eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Remont południowego tarasu i balkonu wraz z remontem elewacji południowej budynku .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-12

Otwock: Remont południowego tarasu i balkonu wraz z remontem elewacji południowej budynku .
Numer ogłoszenia: 74450 - 2011; data zamieszczenia: 12.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ogólnokształcących Liceum Ogólnokształcące Nr 1 im. K.I. Gałczyńskiego , ul. Gen. J. Filipowicza 9, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 0-22 779 31 84, faks 0-22 779 35 74.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lo.otwock.ids.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: edukacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont południowego tarasu i balkonu wraz z remontem elewacji południowej budynku ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont południowego tarasu i balkonu wraz z remontem elewacji południowej budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Otwocku ul. Filipowicza 9 wraz z wymianą okien Dokładny opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót - etap II, z wyłączeniem remontu elewacji północnej, wschodniej , zachodniej budynku zabytkowego Zespołu Szkół Ogólnokształcących oraz dokumentacja projektowa ( wyciąg ), Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót dotycząca dotyczący Wymiany stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej ( na elewacji) części tarasowej od strony południowej. Elewacja południowa ma być wykonana w sposób umożliwiający wykonanie połączeń elewacji ścian wschodniej i zachodniej budynku bez dodatkowych nakładów. Zakres robót: 1. Remont tarasu i balkonu a) rozbiórki elementów balkonu, tarasu i schodów b) remont konstrukcji balkonów c) nowe warstwy balkonowe d) remont konstrukcji tarasu i schodów e) nowe warstwy tarasowe f) ponowny montaż balustrad, po uprzedniej naprawie i renowacji 2. Remontu południowej ściany budynku a) roboty rozbiórkowe b) izolacja powłokowa i injekcyjna murów c) roboty tynkarskie d) opaska wokół budynku e) elewacja południowa 3. Wymiana stolarki okiennej drewnianej skrzynkowej i drzwiowej ( na elewacji) części tarasowej od strony południowej a) demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej b) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej c) osadzenie parapetów zewnętrznych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Do 50% wartości zamówienia podstawowego w zakresie : wymiany stolarki okiennej, remontu pozostałych ścian budynku

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.29.00 - Roboty balkonowe 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dokonuje się opisu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej : jednej roboty ogólnobudowlanej o wartości nie mniejszej niż 800.000 zł brutto i. jednej roboty ogólnobudowlanej w budynku zabytkowym o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dokonuje się opisu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, posiadającymi uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi : a) w branży budowlanej, ( konstrukcyjno- budowlanej,) - Kierownik robót branży ogólnobudowlanej musi posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz musi posiadać co najmniej 2- letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy robót ogólnobudowlanych na obiektach zabytkowych, i posiadać doświadczenia pełnienia kierownika budowy robót ogólnobudowlanych przynajmniej na 2 obiektach zabytkowych w okresie ostatnich 5 lat..

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dokonuje się opisu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wykonawca może dokona zmiany kierownika budowy w następujących przypadkach: a) śmierci, choroby lub innych zadrzeń losowych kierownika budowy, b) nie wywiązywania się kierownika budowy z obowiązków wynikających z Umowy, c) jeżeli zmiana kierownika budowy stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy ( np. rezygnacji, itp) Zamawiający może zażąda od Wykonawcy zmiany kierownika budowy, jeżeli uzna, że dotychczasowy kierownik budowy nie wykonuje swoich obowiązków wynikajacych z Umowy. W przypadku zmiany kierownika budowy, nowy kierownik budowy musi spełnia wymagania określone dla dotychczasowego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lo.otwock.ids.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Zespole Szkół Ogolnokształcących w OTWOCKU UL. Filipowicza 9 w pokoju nr 112.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół Ogolnokształcących w OTWOCKU UL. Filipowicza 9 w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.