eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. X. Dunikowskiego w Zawierciu wraz z demontażem , transportem i unieszkodliwieniem odpadów zawierających azbest.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-24

Zawiercie: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. X. Dunikowskiego w Zawierciu wraz z demontażem , transportem i unieszkodliwieniem odpadów zawierających azbest.
Numer ogłoszenia: 74430 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu , ul. Macieja Rataja 29a, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710254.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół im. X. Dunikowskiego w Zawierciu wraz z demontażem , transportem i unieszkodliwieniem odpadów zawierających azbest..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Demontaż , transport i unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest 2. Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV 3. Wymiana stolarki drzwiowej na drzwi stalowe i aluminiowe 4. Docieplenie ścian zewnętrznych metodą BSO (gr. Styropianu 13 cm ) wraz z wyprawą z cienkowarstwowego tynku mineralnego 5. Docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją metodą wdmuchiwania granulatu styropianowego o gr. 20 cm 6. Wykonanie nowego pokrycia dachowego 7. Wykonanie instalacji odgromowej budynku 2.8.Wykonanie kanalizacji deszczowej wokół budynku szkoły 2.9. Montaż regulacji pogodowej węzła instalacji c.o. w budynku szkoły.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienie wadium. 1) Wadium musi obejmować okres związania ofertą tj. do dnia 14.05.2009 r. 2)Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, 3)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 4)gwarancjach bankowych, 5)gwarancjach ubezpieczeniowych, 6)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości /Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm./. 7)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby wadium składane w formie innej niż pieniężna wskazywało na wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 8)Wadium w formie pieniężnej powinno zostać wniesione na rachunek bankowy zamawiającego przed upływem terminu składania ofert tj: do dnia 15.04.2009 r. do godz. 9: 00 9)Nr konta zamawiającego, na które należy wpłacić wadium: BOŚ O/Katowice 09 1540 1128 2001 7144 7124 0007 10)Wadium wniesione w formie pieniężnej zamawiający będzie przechowywać na rachunku bankowym. 11)Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy zdeponować w kasie budynku zamawiającego w terminie do dnia i godziny składania ofert tj. do dnia 15.04.2009 r. do godz. 9: 00 12)Wysokość wadium wynosi: 45 000 zł ( słownie : czterdzieści pięć tysięcy złotych ) Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp, tj.: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a)wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , b)dysponują po jednej osobie posiadającej odpowiednie uprawnienia do kierowania robotami w specjalnościach (branżach ) zgodnych z zakresem robót 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 4)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. II.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w SIWZ przez Zamawiającego i dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. III.Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów , o których mowa w art.25 ust.1 , lub którzy nie złożyli pełnomocnictw , albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty , o których mowa w art.25 ust.1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie , chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania .Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego , nie później niż w dniu , w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. 4.wniosą wadium.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 3 oraz Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w.w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ) 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w.w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ) b)Pozwolenie na prowadzenie działalności w zakresie wytwarzania odpadów niebezpiecznych zawierających azbest ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie o udzielenie zamówienia w.w warunek mogą oni spełniać łącznie ) c)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w.w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ) 3.W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: a). Wypełniony wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania - wzór stanowi Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. Za spełnienie warunku uważać się będzie wykazaniem minimum jedną robotą budowlaną polegającą na wykonaniu termomodernizacji budynku o parametrach porównywalnych do przedmiotu zamówienia , minimum jedną robotą polegającą na demontażu , transporcie oraz unieszkodliwieniu azbestu w ilości porównywalnej z przedmiotem zamówienia oraz minimum jedną robotą dotyczącą wykonania sieci kanalizacji zewnętrznej Dla każdej pozycji wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że opracowania projektowe zostały wykonane należycie. (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie o udzielenie zamówienia w.w warunek mogą oni spełniać łącznie ) b). Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach zgodnych z zakresem robót przewidzianych do realizacji oraz ważne zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby i ważnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej , (dokumenty mogą być przedstawione w postaci kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem). Za spełnienie warunku uważać się będzie wykazaniem minimum po jednej osobie z uprawnieniami danej specjalności . ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie o udzielenie zamówienia w.w warunek mogą oni spełniać łącznie ) 4. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a)Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. ( w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w.w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę ) 5. Załączą do oferty dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoeas.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w formie elektron.na nośniku bezpłatnie w Zesp. Obsł. Ekonom-Admin. Szkół i Plac. Oświat. Wychow. pok. Nr 7 ,Zawiercie .ul.Rataja 29 a W formie papier. zamawiajacy pobiera opłatę 300 zł.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych , 42-400 Zawiercie , ul.Rataja 29 a ,pok.Nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.