Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-03-17
Ustrzyki Dolne: ZG - 2710 - 1/10; Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne w 2010 i 2011 r.
Numer ogłoszenia: 74286 - 2010; data zamieszczenia: 17.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne , Rynek 6, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 013 4611031, 0604482259, faks 013 4611033.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.lasy.gov.pl/ustrzykidolne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZG - 2710 - 1/10; Dostawa sortów mundurowych leśnika dla pracowników Nadleśnictwa Ustrzyki Dolne w 2010 i 2011 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sortów mundurowych leśnika w roku 2010 i 2011 wykonanych według wzorów określonych: a) Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 marca 2007r. w sprawie wzorów mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia (Dz.U. z 2007r. nr 51 poz. 342). b) Zarządzeniem Nr 57 Dyrektora Generalnego Lasów państwowych z dnia 31 maja 1999 r. w sprawie wprowadzenia wzorcowych mundurów i przedmiotów uzupełniających mundury leśnika oznak oraz wzorcową dokumentacją techniczną, c) Zarządzeniem nr 68 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 20 lipca 2001r., w sprawie określenia rodzajów tkanin jakie mogą być używane do szycia mundurów leśnika. d) Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, znak OR-1743-1/05. 2. Szczegółowy opis rozmiaru dostawy i wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.80.00.00 - Obuwie 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.30.00.00 - Części garderoby 18.40.00.00 - Odzież specjalna i dodatki .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie moga ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia. Wykażą i udokumentują wykonanie w okresie ostatnich 3 lat dostaw sortów mundurowych w ilości co najmniej jednej zrealizowanej, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzonych referencjami, opiniami, listami polecającymi lub protokółami odbioru towaru dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, policji, straży granicznej, służby więziennej. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca zrealizował dostawę o wartości nie niższej niż 80 000,00 zł netto.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zaświadczenie spełniania wymogów jakościowych w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, potwierdzone posiadaniem świadectw zgodności ze wzorem sortów mundurowych wydanych przez Ośrodek Rozwojowo - Wdrożeniowy Lasów Państwowych w Bedoniu (dotyczy wszystkich dotychczas wydanych świadectw). W przypadku gdy świadectwo nie jest wystawione na oferenta, należy przedstawić ważne (do 6 miesięcy od daty wystawienia) upoważnienie do posługiwania się niniejszym dokumentem
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Kompletna oferta musi zawierać ponadto następujące dokumenty i oświadczenia 1. Pełnomocnictwo do złożenia oferty o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. UWAGA: w stosunku do wykonawców - osób fizycznych prowadzących działalność na podstawie wpisu do ewidencji działalności gospodarczej przed podpisaniem umowy Zamawiający będzie żądać potwierdzonej za zgodność kopii zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dokument wystawiony maksymalnie na sześć miesięcy przed składaniem ofert). 2. Wypełniony formularz oferty zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 3. Szczegółowy formularz cenowy wypełniony wg. załączonego wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ, 4. Pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), jeśli dotyczy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszcza się możliwość zmiany ilości i rodzajów poszczególnych elementów sortów mundurowych w trakcie realizacji umowy, pod warunkiem, iż cena wartości zamówienia po zmianach nie przekroczy wartości umowy. W takim przypadku stawki jednostkowe podane w ofercie nie ulegają zmianie. 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty w zakresie dotyczącym ilości sortymentu w przypadku zmniejszenia zatrudnienia pracowników uprawnionych do noszenia umundurowania oraz znacznego pogorszenia sytuacji finansowej Zamawiającego. 3. Określone w załączniku nr 2 do SIWZ ilości przedmiotu są wielkościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do realizacji zamówienia w pełnych ilościach. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za rzeczywiście zrealizowaną część umowy. 4. Dopuszcza się zmianę producenta poszczególnych sortów, pod warunkiem, że gwarantowałoby to lepszą jakość, potwierdzoną stosownym certyfikatem jakości. W takim przypadku stawki jednostkowe, podane w ofercie i cena zamówienia nie ulegają zmianie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.lasy.gov.pl/ustrzykidolne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne, ul. Rynek 6, 38 - 700 Ustrzyki Dolne.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Ustrzyki Dolne, ul. Rynek 6, 38 - 700 Ustrzyki Dolne.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Realizacja dostaw będzie następowała sukcesywnie w trakcie roku; dostawy elementów zamówienia będą realizowane do siedziby Zamawiającego w uzgodnionych terminach, rozmiarach i rodzajach sortów na koszt Wykonawcy. 2. Dopuszcza się możliwość odbioru poszczególnych elementów umundurowania indywidualnie przez uprawnionych pracowników Zamawiającego bezpośrednio z magazynu Wykonawcy, w oparciu o upoważnienie wydane przez Zamawiającego, w którym określona zostanie ilość sortów i wyposażenia, przysługująca pracownikowi. Upoważnienie, zawierające aktualny wykaz uprawnionych pracowników będzie stanowiło załącznik do umowy. Zamawiający zobowiązany, w przypadku zmian w w/w wykazie, do pisemnego poinformowania o tym Wykonawcy. W w/w przypadku stawki jednostkowe podane w ofercie i wynagrodzenie za elementy dostawy zrealizowane bezpośrednio u Wykonawcy nie ulegają zmianie. 3. Zapotrzebowanie (zamówienie) na poszczególne elementy dostawy zamawiający zgłosi pisemne, faksem lub na adres poczty internetowej. W zapotrzebowaniu określony zostanie termin realizacji dostawy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI USTRZYKI DOLNE
- SUKCESYWNE DOSTAWY ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW
- Kompleksowa obsługa techniczno-eksploatacyjna i gospodarcza SP ZOZ w Ustrzykach Dolnych
- Przebudowa, rozbudowa i nadbudowa budynku sali gimnastycznej przy SP nr 2 w Ustrzykach Dolnych w ramach zadania pn. Rozwój infrastruktury sportowej na potrzeby Szkoły Mistrzostwa Sportowego (...)
- SUKCESYWNE DOSTAWY IMPLANTÓW I WYROBÓW ORTOPEDYCZNYCH
- Budowa ogólnodostępnej infrastruktury sportowej przy Szkole Podstaw w Ustjanowej Górnej w ramach zadania pn. "Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury sportowej przy Szkole Podstaw w Ustjanowej Górnej"
więcej: przetargi USTRZYKI DOLNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddział w Białymstoku oraz Rejonów
- Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla turystów i przewodników Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w okresie od pierwszego zamówienia przez okres 12 miesięcy
- Zakup i dostawa odzieży całorocznej dla zespołów wyjazdowych Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego SP ZOZ w Przemyślu"
- Dostawa odzieży roboczej i obuwia na potrzeby pracowników administracyjnych Wydziału Mechatroniki Politechniki Warszawskiej
- Odzież BHP dla pracowników Lasów Państwowych"
- Zakup sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej, ochronnej sportowej, obuwia roboczego sportowego, rękawic roboczych oraz toreb sportowych środków higieny na potrzeby ABW.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.