eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Dostawa artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych w roku 2009

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-03-24

Białystok: Dostawa artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych w roku 2009
Numer ogłoszenia: 74222 - 2009; data zamieszczenia: 24.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 42859 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Białymstoku, ul. Malmeda 8, Białystok, woj. podlaskie, tel. 0-85 678 31 03, faks 0-85 678 31 00.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych w roku 2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów papierniczych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych do Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Białymstoku w roku 2009, podzielona na dwie części (pakiety): 1) artykuły papiernicze, biurowe i materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek, zgodnie z opisem, asortymentem i ilością określoną w załączniku nr 2a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2) artykuły papiernicze, biurowe i materiały eksploatacyjne do drukarek i kserokopiarek, zgodnie z opisem, asortymentem i ilością określoną w załączniku nr 2b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w związku z realizacją projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają formularze cenowe stanowiące załączniki nr 2a i 2b do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom określonym przez Zamawiającego, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, musi być fabrycznie nowy, do wytworzenia którego zastosowano wcześniej nieużywane części i materiały, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu, kompletny, zapakowany w oryginalne opakowania posiadające zabezpieczenia pozwalające na prawidłowe przechowywanie i bezpieczny transport, z podaną nazwą producenta i wskazaniem terminu upływu gwarancji producenta. 4. Pod pojęciem oryginalnych materiałów eksploatacyjnych należy rozumieć: materiały fabrycznie nowe, wyprodukowane przez producenta urządzeń nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy do Zamawiającego, do których przeznaczone są oferowane materiały, nieregenerowane, w oryginalnych opakowaniach i opatrzone jego zastrzeżonym znakiem towarowym, o jakości i parametrach akceptowanych (dopuszczonych do użytku) przez producenta urządzeń. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do asortymentu, który opisano w Formularzach cenowych za pomocą nazw handlowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku Wykonawca musi podać w Formularzu cenowym: nazwę producenta, oznaczenie modelu, oraz parametry techniczne oferowanego produktu oraz dołączyć do oferty zaświadczenie, lub deklarację, lub aprobatę techniczną, producenta lub autoryzowanego dystrybutora urządzeń, do których przeznaczone są oferowane równoważne materiały eksploatacyjne, o możliwości bezpiecznego zastosowania ich w miejsce oryginalnych materiałów eksploatacyjnych. 6. W przypadku oferowania artykułów i materiałów równoważnych za równoważne Zamawiający uzna: a) w przypadku artykułów papierniczych i biurowych: artykuły nowe, odpowiadające opisowi Zamawiającego, o cechach jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wymagane w Formularzu cenowym, b) w przypadku materiałów eksploatacyjnych: - materiały nowe, - wyprodukowane przez innego producenta niż producent urządzenia do którego są przeznaczone, nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy do Zamawiającego, - nieregenerowane, - nie poddane procesowi ponownego napełniania oraz wymiany jakichkolwiek elementów, - zastosowanie ich nie może powodować utraty gwarancji producenta urządzenia. 7. Równoważne materiały eksploatacyjne muszą spełniać następujące warunki: a) muszą być kompatybilne ze wskazanym typem urządzenia, b) muszą posiadać parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne oraz użytkowe, w szczególności parametry jakości wydruku i wydajności nie mniejsze niż oryginalne oferowane przez producentów danych urządzeń - oświadczenie Wykonawcy na formularzu ofertowym, c) muszą zapewnić prawidłową eksploatację urządzeń, a ich zastosowanie nie może powodować uszkodzenia urządzenia lub ograniczenia funkcji i możliwości urządzenia oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta urządzenia. 8. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Termin płatności: 14 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury, b) Nie przewiduje się wypłacania zaliczek na poczet wykonania zamówienia, c) Forma zapłaty - jak w projekcie umowy - załącznik nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, d) Sprzedaż będzie realizowana sukcesywnie przez okres trwania umowy, poprzez częściowe dostarczanie Zamawiającemu przez Wykonawcę przedmiotu umowy, w asortymencie i ilościach zgodnych z aktualnie zgłaszanymi przez Zamawiającego potrzebami, e) Wykonawca dostarczy przedmiot umowy do siedziby Zamawiającego oraz innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego na terenie miasta Białegostoku, w godzinach od 8:00 do 14:00, własnym transportem i z rozładunkiem na własny koszt i ryzyko, w terminie nie dłuższym niż 3 dni od momentu zgłoszenia zapotrzebowania, f) Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia ilości przedmiotu zamówienia w każdym asortymencie do 30% z prawem proporcjonalnego zmniejszenia ceny, g) Określone w formularzu cenowym ilości przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi i nie zobowiązują Zamawiającego do realizacji zamówienia w pełnych ilościach, h) Wykonawca zapewni minimum 12 miesięczną (liczoną od daty dostawy/odbioru przez osoby uprawnione) gwarancję na dostarczone przedmioty zamówienia na warunkach określonych w umowie, nie krótszą jednak niż wynosi gwarancja udzielana przez producenta artykułu bądź materiału, i) Wykonawca wskaże w ofercie ( oświadczenie na formularzu oferty) część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.21.13 - Wkłady drukujące 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.12.51.20 - Toner do fotokopiarek 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 246165.45 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie w części współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w związku z realizacją projektu systemowego Aktywność kluczem do sukcesu..

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet Nr 1

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe BAWI Spółka Akcyjna, ul. Składowa 10, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 171431.38
  • Oferta z najniższą ceną: 171431.38 oferta z najwyższą ceną: 206781.77
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.