eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa środków czystości na potrzeby Urzędu Miasta Katowice w roku 2014

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-06

Katowice: Dostawa środków czystości na potrzeby Urzędu Miasta Katowice w roku 2014
Numer ogłoszenia: 74736 - 2014; data zamieszczenia: 06.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 26560 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice, ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2593302, faks 32 2593303.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości na potrzeby Urzędu Miasta Katowice w roku 2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1) Nazwa Przedmiotu zamówienia: dostawa środków czystości na potrzeby Urzędu Miasta Katowice w roku 2014. 2) Zamówienie nie jest współfinansowane przez Unię Europejską. 3) W ramach zamówienia wykonawca zobowiązany jest do: a) dostarczenia środków czystości własnym transportem, na swój koszt, b) nieodpłatnego wniesienia środków czystości w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 4) Wszystkie środki czystości zaproponowane przez Wykonawcę muszą posiadać nienaruszone cechy pierwotnego opakowania fabrycznego, min. posiadać zabezpieczenia zastosowane przez producenta. Materiały opakowaniowe muszą być czyste, suche, bez uszkodzeń mechanicznych, zapewniające właściwą jakość i trwałość wyrobu. Przedmiot zamówienia nie może być porcjowany ani rozcieńczany przez Wykonawcę. 5) Wszystkie środki czystości musza posiadać na opakowaniach jednostkowych oraz zbiorczych etykiety w języku polskim, zawierające co najmniej nazwę producenta oraz produktu, sposób użycia, przeznaczenie, informacje o zagrożeniach, środki bezpieczeństwa oraz sposób przechowywania. 6) Wszystkie środki chemiczne powinny posiadać kartę charakterystyki lub kartę preparatu niebezpiecznego, których Zamawiający zażąda przy podpisaniu umowy. Przedmiot zamówienia został określony z uwzględnieniem postanowień rozdziału 2 ustawy. 7) Szczegółowy zakres zamówienia został określony w załączniku nr 5 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy (załącznik nr 6 do SIWZ). 8) Ilości wskazane w załączniku nr 5 do SIWZ są wielkościami orientacyjnymi, przyjętymi dla celu porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę, nie przysługuje roszczenie o realizację dostaw w wielkościach podanych w tabeli (zał. nr 5). Jednocześnie Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 70% ceny podanej w formularzu ofertowym. 9) W załącznikach nr 5 należy podać nazwę i producenta produktu. Brak informacji o nazwie i producencie skutkować będzie odrzuceniem oferty. 10) Termin i miejsce realizacji zamówienia Zamówienie należy zrealizować od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2014 roku. Miejsce realizacji zamówienia Budynek Urzędu Miasta Katowice ul. Młyńska 4a..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00 - Środki czyszczące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Swisspol Ltd Sp. z o. o., ul. Świątnicka 30, 52-018 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 121951,21 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 90691,90

  • Oferta z najniższą ceną: 78937,00 / Oferta z najwyższą ceną: 117106,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.