eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Przebudowa i remont pomieszczeń parteru w budynku nr 71 w kompleksie wojskowym Kraków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-04

Kraków: Przebudowa i remont pomieszczeń parteru w budynku nr 71 w kompleksie wojskowym Kraków
Numer ogłoszenia: 74025 - 2011; data zamieszczenia: 04.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Mogilska 85, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4551297, faks 012 4551306.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zam.publiczne@rzikrakow.internetdsl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i remont pomieszczeń parteru w budynku nr 71 w kompleksie wojskowym Kraków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa i remont pomieszczeń parteru w budynku nr 71 w kompleksie wojskowym Kraków, na który składają się roboty remontowo - budowlane i wyburzeniowe ( w tym przebudowa sanitariatów, wymiana okien i drzwi, roboty wykończeniowe) roboty branży sanitarnej ( remont instalacji wod. - kan., c.o., wentylacja mech.) roboty branży elektrycznej - wymiana instalacji elektrycznej Szczegółowy zakres i warunki realizacji robót przedstawiają: Specyfikacje techniczne Przedmiar robót Wzór umowy Wzór umowy gwarancji Ww. dokumenty stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia i są jej integralną częścią. Wartość zamówienia nie przekracza kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wskazane w dokumentach przetargowych miejsca pochodzenia oraz nazwy niektórych materiałów i urządzeń służą wyłącznie dokładniejszemu opisowi przedmiotu zamówienia, zamawiający dopuszcza zastosowanie innych - równoważnych, spełniających wskazane w dokumentacji parametry i wymagania. Zgodnie z art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wymagane wniesienie wadium w wysokości: 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał przynajmniej trzy roboty budowlano - remontowe, obejmujące roboty budowlane, wykończeniowe i instalacyjne wewnętrzne w budynkach o wartości minimum 1 000,00 tys. zł

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż wykonawca spełnia powyższy warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że dysponuje: kierownikami robót posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie instalacji cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osoby upoważnione druk Ofert (wzór - zał. nr 1); Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót; Wykaz części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom lub oświadczenie wykonawcy, że wykona zadanie własnymi siłami (wzór - zał. nr 4)- w przypadku niewypełnienia lub niedołączenia ww. dokumentu do oferty, Zamawiający uzna, że wykonawca wykona zadanie własnymi siłami

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przewidzianym niżej zakresie i w wypadku wystąpienia określonych poniżej okoliczności: 1.Zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa oraz przepisów resortowych MON, które mają wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2.Terminów przewidzianych w § 2 i § 3 umowy w sytuacji: konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej, uzyskania dodatkowych opinii lub uzgodnień; konieczności zmiany decyzji pozwolenia na budowę lub konieczności wystąpienia o wydanie nowego pozwolenia na budowę; wystąpienia awarii lub trudności technicznych podczas realizacji robót (np. wykopaliska, kolizje instalacji, wody gruntowe, kurzawka); zlecenia robót dodatkowych, które powodują wydłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy; wprowadzenia robót zamiennych lub wystąpienia istotnych wzrostów obmiarów robót wpływających na wydłużenie terminu realizacji robót; wstrzymania przez Zamawiającego robót z powodu ograniczenia środków finansowych przez ich dysponentów; zwłoki Użytkownika w udostępnieniu frontu robót; wystąpienia siły wyższej, niekorzystnych warunków atmosferycznych lub innych istotnych czynników niezależnych od stron, które uniemożliwiły Wykonawcy terminowe zakończenie robót objętych umową; wystąpienia podczas odbioru końcowego konieczności wykonania robót dodatkowych zaleconych przez instytucje zewnętrzne biorące udział w odbiorze końcowym, warunkujących odbiór przedmiotu umowy i dopuszczenie do eksploatacji. 3.Osób przewidzianych do realizacji zamówienia reprezentujących Wykonawcę i Zamawiającego w sytuacji, gdy ze względów obiektywnych zmiana jest konieczna i nie będzie naruszać przepisów prawa budowlanego w zakresie obowiązujących wymogów stawianych uczestnikom procesu budowlanego, pod warunkiem, że osoby te spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ; 4.Zmiana zakresu robót powierzonych przez Wykonawcę Podwykonawcy może nastąpić gdy: wystąpiła istotna zmiana w stanie zatrudnienia osób o niezbędnych kwalifikacjach, która uniemożliwia realizację prac przez Wykonawcę, uzasadniona jest wyższym standardem wykonania robót, zmianą technologii, materiałów, zapobiegnie opóźnieniom w realizacji przedmiotu umowy. 5.Jakości lub innych parametrów materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie w sytuacji: a)braku ich na rynku, b)pojawienia się na rynku materiałów, urządzeń nowszej generacji oraz nowych technologii, których zastosowanie będzie miało wpływ na zaoszczędzenie kosztów realizacji lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, uzyskanie lepszej jakości robót, poprawę warunków bezpieczeństwa i eksploatacji w przyszłym obiekcie; c)konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych w celu usunięcia wadliwych rozwiązań projektowych; 6.Oprócz warunków przewidzianych w § 10 umowy dopuszcza się możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w wypadku: a)ustawowej zmiany stawki podatku VAT; b)wzrostu kosztów ponoszonych przez Wykonawcę (m. in. na ubezpieczenie budowy, ochronę placu budowy) w związku z wydłużeniem terminu zakończenia robót z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego; Ewentualna podwyżka wynagrodzenia z tego tytułu nastąpi w oparciu o ustalenia przyjęte w protokole z negocjacji, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających wzrost ponoszonych kosztów. c)ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą umową w przypadku stwierdzenia braku konieczności wykonywania części zamówienia; d)zastosowania zmian opisanych w pkt. 5); e) ograniczenia zakresu prac objętych niniejszą umową w wyniku realizacji robót zamiennych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzikrakow.internetdsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, 30-901 Kraków, ul. Mogilska 85.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2011 godzina 11:30, miejsce: Rejonowy Zarząd Infrastruktury, 30-901 Kraków, ul. Mogilska 85 Kancelaria.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 20.04.2011.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.