eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostosowanie dla potrzeb ochrony przeciwpożarowej, usprawnienie wentylacji i wykonanie towarzyszących robót budowlanych w budynku internatu w Leźnicy Wielkiej nr 9

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-05-22

Bydgoszcz: Dostosowanie dla potrzeb ochrony przeciwpożarowej, usprawnienie wentylacji i wykonanie towarzyszących robót budowlanych w budynku internatu w Leźnicy Wielkiej nr 9
Numer ogłoszenia: 74081 - 2015; data zamieszczenia: 22.05.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 50283 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Bydgoszcz, ul. Gdańska 163a, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 52 57 805, faks 52 52 57 825.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie dla potrzeb ochrony przeciwpożarowej, usprawnienie wentylacji i wykonanie towarzyszących robót budowlanych w budynku internatu w Leźnicy Wielkiej nr 9.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Dostosowanie budynku internatu do wymagań ochrony przeciwpożarowej, obejmujące wykonanie: 1)wydzielenia pożarowego klatek schodowych i piwnic poprzez wymianę istniejących drzwi na drzwi przeciwpożarowe EI30 z samozamykaczami, 2)wymiany 2 szt. okien oddymiających z siłownikami, 3)montażu dodatkowych hydrantów wewnętrznych w poziomie piwnic, 4)awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w piwnicy, 5)rozbudowy i modernizacji systemu wykrywania pożaru, alarmowego i systemu oddymiania klatki schodowej, 6)pozostałych robót, zgodnie z dokumentacją projektową. 2.Usprawnienie wentylacji pomieszczeń internatu, obejmujące wykonanie: 1)zorganizowanego nawiewu do pomieszczeń nawiewnikami instalowanymi w istniejących oknach, 2)modernizacji układu istniejących, murowanych kanałów kominowych, poprzez ich częściowe udrożnienie, wykonanie nowych i zaślepienie nieczynnych włączeń, wlotów, wylotów i rewizji, 3) remontu kominów ponad dachem budynku z wykonaniem nowych wyrzutni powietrza, 4)montażu wentylatorów wyciągowych w pomieszczeniach WC w kwaterach internatu, 5)wentylacji mechanicznej nawiewno - wywiewnej sanitariatów ogólnodostępnych, 6)uzupełnienia elementów komunikacji kominiarskiej na dachu budynku, 7)pozostałych robót, zgodnie z dokumentacją projektową. 3.Roboty towarzyszące, obejmujące wykonanie: 1)modernizacji odwodnienia dachu - wymiana istniejących rynien i rur spustowych, łącznie z wymianą pasa podrynnowego oraz pracami malarskimi (malowanie pozostałych obróbek blacharskich), 2)wymiany płytek ceramicznych wejścia do budynku, 3)robót budowlanych różnych polegających na: naprawie ścianek działowych ażurowych w pomieszczeniu piwnicy, naprawie ściany w pomieszczeniu strychowym nr 3, wymianie drabinki wyłazowej w pomieszczeniu strychowym nr 3, 4)prac malarskich w pomieszczeniach parteru (oznaczonych numerami: 1.37, 1.38, 1.38/A, 1.39, 1.40, 1.41), łazienkach i korytarzach, 5)doposażenia drzwi p-poż. do pomieszczeń poddaszy budynku w samozamykacze - 6 sztuk, 6)uzupełnienia instalacji RTV, telefonicznej, domofonowej, dzwonkowej w pokoju nr 9, 7)wymiany modułów oświetlenia awaryjnego (6x), konserwacji rozdzielni głównej i tablic w budynku..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU PROJNAD SP Z O.O., WOJSKA POLSKIEGO 73, 98-200 SIERADZ, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 319967,69 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 370607,15

  • Oferta z najniższą ceną: 370607,15 / Oferta z najwyższą ceną: 370607,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.