eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wsparcie kształcenia studentów niepełnosprawnych Politechniki Wrocławskiej - 2 zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-06

Wrocław: Wsparcie kształcenia studentów niepełnosprawnych Politechniki Wrocławskiej - 2 zadania
Numer ogłoszenia: 75198 - 2014; data zamieszczenia: 06.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Wrocławska , ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27, 50-370 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3202182,3203145, faks 071 3202143.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ac.pwr.wroc.pl/zampub

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wsparcie kształcenia studentów niepełnosprawnych Politechniki Wrocławskiej - 2 zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa: Wsparcie kształcenia studentów niepełnosprawnych Politechniki Wrocławskiej - 2 zadania: 1) Zadanie nr 1 - realizacja specjalnych indywidualnych kursów języków obcych w liczbie maksymalnie 3600 godzin lekcyjnych (2 semestry x 15 tygodni x 30 studentów x 4 godziny tygodniowo). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z regulaminami świadczenia usług określony został w załączniku nr 8 do SIWZ. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 9a SIWZ. 2) Zadanie nr 2 - realizacja wsparcia coachingowego z elementami specjalistycznego poradnictwa edukacyjno-zawodowego, obejmującego w okresie trwania umowy maksymalnie 60 sesji coachingowych trwających po dwie godziny lekcyjne (60 sesji x 2 godziny lekcyjne = 120 godzin lekcyjnych) oraz 120 godzin dyżurów poradni edukacyjno-zawodowej (2 semestry x 15 tygodni x 4 godz. tygodniowo = 120 godzin). Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 9b SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia liczby studentów oraz wykorzystania mniejszej ilości godzin / godzin lekcyjnych dla obydwu Zadań. 2. Miejsce świadczenia usług zapewnia Wykonawca, zgodnie z wymaganiami określonym przez Zamawiającego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% zamówienia podstawowego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień np. poprzez zwiększenie liczby godzin usługi wsparcia kształcenia studentów za stawkę godzinową podaną przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3, 80.51.00.00-2, 85.31.23.20-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że zrealizował lub realizuje w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: Zadanie nr 1: minimum dwie usługi polegające na realizacji indywidualnych kursów języków obcych dla studentów niepełnosprawnych w wymiarze nie mniejszym niż 2000 godzin lekcyjnych każda, w tym jedna z nich z udziałem osób niewidomych, w zakresie języka angielskiego lub niemieckiego lub hiszpańskiego lub włoskiego lub francuskiego lub rosyjskiego. Zadanie nr 2: minimum jedną usługę polegającą na realizacji indywidualnych sesji coachingowych dla studentów niepełnosprawnych, w ramach której zrealizowano co najmniej 80 godzin sesji. oraz minimum jedną usługę polegającą na realizacji poradnictwa zawodowego dla studentów niepełnosprawnych w ramach której zrealizowano co najmniej 50 godzin spotkań z doradcą/doradcami. Zamawiający uzna warunek/warunki za spełniony/e również, gdy powyższe usługi były wykonywane w ramach jednej usługi z zastrzeżeniem wymaganej ilości godzin.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: Zadanie nr 1: co najmniej 10 lektorami języków obcych posiadającymi wyższe wykształcenie filologicznie, w tym, co najmniej po jednej osobie posiadającej wykształcenie filologiczne w zakresie każdego z 6 języków obcych wchodzących w skład zamówienia (angielski, niemiecki, hiszpański, włoski, francuski, rosyjski). Zadanie nr 2: co najmniej 3 wykwalifikowanymi trenerami-coachami obojga płci, posiadającymi wyższe wykształcenie oraz: a) ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia lub b) podyplomowe w zakresie coachingu lub c) międzynarodowy certyfikat coacha wydany przez jedną z organizacji: Assocacion for Coaching lub International Coaching Federation lub inny równoważny certyfikat akceptowany na terytorium RP oraz co najmniej jednym doradcą zawodowym posiadającym ukończone studia w zakresie poradnictwa zawodowego magisterskie lub podyplomowe;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: Zadanie nr 1: co najmniej 10 lektorami języków obcych posiadającymi wyższe wykształcenie filologicznie, w tym, co najmniej po jednej osobie posiadającej wykształcenie filologiczne w zakresie każdego z 6 języków obcych wchodzących w skład zamówienia (angielski, niemiecki, hiszpański, włoski, francuski, rosyjski). Zadanie nr 2: co najmniej 3 wykwalifikowanymi trenerami-coachami obojga płci, posiadającymi wyższe wykształcenie oraz: a) ukończone studia magisterskie na kierunku psychologia lub b) podyplomowe w zakresie coachingu lub c) międzynarodowy certyfikat coacha wydany przez jedną z organizacji: Assocacion for Coaching lub International Coaching Federation lub inny równoważny certyfikat akceptowany na terytorium RP oraz co najmniej jednym doradcą zawodowym posiadającym ukończone studia w zakresie poradnictwa zawodowego magisterskie lub podyplomowe;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: Zadanie nr 1: co najmniej 3 salami dydaktycznymi, w tym jedna dostępna dla osób niepełnosprawnych ruchowo, położonymi nie dalej niż 10 km od Politechniki Wrocławskiej (ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27) oraz prawidłowo działającym sprzętem odpowiednim dla prowadzenia zajęć zgodnie z przedmiotem zamówienia: co najmniej powiększalnikiem ekranowym, drukarką brajlowską i lupą elektroniczną. Zadanie nr 2: co najmniej jedną salą dostępną dla osób niepełnosprawnych ruchowo, do prowadzenia sesji coachingowych i poradnictwa zawodowego położoną nie dalej niż 10 km od Politechniki Wrocławskiej ( ul. Wybrzeże Wyspiańskiego 27) oraz prawidłowo działającym sprzętem odpowiednim dla prowadzenia zajęć zgodnie z przedmiotem zamówienia: co najmniej powiększalnikiem ekranowym, drukarką brajlowską i lupą elektroniczną.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.7)

ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne - należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwr.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych, ul. Smoluchowskiego 19, pok. 309, 50-370 Wrocław.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych, ul. Smoluchowskiego 19,pok. 309, 50-370 Wrocław.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wsparcie kształcenia studentów niepełnosprawnych Politechniki Wrocławskiej poprzez realizację specjalnych indywidualnych kursów języków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - realizacja specjalnych indywidualnych kursów języków obcych w liczbie maksymalnie 3600 godzin lekcyjnych (2 semestry x 15 tygodni x 30 studentów x 4 godziny tygodniowo). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z regulaminami świadczenia usług określony został w załączniku nr 8 do SIWZ. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 9a SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.58.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.5
    • 2. Doświadczenie - 0.5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wsparcie kształcenia studentów niepełnosprawnych Politechniki Wrocławskiej w zakresie wsparcia coachingowego i doradztwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2) Zadanie nr 2 - realizacja wsparcia coachingowego z elementami specjalistycznego poradnictwa edukacyjno-zawodowego, obejmującego w okresie trwania umowy maksymalnie 60 sesji coachingowych trwających po dwie godziny lekcyjne (60 sesji x 2 godziny lekcyjne = 120 godzin lekcyjnych) oraz 120 godzin dyżurów poradni edukacyjno-zawodowej (2 semestry x 15 tygodni x 4 godz. tygodniowo = 120 godzin). Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 9b SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2, 85.31.23.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.5
    • 2. Doświadczenie - 0.5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.