eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grybów › Nabór personelu do przeprowadzenia dodatkowych zajęć w ramach projektu pn. Indywidalizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III na terenie Miasta Grybowa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-12

Grybów: Nabór personelu do przeprowadzenia dodatkowych zajęć w ramach projektu pn. Indywidalizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III na terenie Miasta Grybowa
Numer ogłoszenia: 74766 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 44164 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Grybów, Rynek 12, 33-330 Grybów, woj. małopolskie, tel. 018 4450140, faks 018 4450202.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nabór personelu do przeprowadzenia dodatkowych zajęć w ramach projektu pn. Indywidalizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III na terenie Miasta Grybowa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup i dostawa materiałów dydaktycznych w ramach projektu pn. Indywidualizacja procesu nauczania i wychowania uczniów klas I-III na terenie Miasta Grybowa współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, Poddziałanie 9.1.2. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2.2. Materiały dydaktyczne zakupione będą w ramach w/w projektu dla dwóch szkół na terenie Miasta Grybów: 2.2.1. Szkoła Podstawowa nr 1 w Grybowie, ul. Szkolna 1,33-330 Grybów - zwana dalej SP1. 2.2.2. Szkoła Podstawowa nr 2 w Grybowie, os. Biała Wyżna 48, 33-330 Grybów - zwana dalej SP2. 2.3. Materiały dydaktyczne dostarczone będą do szkół wymienionych w pkt. 3.2 Specyfikacji. 2.4. Oferowane materiały dydaktyczne przez Oferentów powinny: 2.4.1. Udoskonalać spostrzegawczość, pamięć, rozwijać wyobraźnię, uczyć klasyfikowania, dostrzegania figur geometrycznych. 2.4.2. Rozwijać funkcje językowe, wzrokowe, poznawcze, pamięć i myślenie. 2.4.3. Stanowić pomoc dla prowadzącego zajęcia, zawierać również przykłady ćwiczeń i specjalistycznych i zabaw rozwojowych. 2.4.4. Służyć planowaniu, prowadzeniu, rejestrowaniu i analizowaniu terapii oraz diagnozowaniu dziecka w czasie prowadzenia zajęć. 2.4.5. Ułatwiać poprzez animację zmniejszanie stresu u dzieci w trakcie terapii zajęciowej, przy czym powinny także pełnić funkcję poznawczą, terapeutyczną i ułatwiać przyswajanie prezentowanych treści. 2.5. Oferowany przez Oferentów materiały powinny posiadać certyfikaty bezpieczeństwa w/g norm PN-EN i norm bezpieczeństwa (PN lub CE) wraz z dostarczeniem wymaganych certyfikatów oraz powinny być dopuszczone do użytku szkolnego (jeżeli dotyczy któregokolwiek z przedmiotów). 2.6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych wg poniższego podziału: 2.6.1. Część A - doposażenie bazy dydaktycznej SP1 - zakup materiałów dydaktycznych wg załącznika nr 5 do niniejszej Specyfikacji. 2.6.2. Część B - doposażenie bazy dydaktycznej SP2 - zakup materiałów dydaktycznych wg załącznika nr 6 do niniejszej Specyfikacji. 2.6.3. Zamawiający w załączniku nr 5 i 6 do Specyfikacji umieścił oprócz opisu słownego także kolorową grafikę przedstawiającą daną pomoc dydaktyczną. Dlatego też Zamawiający dopuszcza składanie produktów równoważnych (o nie gorszych parametrach ilościowych np. ilość zadań, ćwiczeń itp. oraz jakościowych np. rodzaj zastosowanego materiału), jeżeli będą one spełniać te same funkcje dydaktyczne co pomoc podana w wykazach z uwzględnieniem zapisów pkt. 3.4. Specyfikacji. Oferent musi wykazać, iż oferowany przez niego produkt (pomoc dydaktyczna) jest równoważny z przedmiotem zamówienia i spełnia te funkcje co pomoc podana w wykazach z uwzględnieniem zapisów pkt. 3.4. Specyfikacji. 2.7. Przedmiot dostawy musi być fabrycznie nowy i wolny od obciążeń osób trzecich. 2.8. Zamawiający ustala także: 2.8.1. Gdziekolwiek w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załącznikach do Specyfikacji pojawia się znak towarowy, patent lub pochodzenie Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań równoważnych (o nie gorszych parametrach)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.50.00.00 - Pakiety oprogramowania komunikacyjnego i multimedialnego 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.16.21.00 - Pomoce dydaktyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program realizowany w ramach projektu Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: doposażenie bazy dydaktycznej SP1 - zakup materiałów dydaktycznych wg załącznika nr 5 do Specyfikacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kal-Sport Hurtownia Sportowa, Al. Rejtana 8, 35-310 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28972,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27343,50

  • Oferta z najniższą ceną: 27343,50 / Oferta z najwyższą ceną: 41141,82

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: doposażenie bazy dydaktycznej SP2 - zakup materiałów dydaktycznych wg załącznika nr 6 do Specyfikacji

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • nowa szkoła, ul. POW 25, 90-248 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12195,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 12475,00

  • Oferta z najniższą ceną: 12475,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16807,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.