eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn. Budowa Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. K. Szymanowskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-14

Wrocław: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn. Budowa Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. K. Szymanowskiego
Numer ogłoszenia: 75265 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im.Karola Szymanowskiego we Wrocławiu , ul. Łowiecka 13/17, 50-220 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 792 11 92 wew. 36, faks 0-71 328 78 37.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lowiecka.wroclaw.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn. Budowa Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. K. Szymanowskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn. Budowa Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. K. Szymanowskiego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.26.41.00 - 74.26.41.00 74.11.31.00 - 74.11.31.00 74.31.30.00 - 74.31.30.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 21 000,00 PLN słownie (dwadzieścia jeden tysięcy złotych 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1. Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, 2.Wykaże, że w ostatnich trzech latach licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym czasie wykonał z należytą starannością: a) co najmniej dwa zamówienia polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych, obejmujących obiekty użyteczności publicznej w zakresie robót budowlano konstrukcyjnych, instalacyjnych w zakresie sieci i instalacji i urządzeń wodociągowych kanalizacyjnych cieplnych i instalacji, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz sieci teleinformatycznych o wartości każdej z nich powyżej 20 mln złotych brutto, b) co najmniej jedno zadanie polegające na przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania przetargowego na realizację zadania inwestycyjnego budowy lub remontu obiektu użyteczności publicznej o wartości powyżej 25 mln złotych brutto w procedurze zaprojektuj i wybuduj. 3- Dysponuje lub będzie dysponował personelem do realizacji zamówienia tj: - inspektorem nadzoru w zakresie robót budowlano konstrukcyjnych przewidzianym do roli koordynatora zespołu inspektorów nadzoru,(doświadczenie w nadzorowaniu 1 zadania obiektów użyteczności publicznej o wartości o łącznej wartości robót inwestycyjnych nie mniejszej niż 20 mln złotych brutto) - inspektor nadzoru w zakresie robót elektrycznych, posiadający doświadczenie w nadzorowaniu 1 zadania obiektów użyteczności publicznej o wartości o łącznej wartości robót inwestycyjnych nie mniejszej niż 20 mln złotych brutto; - inspektorem nadzoru w specjalności architektonicznej w zakresie sporządzania projektu architektoniczno-budowlanego w odniesieniu do architektury obiektu oraz kierowania robotami budowlanymi w odniesieniu do architektury obiektu; - inspektorem nadzoru w zakresie akustyki posiadającym kierunkowe wykształcenie; - inspektorem nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadającym doświadczenie w nadzorowaniu co najmniej 1 zadania o łącznej wartości wszystkich robót inwestycyjnych nie mniejszej niż 20 mln złotych brutto. Każdy inspektor musi mieć minimum 5-letnie doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych funkcji w budownictwie i przynależy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W zakresie Inspektora ds akustyki nie wymaga się aby osoba ta załaczała do oferty uprawnienia budowlane a także dokumentu potwierdzającego przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Wystarczy złożenie oświadczenia o posiadaniu stosownego wykształcenia. 4.Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 1 mln złotych. 5. Dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 300 tys. złotych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w formie oryginału: oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w odniesieniu do podmiotów zbiorowych, 5. aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego i oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. wykaz zrealizowanych z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym czasie: a) co najmniej dwa zamówienia polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych, obejmujących obiekty użyteczności publicznej w zakresie robót budowlano konstrukcyjnych, instalacyjnych w zakresie sieci i instalacji i urządzeń wodociągowych kanalizacyjnych cieplnych i instalacji, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz sieci teleinformatycznych o wartości każdej z nich powyżej 20 mln złotych brutto, b) co najmniej jedno zadanie polegające na przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania przetargowego na realizację zadania inwestycyjnego budowy lub remontu obiektu użyteczności publicznej o wartości powyżej 25 mln złotych brutto w procedurze zaprojektuj i wybuduj. 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nie czynności Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie stosownych uprawnień lub wykształcenia oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego z wyłączeniem inspektora ds. akustyki. W przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował ww. personelem należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. 9. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 300 tys. złotych, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lowiecka.wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wrocław ul. Łowiecka 13/17 pokój 315 pani Małgorzata Dulemba.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Wrocław ul. Łowiecka 13/17 sekretariat szkoły.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.