eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia Góra › Modernizacja Karkonoskiego Centrum Edukacji Ekologicznej KPN w Szklarskiej Porębie, Dostawa wyposażenia multimedialnego wraz z elementami dodatkowymi do pomieszczeń Karkonoskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w Szklarskiej Porębie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-02

Jelenia Góra: Modernizacja Karkonoskiego Centrum Edukacji Ekologicznej KPN w Szklarskiej Porębie, Dostawa wyposażenia multimedialnego wraz z elementami dodatkowymi do pomieszczeń Karkonoskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w Szklarskiej Porębie.
Numer ogłoszenia: 75078 - 2015; data zamieszczenia: 02.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze , ul. Chałubińskiego 23, 58-570 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7553726, faks 75 7553348.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kpnmab.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka sektora finansów publicznych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja Karkonoskiego Centrum Edukacji Ekologicznej KPN w Szklarskiej Porębie, Dostawa wyposażenia multimedialnego wraz z elementami dodatkowymi do pomieszczeń Karkonoskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w Szklarskiej Porębie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja Karkonoskiego Centrum Edukacji Ekologicznej KPN w Szklarskiej Porębie, dostawa wyposażenia multimedialnego wraz z elementami dodatkowymi do pomieszczeń Karkonoskiego Centrum Edukacji Ekologicznej w Szklarskiej Porębie , uruchomienie systemu. 1. Elektroniczny przewodnik - system indywidualnego zwiedzania, Modernizacja ekspozycji Wirtualne Karkonosze, System audio guide - indywidualne odbiorniki z wyświetlaczem dla 30 osób, możliwość odtwarzania plików dźwiękowych w różnych językach), zdalne uruchamianie komunikatów przy każdej z 8 ekspozycji). Dostawa z montażem, system zabezpieczeń, - dostawa z montażem. 2. Aktualizacja systemu sterowania w boksach edukacyjnych - software i hardware, Modernizacja ekspozycji Wirtualne Karkonosze. Modernizacja 8 boksów - monitory z obudowami szt. 22, nakładki dotykowe szt. 8, komputery szt. 8, - dostawa z montażem. Oprogramowanie - aktualizacja zgodnie z trendami graficznymi (bez przygotowania treści) 3. Aktualizacja systemu sterowania w salach edukacyjnych - software i hardware, Modernizacja ekspozycji Wirtualne Karkonosze. Modernizacja systemu projekcji - technologia 3D pasywna, system projekcyjny 3D i ekran, okulary polaryzacyjne dla 50 osób, dostawa z montażem. Modernizacja systemu nagłośnienia - dźwięk przestrzenny, dostawa z montażem, Modernizacja systemu sterowania - dostawa z montażem 4. Aktualizacja i rozwinięcie systemu wyświetlania panoram w Sali Rezerwatów Biosfery - software i hardware, Modernizacja ekspozycji Wirtualne Karkonosze. Modernizacja systemu projekcji - 3 projektory z obiektywami o krótkiej ogniskowej, procesor obrazu, jakość cyfrowa Modernizacja systemu obsługi - dodatkowy panel dotykowy do sterowania wyświetlanymi treściami - dostawa z montażem Oprogramowanie - aktualizacja zgodnie z trendami graficznymi (bez przygotowania treści), stacja graficzna, ekran, stacja komputerowa, 5. Zakup montaż i uruchomienie 2 ekranów zewnętrznych do prezentacji najważniejszych informacji o działalności ośrodka, prezentacji fragmentów ekspozycji, prezentacje wystaw, krótkich pokazów slajdów itp. Skuteczność tego rodzaju przekazu jest bardzo duża. Urządzenia będą pracowały także poza godzinami otwarcia obiektu, dzięki czemu ważne treści nadal będą przekazywane. Zewnętrzny display LED full colour, rozdzielczość fizyczna 10mm, wymiary 120 cm x120 cm, wraz z komputerem sterującym i oprogramowaniem LED. Konstrukcja zewnętrzna stalowa do montażu displayu na ścianie budynku. Wykonanie okablowania z pomieszczenia technicznego do na ścianę zewnętrzną budynku. Montaż i uruchomienie. 6. Zakup montaż i uruchomienie panelu dotykowy LCD 40, oprogramowanie systemowe i sterujące, media player, wejścia sygnałowe. Panel będzie prezentował aplikację edukacyjną Karkonosze (interaktywna aplikacja prezentującą świat przyrody, historię i kulturę Karkonoszy). Konstrukcja: monitor dotykowy wbudowany w przeszklenie drzwi wejściowych. Konstrukcja zewnętrzna do montażu displayu w drzwiach budynku. Wykonanie okablowania z pomieszczenia technicznego do miejsca montażu. Montaż i uruchomienie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.70.00 - Sieci multimedialne 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 15.000,00 słownie: piętnaście tysięcy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali min. 2 dostawy wraz z montażem sprzętu multimedialnego , o łącznej wartości minimum 300 000 zł brutto ( słownie: trzysta tysięcy) sposób oceny na podstawie złożonych dokumentów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca potwierdzi wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową o wartości minimalnej 300 000 zł, sposób oceny na podstawie złożonych dokumentów

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin wykonania ( liczba dni skrócenia terminu) - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kpnmab.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.04.2015 godzina 13:00, miejsce: Karkonoski Park Narodowy z siedzibą w Jeleniej Górze ul. Chałubińskiego 23 58-570 Jelenia Góra. sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane w ramach projektu COMENIUS VIRIDIS Nr CZ.3.22/2.3.00/12.03393, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.