eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › usługa opracowania wzorników oraz dostawa materiałów szkoleniowych w ramach szkolenia specjalistycznego (Anioły Biznesu) na potrzeby projektu STARTER 2 nr WND.POKL.06.02.00-20-130-13

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-02

Suwałki: usługa opracowania wzorników oraz dostawa materiałów szkoleniowych w ramach szkolenia specjalistycznego (Anioły Biznesu) na potrzeby projektu STARTER 2 nr WND.POKL.06.02.00-20-130-13
Numer ogłoszenia: 73992 - 2015; data zamieszczenia: 02.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 51196 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego ARES S.A. w Suwałkach, ul. Teofila Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 87 5666106, faks 87 5667497.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa opracowania wzorników oraz dostawa materiałów szkoleniowych w ramach szkolenia specjalistycznego (Anioły Biznesu) na potrzeby projektu STARTER 2 nr WND.POKL.06.02.00-20-130-13.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: usługa opracowania wzorników oraz dostawa materiałów szkoleniowych w ramach szkolenia specjalistycznego (Anioły Biznesu) na potrzeby projektu STARTER 2 nr WND.POKL.06.02.00-20-130-13.Wyszczególnienie.1.Blok biurowy.Opis: blok biurowy A4 w kratkę, 100 k, papier offset 80g-m2, klejony po krótkim boku, okładka dwustronna, oznaczenie zgodnie z zasadami wizualizacji projektów współfinansowanych ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz nazwą projektu, nadruk na każdej kartce w jednym kolorze. szt. 70.2.Długopis.Opis: długopis metalowy o prostym kształcie z mechanizmem włącz - wyłącz, wkład wymienny, z końcówką 0,7 - 1 mm, długopis lakierowany, barwiony, kolor do uzgodnienia. Nadruk zgodnie z zasadami wizualizacji projektów współfinansowanych ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.szt.70.Założenia: 1)Wykonawca dostarczy fabrycznie nowe i nieużywane ww. materiały spełniające wymogi techniczne i ilościowe określone powyżej do Biura projektu Starter II przy ul. Noniewicza 42A, 16-400 Suwałki. 2)Wykonawca opracuje wzorniki, wykona i dostarczy materiały szkoleniowe z zastrzeżeniem uzyskania wcześniejszego zatwierdzenia wzorników materiałów szkoleniowych przez Zamawiającego.3)Przedmiot zamówienia obejmuje koszty transportu i ubezpieczenia transportu do Zamawiającego. 4)Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: STARTER 2 nr WND.POKL.06.02.00-20-130-13. Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, wdrożony i realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, w ramach Priorytetu VI. Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2. Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIXGRAF STUDIO REKLAMY Spółdzielnia Socjalna, ul. Suwalska 11/1, 11-510 Wydminy, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 833,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1071,16

  • Oferta z najniższą ceną: 1071,16 / Oferta z najwyższą ceną: 1217,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.