eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › TRANSPORT SANITARNY BEZ LEKARZA ( Nr rejestru G/9/11)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-07

Poznań: TRANSPORT SANITARNY BEZ LEKARZA ( Nr rejestru G/9/11)
Numer ogłoszenia: 75239 - 2011; data zamieszczenia: 07.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu , ul. 28 Czerwca 1956 r. nr 135/147, 61-545 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8310142, 8310242, faks 61 8310107.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orsk.ump.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: TRANSPORT SANITARNY BEZ LEKARZA ( Nr rejestru G/9/11).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przewozowa w zakresie transportu sanitarnego bez lekarza, poza terenem miasta Poznania. Transport sanitarny to usługa transportowa wykonywana na optymalnej trasie od miejsca placówki Zamawiającego przy ul.28 Czerwca 1956r 135-147 w Poznaniu, do celu wskazanego w zleceniu. W przypadku, gdy trasa przewozu ze względu na stan drogi była by uciążliwa dla przewożonego pacjenta istnieje możliwość jej zmiany tylko i wyłącznie za uprzednią pisemną zgodą kierownika Zamawiającego - Dyrektora Szpitala. Przewidywana szacunkowa ilość (na dwa lata): 76 800 km. Zamawiający wymaga aby : 1. W ramach usługi przewozu Wykonawca zobowiązany jest do odbioru pacjenta z oddziału (pomoc przy przeniesieniu pacjenta z łóżka na nosze z karetki) oraz doprowadzenia (ewentualnego wniesienia) go do miejsca wskazanego przez Zamawiającego (miejsce zamieszkania pacjenta, inny szpital, dom pomocy społecznej). 2. Przewóz pacjenta w pozycji leżącej i siedzącej lub na wózku inwalidzkim realizowany na podstawie pisemnego zlecenia podpisanego przez lekarza oddziałowego zamawiającego oraz zatwierdzone przez kierownika Sekcji Administracyjno - Gospodarczej lub przez jego zastępcę z placówki Zamawiającego przy ul.28 Czerwca 1956r 135-147, do miejsca docelowego poza granice miasta Poznania we dni robocze tygodnia , w godz. 6 00 - 22 00. 3. Usługa przewozu musi być wykonana na podstawie pisemnego zlecenia oddziału podpisanego przez lekarza oraz zatwierdzone przez kierownika Sekcji Administracyjno - Gospodarczej lub przez jego zastępcę. 4. Zlecenie musi być dostarczone przez Zamawiającego przed wykonaniem przewozu. 5. Przewóz powinien być wykonany po każdorazowym telefonicznym zgłoszeniu do godziny 13 00 w dniu roboczym poprzedzającym zlecenie. 6. W przypadkach koniecznych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić pomoc sanitariusza noszowego do wniesienia pacjenta. 7. Transport sanitarny musi spełniać wymogi NFZ, ustawy z dnia 30 sierpnia 1991r. o zakładach opieki zdrowotnej oraz zarządzenia Ministra Zdrowia w sprawie świadczeń gwarantowanych z dnia 31 sierpnia 2009r. 8. Do przewozu osób (pacjentów) stosowane były samochody typu furgon, z co najmniej dwoma miejscami siedzącymi, oprócz miejsc dla kierowcy i sanitariusza. 9. Wszystkie pojazdy przewidziane do świadczone usługi, były sprawny technicznie, posiadały aktualny przegląd rejestracyjny, spełniały wymogi sanitarne i posiadały aktualną opinię sanitarną pojazdu. 10. W przypadku awarii samochodu, uniemożliwiającej osobiste wykonanie usługi, Wykonawca jest zobowiązany zapewnić przewóz przez osobę spełniającą warunki wymagane przez Zamawiającego. W takim przypadku wszelka odpowiedzialność za niewłaściwe wykonanie usługi ponosi Wykonawca zobowiązany umową zawartą z Zamawiającym. 11. W przypadku pojawienia się wymogów stawianych przez NFZ zamawiającemu, dotyczących informacji o wykonawcy świadczącego usługi na rzecz zamawiającego, wykonawca na wniosek zamawiającego, zobowiązany będzie dostosować się do tych wymogów i udostępnić niezbędne dane. 12. Zamawiający wymaga gwarancji zastępstwa w razie choroby kierowcy lub awarii pojazdu jak również w przypadkach zdarzeń losowych ( np. wypadku) poprzez zastępstwo innego kierowcy lub podstawienie innego pojazdu spełniającego wymagania środka transportu sanitarnego. 13. Wykonane zlecenie będzie rozliczane na podstawie wydruków wyznaczonej tzw. trasy optymalnej w kilometrach (serwis Targeo). W przypadku nie przewidziany zdarzeń losowych (zablokowanie drogi wypadkiem, remontem lub objazdami) istnieje możliwość na podstawie pisemnego uzasadnienia doliczenia do 10 % ilości km. Wykonawca zobowiązuje się do: 1. Świadczenia usługi w dni robocze w godzinach 6 00 -22 00 2. Zapewnienia ciągłości usług, i ich wykonywanie zgodnie z obwiązującymi przepisami a zwłaszcza reżimami sanitarnymi. 3. Zapewnienie bezpieczeństwa przewożonym osobą i mieniu. 4. Ponoszenia odpowiedzialności za należyte wykonywanie usług przed uprawnionymi organami kontroli zewnętrznej i zlecającym usługę. 5. Wykonawca w okresie trwania umowy jest zobowiązany do posiadania ubezpieczenia i przedłożenia umowy ubezpieczenia na rzecz Zamawiającego. W przypadku wygaśnięcia umowy ubezpieczenia przed zakończeniem realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do zawarcia nowego ubezpieczenia z zachowaniem ciągłości ubezpieczenia i do przedłożenia Zamawiającemu do wglądu odnowionego ubezpieczenia za żądanie. Uwaga! Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, jeśli jej wykonanie powierzy Podwykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeśli będzie posiadał aktualne zezwolenie na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia usługi transportu sanitarnego.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeśli będzie posiadał doświadczenie w realizacji co najmniej dwóch wykonanych lub wykonywanych usługi transportu sanitarnego z okresu ostatnich 3 lat o wartości rocznej nie mniej niż 54.000,00 zł brutto wraz z załączonymi dokumentami potwierdzających ich należyte wykonanie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni niniejszy warunek jeśli będzie posiadał min. 2 samochody typu furgon z co najmniej dwoma miejscami siedzącymi, oprócz miejsc dla kierowcy i sanitariusza, spełniające wymogi NFZ, ustawy z dnia 30 sierpnia 1991r. o zakładach opieki zdrowotnej oraz zarządzenia Ministra Zdrowia w sprawie świadczeń gwarantowanych z dnia 31 sierpnia 2009r.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni niniejszy warunek, jeśli zatrudnia: kierowców oraz sanitariuszy (noszowych) posiadających odpowiednie kwalifikacje, niezbędne do wykonania usługi transportu sanitarnego, zgodnie z wymogami NFZ, ustawy z dnia 30 sierpnia 1991r. o zakładach opieki zdrowotnej oraz zarządzenia Ministra Zdrowia w sprawie świadczeń gwarantowanych z dnia 31 sierpnia 2009r.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni niniejszy warunek jeśli będzie posiadał opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 60 000,00 zł, obejmującej przedmiot zamówienia oraz ubezpieczenie NW (obejmujące przewożone osoby).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) Oświadczenie Wykonawcy, że usługa będzie wykonana zgodnie z przepisami określonymi przez Zamawiającego w części 3 SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 2) Oświadczenie Wykonawcy, że środek transportu spełnia wymagania SANEPID-u. 3) Oświadczenie Wykonawcy - pisemna Gwarancja zastępstwa w razie choroby kierowcy lub awarii pojazdu jak również w przypadkach zdarzeń losowych ( np. wypadku) poprzez zastępstwo innego kierowcy lub podstawienie innego pojazdu spełniającego wymagania środka transportu sanitarnego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) W przypadku gdy umocowanie osoby podpisującej ofertę nie wynika z właściwego rejestru, należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy, podpisane przez osoby do tego umocowane zgodnie z odpisem właściwego rejestru. 2) Formularz ofertowy (sporządzony wg wzoru Zamawiającego). 3) Cennik (sporządzony wg wzoru Zamawiającego). 4) Określenie części zamówienia, która będzie wykonana przez Podwykonawcę (dotyczy tylko Wykonawcy, który ma zamiar powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orsk.ump.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ortopedyczno - Rehabilitacyjny Szpital Kliniczny im. W. Degi UM w Poznaniu ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147, 61-545 Poznań - Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia (pok. 171 i 174)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Szpitala (pok. 35), mieszcząca się w siedzibie Zamawiającego przy ul. 28 Czerwca 1956r nr 135/147..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.