To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-04-01
Otwock: Zakup i dostawa urządzeń okulistycznych będących wyposażeniem gabinetu okulistycznego w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym im. Prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku DZP/1/2016
Numer ogłoszenia: 74924 - 2016; data zamieszczenia: 01.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy CMKP, ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 22 7794031 w. 477, faks 22 7794031 w. 477.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa urządzeń okulistycznych będących wyposażeniem gabinetu okulistycznego w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym im. Prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku DZP/1/2016.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa urządzeń okulistycznych będących wyposażeniem gabinetu okulistycznego w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym im. Prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku 2. Zamówienie zostało podzielone na urządzenia, które tworzą 10 niepodzielnych pakietów i obejmują: Pakiet nr 1 - sprzedaż, dostawa unitu okulistycznego Pakiet nr 2 - sprzedaż, dostawa autorefraktokeratometru Pakiet nr 3 - sprzedaż, dostawa lampy szczelinowej Pakiet nr 4 - sprzedaż, dostawa rzutnika testów Pakiet nr 5 - sprzedaż, dostawa kasety okulistycznej Pakiet nr 6 - sprzedaż, dostawa oprawy próbnej Pakiet nr 7 - sprzedaż, dostawa oftalmoskopu Pakiet nr 8 - sprzedaż, dostawa dioptriomierza Pakiet nr 9 - sprzedaż, dostawa tonometru z pachymetrem Pakiet nr 10 - sprzedaż, dostawa stolika elektrycznego Ogólny zakres zadań związanych z dostawą sprzętu: 1. Sprzedaż i dostawa 2. Transport na miejsce montażu 3. Montaż 4. Szkolenie personelu odnośnie użytkowania 5. Szkolenie personelu technicznego odnośnie obsługi technicznej 6. Przedłożenie dokumentów wymaganych do odbioru dokumentów potwierdzających przeprowadzenie określonych w umowie szkoleń wymaganych umową i stosownymi przepisami instrukcji obsługi i dokumentacji technicznej. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 1 i 6 do siwz tj. formularz ofertowy, tabela parametrów wymaganych. Wszystkie zaoferowane urządzenia powinny być oznaczone znakiem zgodności CE Urządzenia farycznie nowe (rok produkcji 2015/2016) Gwarancja : minimum 24 miesiące. Płatności: Płatność może nastąpić jedynie po zakończeniu realizacji dostawy - czyli po dostawie i szkoleniach..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zakup i dostawa urządzeń okulistycznych będących wyposażeniem gabinetu okulistycznego w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym im. Prof. Adama Grucy CMKP w Otwocku DZP/1/2016
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OPTOPOL Technology Sp. z o. o, Ul. Żabia 42, Zawiercie, kraj/woj. Polska.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102807,42 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 112097,01
Oferta z najniższą ceną: 112097,01 / Oferta z najwyższą ceną: 112097,01
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- DOSTĘPNY PCPR - DOSTĘPNOŚĆ ARCHITEKTONICZNA - WYKONANIE PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
- Dostawa, instalacja, uruchomienie i szkolenie z obsługi urządzeń do pomiaru skażeń osobistych.
- Dostawa środków czystości z przeznaczeniem dla kuchni szpitalnej przez okres 24 miesięcy
- Usługi w zakresie odpadów medycznych
- Dostawa sprzętu komputerowego - umowa ramowa
- Dostosowanie obiektu Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 w Otwocku do zaleceń p.poż. pokontrolnych, zgodnie z ekspertyzą techniczną dotyczącą stanu ochrony p.poż. - I etap
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 54/TP/ZP/D/2024 Dostawa mikrokoagulometru POCT wraz z odczynnikami
- Dostawa wyposażenia do Pracowni Diagnostyki Histopatologicznej, Cytologicznej i Molekularnej.
- Zakup i Dostawa Urządzeń Medycznych dla WSPL SP ZOZ w Koszalinie - 4 Zadania
- Dostawa sprzętu, medycznych artykułów dydaktycznych oraz oprogramowania do pracowni symulowanego laboratorium, szkolno-treningowego wyposażonego w system zarządzania kryzysowego
- Zakup sprzętu medycznego podzielonego na pakiety dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Pompa insulinowa - osobista
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.