eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Zebranie, załadunek zużytego, transport i rozplantowanie nowego piasku w ilości 5.500 ton na Plaży Miejskiej Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Wypoczynku w Grudziądzu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-11

Grudziądz: Zebranie, załadunek zużytego, transport i rozplantowanie nowego piasku w ilości 5.500 ton na Plaży Miejskiej Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Wypoczynku w Grudziądzu
Numer ogłoszenia: 75184 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Rekreacji i Wypoczynku, ul. Za Basenem 2, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4625654, fax 056 4625654.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.moriw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zebranie, załadunek zużytego, transport i rozplantowanie nowego piasku w ilości 5.500 ton na Plaży Miejskiej Miejskiego Ośrodka Rekreacji i Wypoczynku w Grudziądzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zebranie, załadunek zużytego, transport i rozplantowanie nowego piasku w ilości 5.500 ton. - mechaniczne zebranie wierzchniej warstwy ok. 40 cm piasku z plaży (ok. 5.500 ton) i załadowanie jej na wskazane przez Zamawiającego środki transportu odbiorcy piasku - transport 5.500 ton piasku (frakcja 0-2) ze Żwirowni Terra w Grupie k. Grudziądza na Plażę Miejską w Grudziądzu przy ul. Zaleśna 1 - wyładunek i rozplantowanie mechaniczne ok.. 40 cm warstwy piasku na terenie plaży z uwzględnieniem wyprofilowania dwóch boisk do siatkówki plażowej - przywrócenie drogi dojazdowej do stanu pierwotnego

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.12.21.30 - Usługi transportowe przy użyciu pojazdów przystosowanych do transportu towarów luzem Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego Oryginalny kod CPV: 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.20 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr z 2007r. Nr 223 poz. 1655). 5) wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej jedną usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia, 6) Przedstawią licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego oraz wykażą posiadanie samochodów samowyładowczych o dopuszczalnej ładowności do 24 ton, 32 ton i 40 ton, z których rozładunek odbywać się musi na boki i do tyłu. 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust.1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawa zamówień publicznych (Dz. U z 2007r. Nr 223 poz. 1655), 2) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 3) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ 2. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust.1 Prawo zamówień publicznych, i nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawo zamówień publicznych - według załącznika nr 2 do SIWZ, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone przez właściwy organ rejestrujący nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. dokumenty potwierdzające uprawnienie do reprezentacji Wykonawcy przez osoby podpisujące ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, 5. oświadczenie o niezaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne (za wyjątkiem sytuacji, gdy wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu) - załącznik nr 3 6. wykaz posiadanego sprzętu do realizacji zamówienia, w tym posiadanie samochodów samowyładowczych (wg zał. nr 4) 7. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat (2005-2007), co najmniej jednego zamówienia związanego tematycznie z przedmiotem zamówienia, z podaniem wartości robót brutto, daty (rok), miejsca robót i nazwy Zamawiającego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - według zał. nr 5. Dokumenty składane są w oryginale lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Jakość - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.moriw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 86-300 Grudziądz, ul. Za Basenem 2.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2008 godzina 12:00, miejsce: Miejski Ośrodek Rekreacji i Wypoczynku ul. Za Basenem 2 86 - 300 Grudziądz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.