Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-07
Zubrzyca Górna: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru dla zadania Rozwój Orawskiego Parku Etnograficznego w Zubrzycy Górnej
Numer ogłoszenia: 75015 - 2011; data zamieszczenia: 07.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum - Orawski Park Etnograficzny w Zubrzycy Górnej , Zubrzyca Górna 388, 34-484 Zubrzyca Górna, woj. małopolskie, tel. 0-18 28-527-09, faks 0-18 28-527-09.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.orawa.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru dla zadania Rozwój Orawskiego Parku Etnograficznego w Zubrzycy Górnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru dla zadania Rozwój Orawskiego Parku Etnograficznego w Zubrzycy Górnej. Przedmiot zamówienia składa się z trzech części: I część: Nadzór inwestorski dla zadania Odbudowa zabytkowego zespołu plebańskiego Przedmiot nadzorowanego zadania obejmuje następujące elementy: - Rozbiórkę oraz przewiezienie budynku Plebanii z Podwilka, - Rozbiórkę oraz przewiezienie budynku gospodarczego Plebanii z Podwilka, - Odbudowę budynku Plebanii z Podwilka, - Odbudowę budynku gospodarczego Plebanii z Podwilka, - Budowę kopii budynku gospodarczego Plebanii z Orawki, - Instalacje odgromowe oraz instalacje elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne, - Instalacje wewnętrzne WOD-KAN, C.O, - Instalacje zewnętrzne WOD-KAN, - Instalacje sygnalizacji pożaru. II część: Nadzór inwestorski dla zadania Odbudowa kompleksu rekreacyjno - wypoczynkowego Przedmiot nadzorowanego zadania obejmuje następujące elementy: - Budowę amfiteatru, - Budowę placu zabaw dla dzieci, - Budowę budynku toalet, - Instalacje elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne oraz instalacje odgromowe, - Instalacje wewnętrzne i zewnętrzne WOD-KAN. III część: Nadzór inwestorski dla zadania Modernizacja infrastruktury drogowej Przedmiot nadzorowanego zadania obejmuje następujące elementy: - Modernizację dróg przeciwpożarowych o powierzchni - 7562 m2, - Modernizację ścieżek dostępu do obiektów o powierzchni - 1500 m2, - Budowę mostu na cieku wodnym Czarny Potok Rozpiętość mostu: 9 m, szerokość mostu: 3,5m, nośność mostu: 10 t, - Budowę mostu na cieku wodnym Przykopa Rozpiętość mostu: 8,5 m, szerokość mostu: 3,5 m, nośność mostu: 10 t..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu odpowiednio dla części, której oferta dotyczy.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi o podobnym charakterze i złożoności co do przedmiotu zamówienia na poszczególną część przetargu. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje osobami odpowiedzialnymi za nadzorowanie robotami budowlanymi w specjalności: dla części I - Odbudowa zabytkowego zespołu plebańskiego: - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, z co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym oraz spełniając wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U.2004 Nr 150 poz. 1579) tzn. posiada odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. Dla udokumentowania niniejszej praktyki Wykonawca powinien przedstawić oświadczenie inspektora nadzoru o odbyciu 2 letniej praktyki przy zabytkach nieruchomych lub zaświadczenie wydane przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków potwierdzające, iż osoba ta posiada kwalifikacjach na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz.U. Nr 31,poz. 197) oraz § 17 - 19 rozrządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz.U. Nr 16, poz.55). - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym. dla części II - Odbudowa kompleksu rekreacyjno - wypoczynkowego: - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, z co najmniej z 3 letnim doświadczeniem zawodowym, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym dla części III - Modernizacja infrastruktury drogowej - konstrukcyjno - budowlanej drogowej co najmniej z 3 letnim doświadczeniem zawodowym, - konstrukcyjno - budowlanej mostowej z co najmniej z 3 letnim doświadczeniem zawodowym. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu odpowiednio dla części, której oferta dotyczy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie Inspektora nadzoru o odbyciu 2 letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, 3. Podpisany projekt umowy, 4. Informację o wykonawcach w Konsorcjum (jeżeli dotyczy), 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli dotyczy), 6. Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeżeli dotyczy).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana terminu wykonania umowy w przypadku wydłużenia terminu realizacji robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór inwestorski
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orawa.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum - Orawski Park Etnograficzny w Zubrzycy Górnej,
34-484 Zubrzyca Górna.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Muzeum - Orawski Park Etnograficzny w Zubrzycy Górnej, 34-484 Zubrzyca Górna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Budżet Województwa Małopolskiego, Małopolski Regionalny Program Operacyjny.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nadzór inwestorski dla zadania Odbudowa zabytkowego zespołu plebańskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot nadzorowanego zadania obejmuje następujące elementy: - Rozbiórkę oraz przewiezienie budynku Plebanii z Podwilka, - Rozbiórkę oraz przewiezienie budynku gospodarczego Plebanii z Podwilka, - Odbudowę budynku Plebanii z Podwilka, - Odbudowę budynku gospodarczego Plebanii z Podwilka, - Budowę kopii budynku gospodarczego Plebanii z Orawki, - Instalacje odgromowe oraz instalacje elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne, - Instalacje wewnętrzne WOD-KAN, C.O, - Instalacje zewnętrzne WOD-KAN, - Instalacje sygnalizacji pożaru.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nadzór inwestorski dla zadania Odbudowa kompleksu rekreacyjno - wypoczynkowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot nadzorowanego zadania obejmuje następujące elementy: - Budowę amfiteatru, - Budowę placu zabaw dla dzieci, - Budowę budynku toalet, - Instalacje elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne oraz instalacje odgromowe, - Instalacje wewnętrzne i zewnętrzne WOD-KAN..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nadzór inwestorski dla zadania Modernizacja infrastruktury drogowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot nadzorowanego zadania obejmuje następujące elementy: - Modernizację dróg przeciwpożarowych o powierzchni - 7562 m2, - Modernizację ścieżek dostępu do obiektów o powierzchni - 1500 m2, - Budowę mostu na cieku wodnym Czarny Potok Rozpiętość mostu: 9 m, szerokość mostu: 3,5m, nośność mostu: 10 t, - Budowę mostu na cieku wodnym Przykopa Rozpiętość mostu: 8,5 m, szerokość mostu: 3,5 m, nośność mostu: 10 t..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wielobranżowy nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych w ramach zadania: "Budowa ośrodka zdrowia w Wiązownie"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach inwestycji pn. Prace konserwatorsko-restauratorskie zabytkowej wieży wyciągowej szybu Warszawa
- "Remont placu apelowego i ciągów komunikacyjnych przy budynku Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelcach Kraj." Część II - nadzór nad realizacją zadania.
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad remontami cząstkowymi dróg powiatowych zarządzanych przez Zarząd Powiatu Sztumskiego
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji pn. Budowa sieci wodociągowej w gminie Czarnia, w następujących lokalizacjach: Surowe - Wyżegi - Chrzonek - Cupel
- "Usługa pełnienia obowiązków IK wraz ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego przy przygotowaniu i realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: "Modernizacja podpór wiaduktu .."" (część nazwy)
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.