eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartoszyce › Remont mostu drogowego w km 12 + 039 drogi powiatowej Nr 1390N Dr. woj. nr 512 (Leginy) - Liski - Sępopol - Ostre Bardo - Szczurkowo k.m. Smolanka, gmina Sępopol

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-25

Bartoszyce: Remont mostu drogowego w km 12 + 039 drogi powiatowej Nr 1390N Dr. woj. nr 512 (Leginy) - Liski - Sępopol - Ostre Bardo - Szczurkowo k.m. Smolanka, gmina Sępopol
Numer ogłoszenia: 75187 - 2015; data zamieszczenia: 25.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 54837 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k. Bartoszyc, ul. Dąbrowa 56A, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7642002, faks 089 7642002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont mostu drogowego w km 12 + 039 drogi powiatowej Nr 1390N Dr. woj. nr 512 (Leginy) - Liski - Sępopol - Ostre Bardo - Szczurkowo k.m. Smolanka, gmina Sępopol.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu mostu drogowego w km 12 + 039 drogi powiatowej Nr 1390N Dr. woj. nr 512 (Leginy) - Liski - Sępopol - Ostre Bardo - Szczurkowo k. m. Smolanka, gmina Sępopol. Zakres remontu mostu obejmuje: wprowadzenie w istniejące światło mostu rury stalowej spiralnie karbowanej typu HELCOR PA TC (bez rozbiórki ustroju nośnego mostu ) i wypełnienie wolnej przestrzeni miedzy zewnętrzną powierzchnia rury a obecną konstrukcja płyty nośnej i podpór plastycznym betonem, obudowę rur z kamienia na zaprawie cementowej, remont umocnienia dna i skarp cieku na wlocie i wylocie, wymianę istniejących balustrad na nowe, rozbiórkę betonowych opasek i gzymsów na odcinku mostu i skrzydeł, wymianę nawierzchni jezdni (warstwa wiążąca i ścieralna) szerokości 5,00 m nad mostem i na krótkich odcinkach dojazdów z betonu asfaltowego dla ruchu KR 1-2 według aktualnych potrzeb wysokościowych, wykonania gruntowych poboczy szerokości 2x1,50 m. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem określają: projekt budowlany wraz z przedmiarem robót oraz szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - stanowiące integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót. Wykonawca remontu mostu ponosi koszty wykonywania robót oraz koszty prac i czynności związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa ruchu pojazdów i pieszych na remontowanym obiekcie. 3. Roboty muszą być prowadzone z zachowaniem ciągłości ruchu drogowego kołowego. Roboty należy wykonać etapowo, połową szerokości drogi przy zachowaniu ciągłości ruchu. Ruch winien odbywać się wahadłowo. 4. Wykonawca przed rozpoczęciem robót musi przedstawić Zamawiającemu zatwierdzony projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 5. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za właściwe prowadzenie robót, bezpieczeństwo i ochronę zdrowia oraz przestrzeganie przepisów ochrony przeciwpożarowej. 6. Prace budowlane należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, przedmiarem robót, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (ST. D - M. 00.00 - Wymagania ogólne, ST. D - 03.01. - Roboty remontowe mostu) stanowiącymi załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 7. Przekazanie placu budowy nastąpi nie później niż w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. 8. Wymagania dotyczące gwarancji jakości: co najmniej 2 lata. Najdłuższy dopuszczalny okres gwarancji - 5 lat. 9. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania, przez cały okres obowiązywania umowy, ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem umowy. W przypadku konieczności kontynuacji ubezpieczenia zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu bez odrębnego wezwania dokumentu potwierdzającego kontynuację ubezpieczenia. 10. Ilekroć na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Przedmiarze robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 11. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedmiarze robót, dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały. Cechy, które będą przez Zamawiającego oceniane jako równoważne to: inny typ części przelotowej przepustu, inny typ mieszanki mineralno - asfaltowej niż określony przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, przedmiarze robót i wymaganiach technicznych zastosowany do warstwy ścieralnej (np. beton asfaltowy, mieszanka SMA, asfalt lany, asfalt porowaty, mieszanka BBTM), który spełnia wymagania dla kategorii ruchu KR1-2, a także inny rodzaj nawierzchni jak np. nawierzchnia betonowa spełniająca wymagania dla kategorii ruchu KR1-2.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.19 - Roboty budowlane w zakresie renowacji mostów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., ul. Olsztyńska 12, 11-100 Lidzbark Warmiński, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 140423,27 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 99784,71

  • Oferta z najniższą ceną: 99784,71 / Oferta z najwyższą ceną: 159900,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.