Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-11
Gołdap: Utrzymanie wiosenno-jesienne dróg krajowych w granicach administracyjnych miasta Gołdapi.
Numer ogłoszenia: 74734 - 2008; data zamieszczenia: 11.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gołdap, Plac Zwycięstwa 14, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6156000, fax 087 6150800.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.goldap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie wiosenno-jesienne dróg krajowych w granicach administracyjnych miasta Gołdapi..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie, w okresie wiosenno-jesiennym, stałej czystości ulic krajowych w granicach administracyjnych miasta Gołdapi. a) utrzymanie ulic powinno odbywać się w pasie drogowym tzn. w pasie drogowym nie powinny znajdować się śmieci i inne odpady. Zamiatanie ulic zostało przyjęte po obu stronach jezdni - po 1,5 m w głąb od krawężnika, dotyczy to również skrzyżowań. Zamiatanie winno być prowadzone na mokro przy użyciu zamiatarki mechanicznej. Zmiotki należy usuwać na bieżąco. b) oczyszczanie z piasku i odrostów powierzchni stykających się z krawężnikami. c) oczyszczanie chodników ze śmieci, odpadów, chwastów, odrostów drzew i innych nieczystości. 2. Zakres zamówienia obejmuje: ulice ( częstotliwość 8 razy w miesiącu) Lp. Nazwa ulicy Długość ulicy w mb Powierzchnia ulicy do utrzymania w m2 1. Warszawska 660,50 1981,50 2. Królewiecka 169,50 508,50 3. Plac Zwycięstwa (str. wsch.) 162,50 487,50 4. Lipowa (od ronda do Okrężnej) 128,50 385,50 5. Okrężna 202,50 607,50 6. Mazurska 585,00 1755,00 7. Gumbińska 2983,30 8949,90 4891,80 14675,40 Chodnik przy ul. Mazurskiej o powierzchni 1050 m2 ( częstotliwość 4 razy w miesiącu): a) strona wschodnia - od skrzyżowania z ul. Okrzei do budynku nr 12, b) strona zachodnia - od skrzyżowania z ul. Cmentarną do budynku nr 11.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1. Opis warunków udziału w postępowaniu wymaganych od Wykonawców W przetargu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 2.1.1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2.1.2. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy. 2.1.3.Udzielenia zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę, zgodnie z wymaganiami zawartymi w specyfikacji. 2.1.4Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi niezbędnych do realizacji zamówienia. 2.1.5 Zrealizują zamówienie w ustalonym terminie (Rozdział III pkt. 4 SIWZ). 2.1.6 Przedstawią załączniki, oświadczenia i dokumenty zgodnie z Rozdziałem III pkt. 3.1. niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2.1.7 Udzielą 30 dniowego terminu płatności. 2. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów wymaganych w Rozdziale III pkt. 3.1. SIWZ, które są potwierdzeniem wymaganych kryteriów od Wykonawców postawionych w Rozdziale III pkt. 2.1. SIWZ. Ocena dokonana zostanie przez komisję przetargową na formularzu DRUK ZP - 17 na zasadzie spełnia - nie spełnia, czyli zero jedynkowo. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z ubiegania się o zamówienie publiczne o czym Zamawiający zawiadomi niezwłocznie wykluczonego Wykonawcę, podając uzasadnienie faktyczne i prawne. Ofertę Wykonawcy, który został wykluczony z postępowania, uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 3.1.1 wypełniony formularz ofertowy, 3.1.2 oświadczenie Wykonawcy z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3.1.3 aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert), 3.1.4 wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, 3.1.5 aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, 3.1.6 oświadczenie o zobowiązaniu do realizacji zamówienia w terminie do 31.10.2008r., 3.1.7 oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o akceptacji terminu związania ofertą, 3.1.8 oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o udzieleniu 30 dniowego terminu płatności, 3.1.9 oświadczenie złożone na formularzu ofertowym o zobowiązaniu się Wykonawcy do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy, 3.1.10 wykaz dokumentów stanowiących integralną część oferty, 3.1.11 oświadczenie złożone na formularzu ofertowym, że prace objęte niniejszym zamówieniem wykonamy we własnym zakresie lub w przypadku uczestnictwa podwykonawców przedstawienie informacji o ich udziale, Zamawiający może wezwać w wyznaczonym przez siebie terminie do uzupełnienia dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goldap.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Gołdapi, 19-500 Gołdap, Plac Zwycięstwa 14, pokój nr 30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Gołdapi, 19-500 Gołdap, Plac Zwycięstwa 14, I piętro - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GOŁDAP
- Letnie utrzymanie dróg żwirowych na terenie Gminy Gołdap w zakresie konserwacji dróg
- Dokończenie budowy Zakładu Przyrodoleczniczego w Uzdrowisku Gołdap
więcej: przetargi w Gołdapi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków Sądu Rejonowego w Gorzowie Wlkp.
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2024 roku
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI NA TERENIE PŁYWALNI "WODNE PIASKI" PRZY UL. PIASKOWEJ 1A W LEGIONOWIE
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
- Letnie oczyszczanie jezdni i chodników.
- Letnie oczyszczanie jezdni i chodników.
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.