 maja 2013 r. 8.500,00 + odsetki do 30 czerwca 2013 r. 8.500,00 + odsetki do 31 lipca 2013 r. 8.500,00 + odsetki do 31 sierpnia 2013 r. 8.500,00 + odsetki do 30 września 2013 r. 8.500,00 + odsetki do 31 października 2013 r. 8.500,00 + odsetki do 30 listopada 2013 r. 8.500,00 + odsetki do 28 grudnia 2013 r. 6.500,00 + odsetki 2014 do 31 stycznia 2014 r. 17.000,00 + odsetki do 28 lutego 2014 r. 17.000,00 + odsetki do 31 marca 2014 r. 17.000,00 + odsetki do 30 kwietnia 2014 r. 17.000,00 + odsetki do 31 maja 2014 r. 17.000,00 + odsetki do 30 czerwca 2014 r. 17.000,00 + odsetki do 31 lipca 2014 r. 17.000,00 + odsetki do 31 sierpnia 2014 r. 17.000,00 + odsetki do 30 września 2014 r. 17.000,00 + odsetki do 31 października 2014 r. 17.000,00 + odsetki do 30 listopada 2014 r. 17.000,00 + odsetki do 28 grudnia 2014 r. 13.000,00 + odsetki 2015 do 31 stycznia 2015 r. 25.000,00 + odsetki do 28 lutego 2015 r. 25.000,00 + odsetki do 31 marca 2015 r. 25.000,00 + odsetki do 30 kwietnia 2015 r. 25.000,00 + odsetki do 31 maja 2015 r. 25.000,00 + odsetki do 30 czerwca 2015 r. 25.000,00 + odsetki do 31 lipca 2015 r. 25.000,00 + odsetki do 31 sierpnia 2015 r. 25.000,00 + odsetki do 30 września 2015 r. 25.000,00 + odsetki do 31 października 2015 r. 25.000,00 + odsetki do 30 listopada 2015 r. 25.000,00 + odsetki do 28 grudnia 2015 r. 25.000,00 + odsetki 2016 do 31 stycznia 2016 r. 30.000,00 + odsetki do 28 lutego 2016 r. 30.000,00 + odsetki do 31 marca 2016 r. 30.000,00 + odsetki do 30 kwietnia 2016 r. 30.000,00 + odsetki do 31 maja 2016 r. 30.000,00 + odsetki do 30 czerwca 2016 r. 30.000,00 + odsetki do 31 lipca 2016 r. 30.000,00 + odsetki do 31 sierpnia 2016 r. 30.000,00 + odsetki do 30 września 2016 r. 30.000,00 + odsetki do 31 października 2016 r. 30.000,00 + odsetki do 30 listopada 2016 r. 30.000,00 + odsetki do 28 grudnia 2016 r. 20.000,00 + odsetki 8. Spłata odsetek ma następować na koniec każdego miesiąca kalendarzowego za dany miesiąc wg stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego poprzedniego miesiąca kalendarzowego plus stała marża banku w okresie obowiązywania umowy. 9. Spłata raty kapitałowej lub odsetkowej przypadającej na dzień wolny przesuwa się na pierwszy dzień roboczy przypadający po tej dacie. 10. Ewentualna prowizja od kredytu będzie płatna w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. 11. Okres kredytowania będzie wynosił 6 lat (2011-2016). 12. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawca będą prowadzone w walucie polskiej (PLN) 13. Uchwała nr V/32/11 Rady Gminy Brenna z dnia 10.02.2011r. w sprawie zaciągnięcia długoterminowego kredytu na finansowanie planowanego deficyty budżetu Gminy Brenna w roku 2011 załącznik nr 5 14. Pozytywną opinię RIO zamawiający przedstawi przed podpisaniem umowy. 15. Prognoza przepływów pieniężnych oraz harmonogram spłat na okres kredytowania stanowi załącznik nr 6 16. Informacja w sprawie aktualnego zadłużenia z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek - załącznik nr 7 17. Wszystkie dokumenty finansowe znajdują się na stronie www.bip.brenna.org.pl w zakładce finanse publiczne.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej i przedłoży dokumenty: koncesja, zezwolenie lub licencja, na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, tj. zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej na terenie Rzeczypospolitej Polskiej (np. zaświadczenie Komisji Nadzoru Bankowego, Narodowego Banku Polskiego lub inny dokument).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

4. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1/ Formularz oferty według załączonego wzoru (załącznik nr 1). 2/ Wykaz Podwykonawców oraz zgodę Podwykonawców na wykonanie określonej części zamówienia - jeżeli dotyczy ( załącznik nr 6 ) 3/ W przypadku, gdy dokumenty przetargowe podpisują inne osoby niż ujawnione w rejestrach, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby upoważnione, z zaznaczeniem zakresu i okresu udzielonego pełnomocnictwa.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brenna.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brennej ul. Wyzwolenia 77 43-438 Brenna pok. 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy w Brennej ul. Wyzwolenia 77 43-438 Brenna pok. 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.