eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › dostawa ciągnika i urządzeń do utrzymania i konserwacji boisk sportowych o nawierzchni sztucznej i naturalnej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Elblągu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-12

Elbląg: dostawa ciągnika i urządzeń do utrzymania i konserwacji boisk sportowych o nawierzchni sztucznej i naturalnej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Elblągu
Numer ogłoszenia: 73916 - 2011; data zamieszczenia: 12.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji , ul. Karowa 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 642 45 30, faks 055 642 45 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.elblag.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa ciągnika i urządzeń do utrzymania i konserwacji boisk sportowych o nawierzchni sztucznej i naturalnej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Elblągu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ciągnika i urządzeń do utrzymania i konserwacji boisk sportowych o nawierzchni sztucznej i naturalnej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Elblągu, w skład której wchodzą: Ciągnik kompaktowy do utrzymania boisk o nawierzchni sztucznej i naturalnej współpracujący w pełni z zamówionymi urządzeniami do pielęgnacji i utrzymania boisk - 1 sztuka - silnik min. 3-cylindrowy, diesel, chłodzony cieczą, - moc silnika min. 30 KM, - napęd na 4 koła (4WD), - wał odbioru mocy, tył do 600 obr. na min., - skrzynia biegów hydrostatyczna, - moc WOM min. 20 KM, - przedni TUZ: podnośnik hydrauliczny z udźwigiem min. 350 kg, z 3-punktowym układem zawieszenia umożliwiający podniesienie współpracujących z nim urządzeń, - tylni TUZ: podnośnik hydrauliczny z udźwigiem min. 1400 kg, z 3-punktowym układem zawieszenia umożliwiający podniesienie współpracujących z nim urządzeń, - układ kierowniczy w pełni hydrauliczny (wspomaganie), - wydajność pompy hydraulicznej min. 25 l na min, - wyjście hydrauliczne tył min. jedna para, - wyjście hydrauliczne przód min. jedna para, - ciągnik wyposażony w zaczep do przyczepy standardowy 145 mm, - masa ciągnika z kabiną do 1.450 kg, - zbiornik paliwa min 30 l, - ciągnik musi być wyposażony w oświetlenie i przystosowany do poruszania się po drogach publicznych, - ciągnik z kabiną ogrzewaną i posiadającą wentylację, - ciągnik musi być wyposażony w ogumienie szerokie na trawę (np. typu GARDEN 25x8,50-14 z przodu oraz 13,60-16 z tyłu lub równoważne). Pług lemieszowy do montażu przedniego ciągnika - 1 sztuka - szerokość robocza min. 1,20 m, - listwa zgarniająca z tworzywa sztucznego z elementami mocującymi, - mechaniczna regulacja odchylenia poprzez płozy, - system zamocowania do przedniego TUZ ciągnika, - podnoszenie i opuszczanie hydrauliczne, - urządzenie kompatybilne i współpracujące z zaproponowanym ciągnikiem kompaktowym. Urządzenie oczyszczające granulat na nawierzchni ze sztuczną trawą - 1 sztuka - szerokość robocza min. 120 cm, - napęd - od WOM ciągnika, - wymagana ilość obrotów WOM - 540 obr. na min. - prędkość pracy od 4-12 km na h, - głębokość pracy szczotki - 5-7 mm, - posiadanie możliwości regulacji głębokości pracy, - urządzenie winno posiadać min. dwa wymienne sita o średnicy 5 mm i większej, - sprzęg z ciągnikiem za pomocą 3 punktowego układu zawieszenia (TUZ), ciągniona, - waga - do 380 kg, - wyposażony w zbiorniki na zanieczyszczenia o łącznej pojem. min. 90 l, umożliwiające opróżnianie ich przez jednego operatora - wyposażone w dodatkową szczotkę do wyrównywania, - urządzenie kompatybilne i współpracujące z zaproponowanym ciągnikiem kompaktowym. Piaskarka - 1 sztuka urządzenie z funkcją rozsypywania piasku i nawozów oraz granulatu sztucznych nawierzchni - szerokość robocza min. 130 mm, - szerokość urządzenia max. 170 cm, - pojemność zbiornika min. 380 l, - dopuszczalny ciężar całkowity - 1000 kg, - wysokość załadunku max. 100 cm, - zaczep - trójpunktowy układ zawieszenia (TUZ), - możliwość zainstalowania układu jezdnego z kołami i dyszlem dolnym, - urządzenie kompatybilne i współpracujące z zaproponowanym ciągnikiem kompaktowym. Urządzenie szczotkujące do rozprowadzania, wyrównania i sczesywania granulatu - 1 sztuka - szerokość robocza urządzenia w granicach min. 180 cm z możliwością powiększenia dwukrotnie szerokości roboczej za pomocą wysięgników bocznych, - szerokość transportowa max. 190 cm, - rodzaj włosia - twarde specjalistyczne, - sprzęg z ciągnikiem - trzypunktowy układ zawieszenia (TUZ), - możliwość pracy szczotki w przód i w tył, - opcjonalny sprzęg z ciągnikiem za pomocą dyszla i układu jezdnego. Zgrzebło do wertykulacji - 1 sztuka urządzenie przeznaczone do poluźniania granulatu na sztucznych nawierzchniach boisk - urządzenie na wahliwej ramie dopasowującej się do podłoża - min. 3 szt., - szerokość robocza min. 160 cm, - sprzęg z ciągnikiem za pomocą -trzypunktowego układu zawieszenia (TUZ), - min. 5-rzędowe ułożenie bolców(zębów) do wertykulacji, - kółka wsporcze. Miejsce dostawy: Kompleks boisk piłkarskich, przy ulicy Skrzydlatej 1a w Elblągu 1. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi być fabrycznie nowy - rok produkcji nie wcześniej niż 2010 r. 2. Do oferty należy załączyć szczegółowy opis techniczny sprzętu będącego przedmiotem zamówienia w języku polskim. Ponadto należy dołączyć zdjęcia, foldery itp. umożliwiające zamawiającemu sprawdzenie parametrów technicznych oferowanego sprzętu. 3. Wykonawca zapewni pełną funkcjonalność przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie wszelkich usterek w okresie 24 miesięcznej gwarancji biegnącej od daty dostawy (protokół odbioru). 4. Wykonawca w ramach zamówienia przeprowadzi nieodpłatnie szkolenie z obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu. Szkolenie obejmie wskazane przez Zamawiającego osoby. 5. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania dwóch corocznych bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych. 6. Wykonawca zapewni odpłatną wymianę części zamiennych przez okres minimum 7-miu lat od daty upływu gwarancji udzielonej na przedmiot zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązuje się do reakcji na zgłoszenie usterki lub awarii w czasie nie dłuższym niż 72 godziny. Jest to czas od momentu zgłoszenia usterki lub awarii przez Zamawiającego do momentu podjęcia przez Wykonawcę czynności zmierzających do ich usunięcia. 8. Wykonawca dokona naprawy usterki lub awarii w terminie 14 dni kalendarzowych. 9. Jeżeli w terminie do 14 dni kalendarzowych od momentu zgłoszenia usterki lub awarii wykonawca nie dokona naprawy, zobowiązany będzie zapewnić Zamawiającemu równoważną maszynę na dalszy okres naprawy. 10. Wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca dostarczy Zamawiającemu instrukcje obsługi urządzeń w języku polskim oraz wszelkie inne wymagane dokumenty (certyfikaty, atesty, homologacje, dopuszczenia do pracy itp.) 11. O przygotowaniu do dostarczenia przedmiotu zamówienia Wykonawca ma obowiązek zawiadomić Zamawiającego z 2 dniowym wyprzedzeniem przed ustalony terminem dostawy. 12. Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamów ienie z dołożeniem należytej staranności przy uwzględnieniu zawodowego charakteru prowadzonej działalności. 13. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 14. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 15. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 16. Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy: Zamawiający nie przewiduje możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 43.31.31.00 - Pługi odśnieżające lemieszowe 16.16.00.00 - Różny sprzęt ogrodniczy .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 2 dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości min. 160 000,00 zł bez VAT każda. Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnianiu warunku tj. liczba wykonanych dostaw, będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Natomiast nie podlega sumowaniu wartość dostaw, tj. każda wykazana dostawa musi mieć wartość minimum 160 000,00 zł bez VAT. Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego dla wartości dostaw należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień odbioru tych dostaw, podając datę i kurs. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ Oświadczenie należy składać w oryginale. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku Wykonawcy polegającego na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir.elblag.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Elblągu Dział Techniczno - Eksploatacyjny pokój 4 82-300 Elbląg ul. Karowa 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2011 godzina 09:30, miejsce: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Elblągu 82-300 Elbląg ul. Karowa 1 SEKRETARIAT POK. NR 9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Dotyczy Sekcji II.2) ogłoszenia CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA data rozpoczęcia: data udzielenia zamówienia data zakończenia: 30 dni od daty udzielenia zamówienia.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.