eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Zaprojektowanie i wykonanie inwestycji polegającej na termomodernizacji budynków położonych w Poznaniu przy ul.Ognik 18 oraz ul.Ziębickiej 16, w których mieszczą się placówki Niepublicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-24

Poznań: Zaprojektowanie i wykonanie inwestycji polegającej na termomodernizacji budynków położonych w Poznaniu przy ul.Ognik 18 oraz ul.Ziębickiej 16, w których mieszczą się placówki Niepublicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej
Numer ogłoszenia: 74336 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Komunalnych Zasobów Lokalowych , ul. Matejki 57, 60-770 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8964800; 8694801, faks 061 8694809.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkzl.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie inwestycji polegającej na termomodernizacji budynków położonych w Poznaniu przy ul.Ognik 18 oraz ul.Ziębickiej 16, w których mieszczą się placówki Niepublicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i wykonanie inwestycji polegającej na termomodernizacji budynków położonych w Poznaniu przy ul.Ognik 18 oraz ul.Ziębickiej 16, w których mieszczą się placówki Niepublicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej. 1.Zadanie obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie termomodernizacji budynków położonych w Poznaniu przy ul.Ognik 18 oraz ul.Ziębickiej 16. 2.Zakres robót określa program funkcjonalno - użytkowy stanowiący zał. nr 6 do SIWZ. 3.Wykonawca zobowiązany jest do ustanowienia kierownika budowy na poszczególnych obiektach. 4.Dodatkowe informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: 4.1.Wykonana dokumentacji projektowa musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego. 4.2 Zamawiający wymaga udzielenia 60 - miesięcznego (5 lat) okresu gwarancji na wykonane roboty licząc od daty odbioru końcowego. Na wmontowane urządzenia zastosowanie będą miały okresy gwarancji przewidziane przez producenta. Na projekty budowlane i projekty wykonawcze Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 miesięcy gwarancji. 4.3.W przypadku pojawienia się nazw własnych materiałów - należy przyjąć, iż są to przykładowe materiały, a Zamawiający dopuszcza możliwość stosowania materiałów równoważnych. 4.4.Zamawiającego będzie reprezentować wskazany w umowie Inwestor Zastępczy. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części dotyczącej usług projektowania podwykonawcom. Wykonawca wskaże w ofercie część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 1 do SIWZ). 6.Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał oględzin budynku i jego otoczenia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wraz z ofertą wadium w kwocie: 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Wadium składane będzie w formach określonych w art.45 Ustawy. Wadium składane w pieniądzu płatne będzie na konto Zamawiającego PKO BP I Oddział Poznań 16 10204027 0000 1702 0049 5275. .

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca złoży ofertę. 2.Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania. 3.Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz opłat i składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne lub, że uzyskał zgodę na rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4.Wykonawca nie został prawomocnie skazany za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych (art. 24 ust. 1 pkt. 4-9 pzp). 5.Wykonawca winien wykonać w ciągu ostatnich 5 lat, roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej powierzchni użytkowej budynków nie mniejszej niż 2 000,00 m2, w tym co najmniej 1 pracę na obiekcie o powierzchni nie mniejszej niż 900 m2. 6.Wykonawca winien posiadać zdolność kredytową lub kwotę na rachunku bankowym w wysokości min. 1.000.000,00 zł. 7.Wykonawca winien posiadać polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie budowlanym na kwotę nie mniejszą niż 1 000.000,00 zł 8.Wykonawca musi w czasie trwania umowy dysponować co najmniej 1 osobą mogącą wykonywać samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, w zakresie kierowania budową. Wykonawca potwierdzi fachowość kadry odpisami uprawnień budowlanych stwierdzającymi prawo do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności: a. konstrukcyjno - budowlanej, b. instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych i gazowych, c. instalacji i urządzeń elektrycznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy zał. nr 1 do SIWZ. 2.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych zał. nr 1 do oferty. (zał. nr 2 do SIWZ) 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zał. nr 2 do oferty. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zał. nr 3 do oferty. 5.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zał. nr 4 do oferty. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zał. nr 5 do oferty. 7.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, zał. nr 6 do oferty. 8. Oryginał dowodu wniesienia wadium, zał. nr 7 do oferty 9.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 8 do oferty, (zał. nr 3 do SIWZ), w tym odpisy uprawnień budowlanych stwierdzających prawo do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności: a. konstrukcyjno - budowlanej, b. instalacji i urządzeń wodno-kanalizacyjnych i gazowych, c. instalacji i urządzeń elektrycznych, wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego / Lub wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 10.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje Inwestora), zał. nr 9 do oferty (zał. nr 4 do SIWZ). 11.Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca zdolność kredytową wykonawcy lub kwotę na rachunku bankowym, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, zał. nr 10 do oferty. 12.Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zał. nr 11 do oferty. 13. Specyfikacja kosztów, zał. nr 12 do oferty. 14. Pełnomocnictwo w przypadku, gdy oferta jest składana w imieniu Wykonawcy przez osobę, której umocowanie nie wynika z inny dokumentów załączonych do oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zkzl.poznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd komunalnych Zasobów Lokalowych ul. Matejki 57, 60-770 Poznań.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd komunalnych Zasobów Lokalowych ul. Matejki 57, 60-770 Poznań.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.