Tarnowskie Góry: Zabiegi pielęgnacyjne drzew na terenie zabytkowego Parku w Reptach w 2009 r.
Numer ogłoszenia: 75005 - 2009; data zamieszczenia: 13.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Tarnowskie Góry , Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 032 3933600, 3933855, faks 032 3933602.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http:/bip.tarnowskiegory.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zabiegi pielęgnacyjne drzew na terenie zabytkowego Parku w Reptach w 2009 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych drzew rosnących na terenie Parku w Reptach - obiekt wpisany do rejestru zabytków, przez wykonanie zabiegów pielęgnacyjnych - cięć sanitarnych i korekcyjnych w koronach drzew połączonych z usuwaniem gniazd jemioły..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 2.000,00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w siwz oraz w art. 22 ustawy Pzp, jak też nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp. W oparciu o powyższe Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym polegającym na tym, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej trzy usługi odpowiadające rodzajem i wartością usługi (prace) będące przedmiotem zamówienia. Przez usługi (prace) odpowiadające rodzajem i wartością Zamawiający rozumie usługi (prace) z zakresu konserwacji parków zabytkowych albo innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej. Wartość każdej usługi nie może być mniejsza niż 10. 000,00 PLN (brutto) 2. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł, 3. Wykonawca musi dysponować następującym sprawnym sprzętem: samochód samowyładowczy lub skrzyniowy do 5 ton lub ciągnik kołowy z przyczepą, podnośnik - min. - 1 szt, piła spalinowa - min. - 2 szt rębarka - min. - 1 szt 4. Wykonawca musi dysponować minimum 3 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: kierownik robót - 1 osoba - o udokumentowanych kwalifikacjach określonych § 8 . 3 lub § 13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 kwietnia 2004 r (Dz. U. Nr 150 z 2004 r poz. 1579) która będzie bezpośrednio kierowała robotami na terenie objętym przedmiotem zamówienia, pilarz - 2 osoby - o udokumentowanych kwalifikacjach określonych § 8 . 3 lub § 13 Rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 kwietnia 2004 r (Dz. U. Nr 150 z 2004 r poz. 1579) 5. Wykonawca musi posiadać: zezwolenie na transport odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia (Dz. U. Nr 39 poz 251 z p. Zmianami) i Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie katalogu odpadów (Dz. U. z 2001r Nr 112 poz. 1206), odpady z grupy 20 02 01 ( odpady ulegające biodegradacji).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1W celu potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunków określonych w punkcie V SIWZ, od wykonawców ubiegających się o przyznanie zamówienia wymagane jest przedstawienie następujących dokumentów: 1.Oświadczenia zgodnie z wymaganiami art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, (jest załącznikiem nr 1 do formularza ofertowego) 2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz osób zdolnych do wykonania zamówienia (jest załącznikiem nr 2 do formularza oferty), którymi dysponuje lub będzie dysponować Wykonawca oraz dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane kwalifikacje tj. : kierownik robót a) kwalifikacje zgodne z § 8. 3 Rozporządzenia - tytuł zawodowy magistra uzyskany po ukończeniu wyższych studiów, obejmujących wiadomości w tym zakresie, oraz odbyły po ukończeniu tych studiów co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy konserwacji i pielęgnacji tego rodzaju zabytków, lub b) kwalifikacje zgodne z § 13 Rozporządzenia - zaświadczenie wydane przez konserwatora zabytków do kierowania robotami w specjalności prac konserwatorskich polegających na zabezpieczeniu, uzupełnieniu, rekonstrukcji lub konserwacji parków zabytkowych lub innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej pilarze a) kwalifikacje zgodne z § 8. 4 Rozporządzenia - prace o charakterze technicznym polegające na konserwacji parków zabytkowych mogą być prowadzone przez osoby, które posiadają średnie wykształcenie w zakresie pielęgnacji zieleni albo odbyły co najmniej 12-miesięczną praktykę zawodową przy pielęgnacji tego rodzaju zabytków, lub b) kwalifikacje zgodne z § 13 Rozporządzenia - zaświadczenie wydane przez konserwatora zabytków na wykonywanie prac o charakterze technicznym przy konserwacji parków zabytkowych lub innego rodzaju zorganizowanej zieleni zabytkowej. ( jest załącznikiem nr 2 do formularza ofertowego), 4.Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług (oświadczenie) w okresie ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie, wraz z dokumentami potwierdzającymi (uprzednich zamawiających), że wykazane usługi zostały wykonane należycie. (wzór załącznik nr 3 do formularza ofertowego), 5. Polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wymaganej kwocie. 6.Wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca.( wzór załącznik nr 4 do formularza ofertowego) 7. Zezwolenie właściwego Starosty na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów. 8.Oświadczenie Wykonawcy, że zebrane odpady do utylizacji i składowania będą przekazywane podmiotom posiadającym stosowne zezwolenie na działalność w tym zakresie. 9. Kosztorys ofertowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.tarnowskiegory.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Tarnowskich Górach, ul. Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry,
Biuro Zamówień Publicznych pok. 26.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Urzą Miejski w Tarnowskich Górach, ul. Rynek 4, 42-600 Tarnowskie Góry, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 26.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Przebudowa i remont lokali mieszkalnych przy ul. Opolskiej 26A/6 i 26B/3 w Tarnowskich Górach na potrzeby mieszkań chronionych/treningowych
- Rozbiórka budynków gospodarczych na terenie DPS w Łubiu - etap I
- "Rozbudowa układu drogowego w rejonie ulic Wajdy, Stalmacha, Łukowej i Opolskiej w Tarnowskich Górach"
- (BZP.271.8.2024) Zarurowanie rzeki Stoły na odcinku przebiegającym w rejonie ulicy Parkowej wraz z odwodnieniem terenów przyległych
- BZP.271.7.2024 "Budowa wybiegu dla psów w Tarnowskich Górach - dzielnica Lasowice"
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Nasadzenie zieleni w ramach zadania Zagospodarowanie przestrzeni publicznej - OSP Góra Siewierska wraz z odwodnieniem połączonym z ul. Ogrodową ".
- Prace gospodarcze związane z wykorzystaniem podnośnika koszowego na terenie Wielkopolskiego Parku Narodowego
- Pielęgnacja koron drzew, usuwanie drzew z frezowaniem pni, usuwanie krzewów oraz frezowanie pni na terenie gminy Jarocin w roku 2024
- Utrzymanie terenów zielonych pasów drogowych wraz z przyległymi do nich chodnikami i przystankami komunikacyjnymi na terenie miasta Działdowo
- "Budowa Karpackiego ogrodu sensorycznego wraz z architekturą towarzyszącą na terenie Parku dworskiego w formule zaprojektuj i wybuduj".
- Wycinka drzew i usługi pielęgnacyjne drzewostanu na terenie Gminy Kobylnica
więcej: Usługi pielęgnacji drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.