eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zubrzyca Górna › Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru dla zadania Rozwój Orawskiego Parku Etnograficznego w Zubrzycy Górnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-07

Zubrzyca Górna: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru dla zadania Rozwój Orawskiego Parku Etnograficznego w Zubrzycy Górnej
Numer ogłoszenia: 75015 - 2011; data zamieszczenia: 07.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum - Orawski Park Etnograficzny w Zubrzycy Górnej , Zubrzyca Górna 388, 34-484 Zubrzyca Górna, woj. małopolskie, tel. 0-18 28-527-09, faks 0-18 28-527-09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.orawa.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru dla zadania Rozwój Orawskiego Parku Etnograficznego w Zubrzycy Górnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru dla zadania Rozwój Orawskiego Parku Etnograficznego w Zubrzycy Górnej. Przedmiot zamówienia składa się z trzech części: I część: Nadzór inwestorski dla zadania Odbudowa zabytkowego zespołu plebańskiego Przedmiot nadzorowanego zadania obejmuje następujące elementy: - Rozbiórkę oraz przewiezienie budynku Plebanii z Podwilka, - Rozbiórkę oraz przewiezienie budynku gospodarczego Plebanii z Podwilka, - Odbudowę budynku Plebanii z Podwilka, - Odbudowę budynku gospodarczego Plebanii z Podwilka, - Budowę kopii budynku gospodarczego Plebanii z Orawki, - Instalacje odgromowe oraz instalacje elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne, - Instalacje wewnętrzne WOD-KAN, C.O, - Instalacje zewnętrzne WOD-KAN, - Instalacje sygnalizacji pożaru. II część: Nadzór inwestorski dla zadania Odbudowa kompleksu rekreacyjno - wypoczynkowego Przedmiot nadzorowanego zadania obejmuje następujące elementy: - Budowę amfiteatru, - Budowę placu zabaw dla dzieci, - Budowę budynku toalet, - Instalacje elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne oraz instalacje odgromowe, - Instalacje wewnętrzne i zewnętrzne WOD-KAN. III część: Nadzór inwestorski dla zadania Modernizacja infrastruktury drogowej Przedmiot nadzorowanego zadania obejmuje następujące elementy: - Modernizację dróg przeciwpożarowych o powierzchni - 7562 m2, - Modernizację ścieżek dostępu do obiektów o powierzchni - 1500 m2, - Budowę mostu na cieku wodnym Czarny Potok Rozpiętość mostu: 9 m, szerokość mostu: 3,5m, nośność mostu: 10 t, - Budowę mostu na cieku wodnym Przykopa Rozpiętość mostu: 8,5 m, szerokość mostu: 3,5 m, nośność mostu: 10 t..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu odpowiednio dla części, której oferta dotyczy.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwie usługi o podobnym charakterze i złożoności co do przedmiotu zamówienia na poszczególną część przetargu. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunek, jeżeli wykaże, iż dysponuje osobami odpowiedzialnymi za nadzorowanie robotami budowlanymi w specjalności: dla części I - Odbudowa zabytkowego zespołu plebańskiego: - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, z co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym oraz spełniając wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 roku w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U.2004 Nr 150 poz. 1579) tzn. posiada odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego oraz odbyła co najmniej 2-letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych. Dla udokumentowania niniejszej praktyki Wykonawca powinien przedstawić oświadczenie inspektora nadzoru o odbyciu 2 letniej praktyki przy zabytkach nieruchomych lub zaświadczenie wydane przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków potwierdzające, iż osoba ta posiada kwalifikacjach na podstawie § 19 rozporządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 24 sierpnia 1964 r. w sprawie zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach i archeologicznych prac wykopaliskowych (Dz.U. Nr 31,poz. 197) oraz § 17 - 19 rozrządzenia Ministra Kultury i Sztuki z dnia 11 stycznia 1994 r. o zasadach i trybie udzielania zezwoleń na prowadzenie prac konserwatorskich przy zabytkach oraz prac archeologicznych i wykopaliskowych, warunkach ich prowadzenia i kwalifikacjach osób, które mają prawo prowadzenia tej działalności (Dz.U. Nr 16, poz.55). - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym. dla części II - Odbudowa kompleksu rekreacyjno - wypoczynkowego: - konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, z co najmniej z 3 letnim doświadczeniem zawodowym, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym dla części III - Modernizacja infrastruktury drogowej - konstrukcyjno - budowlanej drogowej co najmniej z 3 letnim doświadczeniem zawodowym, - konstrukcyjno - budowlanej mostowej z co najmniej z 3 letnim doświadczeniem zawodowym. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli złożył Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu odpowiednio dla części, której oferta dotyczy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie Inspektora nadzoru o odbyciu 2 letniej praktyki zawodowej na budowie przy zabytkach nieruchomych 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy, 3. Podpisany projekt umowy, 4. Informację o wykonawcach w Konsorcjum (jeżeli dotyczy), 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli dotyczy), 6. Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeżeli dotyczy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana terminu wykonania umowy w przypadku wydłużenia terminu realizacji robót budowlanych, nad którymi będzie sprawowany nadzór inwestorski

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.orawa.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum - Orawski Park Etnograficzny w Zubrzycy Górnej, 34-484 Zubrzyca Górna.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Muzeum - Orawski Park Etnograficzny w Zubrzycy Górnej, 34-484 Zubrzyca Górna.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Budżet Województwa Małopolskiego, Małopolski Regionalny Program Operacyjny.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nadzór inwestorski dla zadania Odbudowa zabytkowego zespołu plebańskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot nadzorowanego zadania obejmuje następujące elementy: - Rozbiórkę oraz przewiezienie budynku Plebanii z Podwilka, - Rozbiórkę oraz przewiezienie budynku gospodarczego Plebanii z Podwilka, - Odbudowę budynku Plebanii z Podwilka, - Odbudowę budynku gospodarczego Plebanii z Podwilka, - Budowę kopii budynku gospodarczego Plebanii z Orawki, - Instalacje odgromowe oraz instalacje elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne, - Instalacje wewnętrzne WOD-KAN, C.O, - Instalacje zewnętrzne WOD-KAN, - Instalacje sygnalizacji pożaru.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nadzór inwestorski dla zadania Odbudowa kompleksu rekreacyjno - wypoczynkowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot nadzorowanego zadania obejmuje następujące elementy: - Budowę amfiteatru, - Budowę placu zabaw dla dzieci, - Budowę budynku toalet, - Instalacje elektryczne wewnętrzne i zewnętrzne oraz instalacje odgromowe, - Instalacje wewnętrzne i zewnętrzne WOD-KAN..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nadzór inwestorski dla zadania Modernizacja infrastruktury drogowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot nadzorowanego zadania obejmuje następujące elementy: - Modernizację dróg przeciwpożarowych o powierzchni - 7562 m2, - Modernizację ścieżek dostępu do obiektów o powierzchni - 1500 m2, - Budowę mostu na cieku wodnym Czarny Potok Rozpiętość mostu: 9 m, szerokość mostu: 3,5m, nośność mostu: 10 t, - Budowę mostu na cieku wodnym Przykopa Rozpiętość mostu: 8,5 m, szerokość mostu: 3,5 m, nośność mostu: 10 t..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.