Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-10
Psary: Uruchomienie i obsługa długoterminowego kredytu w kwocie 1100000 PLN na realizację zakupów inwestycyjnych.
Numer ogłoszenia: 73853 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Psarach, ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary, woj. śląskie, tel. 032 2672255, 2672121 w. 22, fax 032 2672120.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uruchomienie i obsługa długoterminowego kredytu w kwocie 1100000 PLN na realizację zakupów inwestycyjnych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na uruchomieniu i obsłudze długoterminowego kredytu w kwocie 1100000 PLN (słownie: jeden milion sto tysięcy złotych polskich) z przeznaczeniem na realizację zakupów inwestycyjnych: - oczyszczalnia ścieków typu BD-370 położonej na działce nr 1412 km 5 obręb Malinowice, - sieć kanalizacyjna sanitarna, wybudowana na działce nr 1414/2 podłączonej do oczyszczalni ścieków znajdującej się na działce nr 1412, - sieć kanalizacji deszczowej wybudowanej na działce nr 1414/2 w Malinowicach. Termin spłaty w latach 2009-2011
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.13.00.00 - Usługi udzielania kredytu3 Kod CPV wg słownika 2008: 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art 24 ust. 1 i 2 spełniający wymogi zawarte w art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, oraz warunki określone w SIWZ. Ocena spełniania warunków przez wykonawców dokonywana będzie na zasadzie spełnia -nie spełnia w oparciu o załączone do oferty oświadczenia i dokumenty potwierdzające ich spełnianie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty winny być załączone oryginały dokumentów lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałm dotyczące wykonawcy: a) formularz ofertowy zgodnie z zał. Nr 1, b) tabela kosztów kredytu zgodnie z zal. Nr 2, c) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zał. Nr 3, d) dokument rejestracji firmy z określeniem przedmiotu działalności, wielkości kapitału oraz wskazaniem osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert, e) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego i ZUS że wykonawca nie zalega z płaceniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, u w a g a: zaświadczenia można zastąpić odpowiednimi oświadczeniami wykonawcy, f) odpis lub kopie poświadczona za zgodność z oryginałem zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalnośći bankowej w zakresie objętym zamówieniem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psary.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ jest dostępna bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy w Psarach ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary, pokój 203, jak również droga pocztowa na pisemny wniosek wykonawcy..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy w Psarach ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary pokój Nr 110 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI PSARY
- Budowa ul. Dolomitowej w Górze Siewierskiej
- Odnowienie elewacji budynku Szkoły Podstawowej w Sarnowie w ramach zadania "Modernizacja Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 2 w Sarnowie".
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży instalacyjnej w trakcie realizacji inwestycji "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (...) na potrzeby SIM w Gminie Psary - etap III
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego branży instalacyjnej w trakcie realizacji inwestycji "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej (...) na potrzeby SIM w Gminie Psary - etap IV"
więcej: przetargi PSARY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa bankowa Gminy Miejskiej Lubań oraz jej jednostek organizacyjnych w okresie od 12 lipca 2024 roku do 8 lipca 2027 roku.
- Udzielenie kredytu długoterminowego na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu
- Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 PLN na pokrycie planowanego deficytu budżetu gminy i spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań
- Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 4.500.000,00 zł na finansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu zaciągniętych kredytów i pożyczek
- Kredyt długoterminowy na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu gminy z przeznaczeniem na realizację zadań inwestycyjnych
- Obsługa bankowa budżetu Powiatu Sulęcińskiego oraz podległych jednostek w okresie od 01.07.2024 r. do 30.06.2028 r.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.