Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-03-05
Spytkowice: Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa istniejącego budynku Domu Strażaka
w Półwsi wraz z wewnętrznymi instalacjami wodno - kanalizacyjnymi, gaz
w celu utworzenia centrum dziedzictwa kulturowo - przyrodniczego
Numer ogłoszenia: 74104 - 2014; data zamieszczenia: 05.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Spytkowice , ul. Zamkowa 12, 34-116 Spytkowice, woj. małopolskie, tel. 033 8791820, faks 033 8791560.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spytkowice.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa istniejącego budynku Domu Strażaka w Półwsi wraz z wewnętrznymi instalacjami wodno - kanalizacyjnymi, gaz w celu utworzenia centrum dziedzictwa kulturowo - przyrodniczego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa istniejącego budynku Domu Strażaka w Półwsi wraz z wewnętrznymi instalacjami wodno - kanalizacyjnymi, gazw celu utworzenia centrum dziedzictwa kulturowo - przyrodniczego o parametrach technicznych budynku po przebudowie, rozbudowie i nadbudowie: powierzchnia zabudowy 173,95 m2, powierzchnia całkowita 358,94 m2, powierzchnia użytkowa 266,24 m2 , kubatura 1253,58 m3, wysokość budynku 8,99 mb, długość 26,71 mb, szerokość 8,03 mb, 2 kondygnacyjny (przyziemna + poddasze), budowa zbiornika na nieczystości ciekłe o pojemności 9,0m 3 Prace obejmować będą roboty: 1) Budowlane: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne fundamenty, ściany strop TERIVA, schody żelbetowe, podłoża, posadzki, kominy systemowe, więźba dachowa, dach, wykończenie ścian wewnętrznych, stolarka okienna i drzwiowa, elewacja. 2) Instalacja wodno-kanalizacyjna, co, gaz: wykonanie instalacji kanalizacyjnej, przyłącza kanalizacji wraz z szambem, instalacji wodociągowej, instalacji c.o z nawiewem kotłowni, wewnętrznej instalacji gazowej, wentylacji. 3) Instalacja elektryczna: remont i modernizacja wewnętrznej instalacji elektrycznej budynku, montaż instalacji odgromowej na dachu budynku, instalacji wentylacji. 4) Wyposażenie: stoły konferencyjne, szafki ubraniowe, krzesła drewniane, regał magazynowy, biurko, krzesła tapicerskie, szafa, regał na puchary i pamiątki, kuchnia gazowa lodówka, meble kuchenne. 3. Zakres robót określony został w dokumentacji projektowej, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót. Do Specyfikacji zostały załączone przedmiary robót załącznik nr 12, nr 13, nr 14 jako materiał pomocniczy do wykorzystania według uznania Wykonawcy. 4. Dokumentacja projektowa udostępniona jest w wersji elektronicznej na stronie internetowej wraz z niniejszą specyfikacją, tak opublikowana dokumentacja projektowa stanowi całość i jest podstawą dla sporządzenia kalkulacji wykonania robót - załącznik nr 2 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 10 000,00 zł
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych spełniający warunki i wymagania opisane w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków na podstawie dokumentów i oświadczeń zasada: spełnia/nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia: Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składnia ofert roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, w szczególności: Co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tj. budowa, przebudowa lub remont obiektu wraz z instalacjami wewnętrznymi o kubaturze niemniejszej niż 600 m3 (warunek winien być spełniony przez jednego wykonawcę w przypadku oferty wspólnej lub podwykonawstwa) Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentu zasada: spełnia/nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: O udzielenie zmówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj:, posiadają uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, sieci, instalacji sanitarnych tj. wodno - kanalizacyjnej, c.o, gaz. Ocena spełnienia warunku na podstawie oświadczenia zasada: spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie sytuacji ekonomicznej O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają opłaconą w dacie złożenia oferty polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia minimum 300.000 zł brutto. Ocena spełnienia warunku na podstawie dokumentu zasada: spełnia/nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy, kalkulacja wykonania robót, istotne postanowienia umowy - załączniki do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie treści art. 144 ustawy Pzp zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, za wyjątkiem przypadków określonych w niniejszej specyfikacji w tym: a) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub rozliczenie wynagrodzenia, np. zmiana wysokości podatku VAT; b) z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach. Strony za okoliczności siły wyższej uznają: powódź, trzęsienie ziemi, huragany, deszcze nawalne, upadek statku powietrznego, działania wojenne lub ogłoszenie stanu wojennego, strajk ogólnokrajowy lub ogłoszony stan klęski żywiołowej; c) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie robót i prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron; d) zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych lub przyczyn technologicznych powodujących konieczność całkowitego przerwania prac, co zostanie potwierdzone przez inspektora nadzoru; e) zmiany terminu wykonania przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia; f) zmian w zakresie podwykonawstwa, jeżeli wskazany podwykonawca jest podmiotem na zasoby którego powołuje się wykonawca na zasadach określonych w art.26 ust. 2b w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2. Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika robót, oraz innych osób po stronie Wykonawcy i Zamawiającego, którzy biorą udział w realizacji przedmiotu zamówienia w sytuacji zdarzeń losowych uniemożliwiających mu pełnienie jego funkcji z zastrzeżeniem, że taka zmiana musi nastąpić na osoby, które spełniają warunki określone w SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spytkowice.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Spytkowicach, ul. Zamkowa 12, 34 - 116 Spytkowice, pok. nr 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pok Nr 22.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SPYTKOWICE
- Kompleksowa realizacja w formie "zaprojektuj i wybuduj" projektu pn.: "Poprawa infrastruktury do obsługi podróżnych na terenie gminy Spytkowice poprzez budowę parkingów w systemie "parkuj i jedź"
- Roboty budowlane w zakresie dróg gminnych - bieżąca konserwacja dróg w sołectwach w roku 2024
więcej: przetargi SPYTKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- Remont łazienek na parterze w budynku sali gimnastycznej Szkoły Policealnej - Medycznego Studium Zawodowego im. Wandy "Wacek" Wasilewskiej w Biłgoraju
- Budowa budynku Przedszkola i świetlicy szkolnej w miejscowości Stare Juchy, gmina Stare Juchy
- Sukcesywne wykonywanie robót budowlanych, sanitarnych i elektrycznych, związanych z usuwaniem awarii oraz skutków awarii w obiektach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Poprawa efektywności energetycznej w budynkach komunalnych w Gminie Zębowice
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.