eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czchów › Budowa grupowej kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Czchów, Jurków, Biskupice Melsztyńskie, Domosławice, Tworkowa oraz sieci wodociągowej w miejscowościach Tymowa, Czchów, Piaski Drużków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-17

Czchów: Budowa grupowej kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Czchów, Jurków, Biskupice Melsztyńskie, Domosławice, Tworkowa oraz sieci wodociągowej w miejscowościach Tymowa, Czchów, Piaski Drużków
Numer ogłoszenia: 75310 - 2010; data zamieszczenia: 17.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czchów , ul. Rynek 12, 32-860 Czchów, woj. małopolskie, tel. 014 66 21 710, faks 014 66 21 733.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czchow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa grupowej kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Czchów, Jurków, Biskupice Melsztyńskie, Domosławice, Tworkowa oraz sieci wodociągowej w miejscowościach Tymowa, Czchów, Piaski Drużków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem wykonania są roboty budowlane pn.: Budowa grupowej kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Czchów, Jurków, Biskupice Melsztyńskie, Domosławice, Tworkowa oraz sieci wodociągowej w miejscowościach Tymowa, Czchów, Piaski Drużków która obejmuje wykonanie: Część 1. Sieć wodociągowa w miejscowościach Tymowa, Piaski Drużków, Część 2. Kanalizacja sanitarna w miejscowościach Czchów, Jurków, Biskupice Melsztyńskie, Domosławice, Tworkowa oraz sieć wodociągowa w miejscowości Czchów. Wyżej wymienione roboty budowlane realizowane będą w dwóch etapach, które są określone w harmonogramie rzeczowo finansowym załączonym do specyfikacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.13.00-8, 45.23.24.23-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium dla Części I w wysokości 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) powinno być wniesione w terminie do dnia 7 kwietnia 2010 r. do godz. 9:00. Wadium dla Części II w wysokości 70 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych) powinno być wniesione w terminie do dnia 7 kwietnia 2010 r. do godz. 9:00.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu dla części I i Części II

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się co najmniej: - dla części I ; 2 robotami budowlanymi zakresie budowy sieci wodociągowej o wartości co najmniej 2 000 000,00 [zł] - dla części II ; 2 robotami budowlanymi zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o wartości co najmniej 2 000 000,00 [zł] Ocena tego warunku będzie dokonana na podstawie: - Wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Do każdej pozycji wyszczególnionej w w/w wykazie należy załączyć dokument potwierdzający że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca ( uczestnicy konsorcjum łącznie) wykaże się dysponowaniem: 1) W zakresie potencjału technicznego dla części I: dysponowaniem podstawowym sprzętem budowlany tj. a.koparko - ładowarkę o pojemności łyżki 0,25- 0,6 [m3] w ilości - 2 [szt.] b.koparko - ładowarkę o pojemności łyżki 1,2 [m3] w ilości - 1 [szt.] c.spycharka gąsienicowa 75KM - 1 [szt] d.samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności 5-10 [ton] w ilości - 1 [szt.] e.samochód ciężarowy skrzyniowy o ładowności 5-10 [ton] w ilości - 1 [szt.] f.zagęszczacz spalinowy powierzchniowy o ciężarze co najmniej 0,2 [t] do zagęszczenia ziemi przy zasypywaniu wykopu w ilości - 2 [szt.] Wymieniony wyżej sprzęt musi być sprawny i dopuszczony do użycia. 2) W zakresie potencjału technicznego dla części II: dysponowaniem podstawowym sprzętem budowlany tj. a.koparko - ładowarkę o pojemności łyżki 0,25- 0,6 [m3] w ilości - 2 [szt.] b.koparko - ładowarkę o pojemności łyżki 1,2 [m3] w ilości - 1 [szt.] c.spycharka gąsienicowa 75KM - 1 [szt] d.samochód ciężarowy samowyładowczy o ładowności 5-10 [ton] w ilości - 1 [szt.] e.samochód ciężarowy skrzyniowy o ładowności 5-10 [ton] w ilości - 1 [szt.] f.zagęszczacz spalinowy powierzchniowy o ciężarze co najmniej 0,2 [t] do zagęszczenia ziemi przy zasypywaniu wykopu w ilości - 2 [szt.] g.walec wibracyjny samojezdny 2,5 t - 1[szt] h.walec statyczny samojezdny 10 t - 1[szt] Wymieniony wyżej sprzęt musi być sprawny i dopuszczony do użycia. Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o: - wykaz sprzętu ( zał. do SIWZ) - wykaz narzędzi , wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy robót budowlanych wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia odrębnie dla części I: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych z minimum 10 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy a ponadto jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych , - kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogi i ulice z min. 5letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy a ponadto jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych) - kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy a ponadto jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych ) - kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno- budowlanej z minimum 5letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy a ponadto jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych ) - kadra kierownicza w każdym przypadku powinna posiadać aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego (Dz. U. nr 5/2001, poz. 42), w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia odrębnie dla części II: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych z minimum 10 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy a ponadto jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych , - kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności drogi i ulice z min. 5letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy a ponadto jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych) - kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z minimum 5 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy a ponadto jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych ) - kadra kierownicza w każdym przypadku powinna posiadać aktualny wpis do właściwej izby samorządu zawodowego (Dz. U. nr 5/2001, poz. 42), Ocena tego warunku będzie dokonana w oparciu o: - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami (wykaz wykonywanych przez pracowników prac musi odpowiadać zakresowi zamówienia) - załącznik do SIWZ, - oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedmiotowy warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca ( uczestnicy konsorcjum łącznie) wykaże odrębnie dla części I i części II : - że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 500 000 [zł] - wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości 1 000 000,00 [zł] Ocena tego warunku zostanie dokonania w oparciu o: - opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu dla części I i Części II 2.Pełnomocnictwo 3.Dokument wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewidywane istotne zmiany do umowy w stosunku do treści wybranej oferty określa punkt 24 SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.czchow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Czchowie, Rynek 12, 32-860 Czchów, pok. 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Czchowie, ul. Rynek 12, sekretariat - parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt znajduje się na liście rankingowej projektów zatwierdzonych do dofinansowania ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 321, Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sieć wodociągowa w miejscowościach Tymowa, Piaski Drużków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: 1. Sieć wodociągowa z hydrofornią i zbiornikiem wody V=100 m3 i zasilaniem energetycznym w m. Tymowa 2. Sieć wodociągowa z hydroforniami i zasilaniem energetycznym w m. Piaski Drużków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.13.00-8, 45.23.24.23-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kanalizacja sanitarna w miejscowościach Czchów, Jurków, Biskupice Melsztyńskie, Domosławice, Tworkowa oraz sieć wodociągowa w miejscowości Czchów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: 1. Sieć wodociągowa w m. Czchów - Granice 2. Kanalizacja sanitarna dla miejscowości Czchów- Jurków 3. Kanalizacja sanitarna dla miejscowości Biskupice Melsztyńskie i Domosławice. 4. Kanalizacja sanitarna dla miejscowości Tworkowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.13.00-8, 45.23.24.23-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.