eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Przebudowa dróg powiatowych Nr 1907K i 1902K w Chełmku na odcinku od DW Nr 780 do autostrady A4



Ogłoszenie z dnia 2009-05-14

Oświęcim: Przebudowa dróg powiatowych Nr 1907K i 1902K w Chełmku na odcinku od DW Nr 780 do autostrady A4
Numer ogłoszenia: 75127 - 2009; data zamieszczenia: 14.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Oświęcimiu , ul. Stanisławy Leszczyńskiej 12, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8430622, faks 033 8433593.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych Nr 1907K i 1902K w Chełmku na odcinku od DW Nr 780 do autostrady A4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dla realizacji zadania pn.: Przebudowa dróg powiatowych Nr 1907K i 1902K w Chełmku na odcinku od DW Nr 780 do autostrady A4, gdzie zakres zadania obejmuje : a) odcinek ulicy Mickiewicza w Chełmku od skrzyżowania z drogą wojewódzką Nr 780 (ul. Piastowska) do skrzyżowania z ul. Jaworznicką. Na długości 1.436 mb przebudowa ulicy w zakresie: - odwodnienia ( w tym położenie 1.255 mb rur, 40 szt. studni rewizyjnych, 66 szt. studzienek ściekowych) - chodników i zatok autobusowych (w tym położenie 3.137 mb krawężników na ławie betonowej, 1.843 mb obrzeży, 5.886 m2 robót brukarskich z kostki betonowej) - przebudowy skrzyżowań i wykonania nawierzchni (11.514 m2 nawierzchni asfaltobetonowych) b) odcinek ulicy Jaworznickiej w Chełmku od budynku nr 18 do granicy powiatu (przed mostem na Kanale Matylda). Na długości 2.910 mb przebudowa ulicy w zakresie: - poszerzenia jezdni, - odnowy rowów i poboczy, - wykonanie nawierzchni (18.856 m2 nawierzchni asfaltobetonowych) - na długości 435 mb dobudowa odwodnienia (w tym położenie 355 mb rur, 13 szt. studni rewizyjnych, 12 szt. studzienek ściekowych, montaż separatora ścieków), oraz chodników (w tym położenie 473 mb krawężników na ławie betonowej, 232 mb obrzeży, 391 m2 robót brukarskich z kostki betonowej) 2. W roku 2009 przewiduje się możliwość wykonania robót max. do 80% zakresu określonego w ust. 2 ppkt b. Pozostały zakres robót określonych w ust. 2 będzie do wykonania w 2010r. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres robót i sposób ich wykonania precyzują przedmiary robót oraz projekty budowlano - wykonawcze, rysunki, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - stanowiące załączniki do niniejszej SIWZ. 4. Zadanie będzie dofinansowane w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 (MPRO) ,Oś Priorytetowa 4. Infrastruktura dla rozwoju gospodarczego, Działanie 4.1. Rozwój infrastruktury drogowej, Schemat A: Drogi o znaczeniu regionalnym współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 5. Planowane ilości środków finansowych przeznaczonych na realizację zadania w poszczególnych latach: a) 2009r. - 30 % wartości ceny ofertowej wybranej oferty, lecz nie więcej niż do wysokości 5,9 mln PLN, b) 2010r. - w pozostałej kwocie. 6. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości środków na poszczególne lata i miesiące. Powyższa zmiana nie będzie traktowana jako zmiana umowy i nie będzie wymagała zawarcia aneksu do umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 PLN ( słownie: sto tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: . O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: (1) wykażą, że wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na przebudowie lub budowie drogi wraz z wykonaniem nawierzchni asfaltobetonowej jezdni o wartości min. 5.000.000,00 PLN brutto (2) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia: - kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w specjalności drogowej wraz z aktualną przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego na dzień składania ofert, - osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowo - kanalizacyjnej wraz z aktualną przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego na dzień składania ofert, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. - wykażą, że posiadają na rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 5.000.000,00 PLN , - posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1.000.000,00 PLN, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 PZP, 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty na zasadzie spełnia / nie spełnia. 3. Niespełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 4. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia ( pn. w konsorcjum). W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego pełnomocnictwo musi być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, Wykonawca przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawi umowę regulującą współpracę wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca składa następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Formularz oferty - wg załącznika Nr 2 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Pełnomocnictwo do sporządzenia i podpisania oferty, jeżeli ofertę podpisuje osoba upoważniona przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania firmy w sposób określony w akcie rejestrowym. 4. Przedmiotowe pełnomocnictwa muszą zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. 5. W przypadku, gdy składający ofertę są wspólnikami spółki cywilnej do oferty należy dołączyć potwierdzona za zgodność z oryginałem kserokopie umowy spółki. 6. Oświadczenia Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1i2 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika Nr 3 do SIWZ. 7. Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2,3, ust. 2 pkt. 1,3,3a,5,5a,6, oraz ust. 3 pkt. 2,3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87, poz. 605z późn. zm.). a) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. d) Wykaz zrealizowanych zamówień wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. robotom związanym z przebudową lub budową drogi wraz z wykonaniem nawierzchni asfaltobetonowej jezdni, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - w tym min. 1 zadanie o wartości min. 5.000.000,00 PLN brutto, - wg załącznika Nr 4 do SIWZ. e) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawnienia - wg załącznika Nr 5 do SIWZ. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. f) Wykaz narzędzi i urządzeń (sprzętu technicznego), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca wg załącznika Nr 6 do SIWZ. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował, należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń. g) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 5.000.000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. h) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 1.000.000,00 PLN. 8. Oświadczenie Wykonawcy, że zadanie będzie wykonane w całości siłami własnymi lub wykaz zakresu robót przewidziany do powierzenia podwykonawcom - wg załącznika Nr 7 do SIWZ. 9. Wzór umowy wg zał. Nr 8 do SIWZ - zaakceptowany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu składającego ofertę. 10. Kosztorys ofertowy szczegółowy (netto) wraz z nośnikami cen sporządzony na podstawie załączonego przedmiaru robót podpisany przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania podmiotu składającego ofertę. Zamawiający uzna kosztorys uproszczony tylko w przypadku dołączenia wszystkich cen materiałów i sprzętu (netto). 11. Harmonogram rzeczowo - terminowo - finansowy wykonania określonego zakresu robót wg załącznika Nr 9 do SIWZ. 12. Dowód wniesienia wadium. 13. Zgodnie z art. 23 ust.1 PZP Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. 14. W w/w przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, a jego pełnomocnictwo musi być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych wykonawców. Przedmiotowe pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty w oryginale lub odpisie potwierdzonym notarialnie. 15. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokumenty wymienione w punkcie 7 a-c winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 16. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów i oświadczeń lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 17. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w miejsce dokumentów, o których mowa w pkt. 7 a,b,c zobowiązany jest przedłożyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert b) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert. 18. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się powyższych dokumentów, Wykonawca może je zastąpić stosownym dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 19. Dokumenty, o których mowa w pkt. 17 i 18 i sporządzone w języku obcym Wykonawca składa wraz z tłumaczeniem na język polski; tłumaczenie musi być sporządzone przez tłumacza przysięgłego. 20. Dostarczane dokumenty ( za wyjątkiem pełnomocnictw oraz załączników od Nr 1 do 9 do SIWZ, które są składane tylko w oryginale) mogą być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu w przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.oswiecim.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Oświęcimiu, ul. St. Leszczyńskiej 12, 32-600 Oświęcim, - pok. Nr 6.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Oświęcimiu, ul. St. Leszczyńskiej 12, 32-600 Oświęcim, - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie będzie dofinansowane w ramach Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013 (MPRO) ,Oś Priorytetowa 4. Infrastruktura dla rozwoju gospodarczego, Działanie 4.1. Rozwój infrastruktury drogowej, Schemat A: Drogi o znaczeniu regionalnym współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.