eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługi druku i dostawy materiałów informacyjnych wydawanych przez KZK GOP

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-01

Katowice:
Usługi druku i dostawy materiałów informacyjnych wydawanych przez KZK GOP

Numer ogłoszenia: 74496 - 2016; data zamieszczenia: 01.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42212 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komunikacyjny Związek Komunalny Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego, ul. Barbary 21a, 40-053 Katowice, woj. śląskie, tel. 0-32 7438401, 7438501, faks 0-32 2519745.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: związek międzygminny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi druku i dostawy materiałów informacyjnych wydawanych przez KZK GOP.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi druku i dostawy (druk i dostawa partiami w trakcie trwania umowy zgodnie z bieżącymi potrzebami Zamawiającego) do siedziby Zamawiającego materiałów informacyjnych typu ulotki, broszury, plakaty, naklejki, kalendarze zgodnie z projektami graficznymi przekazanymi przez Zamawiającego oraz zgodnie z opisem technicznym druku określonym szczegółowo w SIWZ.
2. Zamawiający będzie przesyłał zlecenia usług druku i dostawy materiałów informacyjnych pisemnie (faksem) lub pocztą elektroniczną, sukcesywnie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.
3. Zamawiający jednorazowo będzie zlecał usługi druku i dostawy min. 500 szt. materiałów informacyjnych, a max. 100 tys. szt. materiałów informacyjnych.
4. Realizacja usług druku wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego będzie się odbywała w zależności od ilości nakładu:
- do 5 dni od przesłania zlecenia - nakład do 29,9 tys. szt.,
- do 7 dni od przesłania zlecenia - nakład od 30 tys. szt. do 100 tys. szt.
5. Zlecenie będzie zawierać: rodzaj materiału informacyjnego, nakład (wielkość zlecenia), termin realizacji zlecenia. Do zlecenia zostanie dołączony projekt graficzny stanowiący własność Zamawiającego, na podstawie którego Wykonawca wydrukuje materiały.
6. Przed wydrukiem pierwszej partii (nakładu) materiałów informacyjnych Wykonawca przekaże Zamawiającemu do akceptacji próbny wydruk jednego egzemplarza materiału, a po uzyskaniu pisemnej akceptacji Zamawiającego przystąpi do wydruku danej partii.
7. Wykonawca dostarczy wydrukowane materiały informacyjne na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego oraz je rozładuje i wniesienie do pomieszczenia wskazanego przez Zamawiającego.
8. Wykonawca każdorazowo sporządzi dokument potwierdzenia dostawy, wskazujący liczbę i rodzaj dostarczonego materiału informacyjnego. Dokument wymaga podpisania przez Zamawiającego.
9. Materiały informacyjne muszą być zapakowane w odpowiednie opakowania jednostkowe i zbiorcze, w taki sposób, aby uniemożliwić ich naruszenie, uszkodzenie i zabrudzenie. Każde opakowanie zbiorcze musi być opisane m.in. rodzajem materiału, liczbą sztuk, datą wytworzenia. Na każdym opakowaniu musi być naklejony materiał (np. ulotka), który znajduje się wewnątrz opakowania.
10. Zamawiający może zrezygnować do 20% realizacji zamówienia bez możliwości wysuwania jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ALNUS sp. z o.o., ul. Wróblowicka 63, 30-698 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 240720,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 149691,00

  • Oferta z najniższą ceną: 149691,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1146483,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.