eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › termomodernizacja budynku administracyjno-biurowego nr 1 wraz z przebudową pomieszczeń na terenie Komendy Śląskiego Oddziału Strazy Granicznej w Raciborzu przy ul. Dąbrowskiego 2

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-10

Racibórz: termomodernizacja budynku administracyjno-biurowego nr 1 wraz z przebudową pomieszczeń na terenie Komendy Śląskiego Oddziału Strazy Granicznej w Raciborzu przy ul. Dąbrowskiego 2
Numer ogłoszenia: 73809 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Oddział Straży Granicznej, ul. Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4144066, fax 032 4125809.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaski.strazgraniczna.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynku administracyjno-biurowego nr 1 wraz z przebudową pomieszczeń na terenie Komendy Śląskiego Oddziału Strazy Granicznej w Raciborzu przy ul. Dąbrowskiego 2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót: architektoniczno-budowlanych, instalacji elektrycznych,instalacji wodno-kanalizacyjnych, instalacji centralnego ogrzewania, sieci strukturalnych, wentylacji i klimatyzacji, zgodnie z Opracowaniem Projektowym (dokumentacją techniczną oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót). Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych). Sposób i formy wniesienia wadium określono w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 1) Wykonawca dysponuje co najmniej po 1 wykwalifikowanej osobie, która posiada wymagane przepisami Prawa budowlanego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w poszczególnych specjalnościach (w pełnym zakresie): konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, będącej członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (z załączeniem zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającego członkostwo oraz dokumentu stwierdzającego, że osoba posiada wymagane uprawnienia). 2) Wykonawca zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 roboty budowlane, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Przez roboty budowlane podobne Zamawiający rozumie roboty remontowo-budowlane budynków o wartości robót nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia) - Wykonawca załączy polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający ubezpieczenie, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców dokonana zostanie wg formuły spełnia - nie spełnia na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnianie warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich możne żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87, poz. 605), Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujący dokument: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.3. Aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu(ów), o których mowa w ppkt 1.1., 1.3., i 1.4. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia, c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa w literze a) i b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w literze c) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamiast dokumentów o których mowa w ppkt 1.2. składa natomiast zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż w terminach o których mowa powyżej. 1.5. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz osób powinien zawierać co najmniej po jednej osobie posiadającej niezbędne uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w poszczególnych specjalnościach (w pełnym zakresie): konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych będącej członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa z załączeniem aktualnego zaświadczenia z Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzającego członkostwo oraz dokumentu stwierdzającego, że osoba posiada wymagane uprawnienia - zgodnie z Prawem Budowlanym z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z póź. zm.) . 1.6. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (3 referencje) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 1.7. Aktualna polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia). 2. Na podstawie art. 44 ustawy Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć: Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych oraz o niewykluczaniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy. Dokument, o którym mowa w pkt 2 zobowiązany jest dołączyć do oferty każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. np. każdy konsorcjant w przypadku konsorcjum).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slaski.strazgraniczna.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Oddział Straży Granicznej 47-400 Racibórz, ul. Dąbrowskiego 2 za opłatą. Koszt Specyfikacji - 310,00 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2008 godzina 12:00, miejsce: siedziba Śląskiego Oddziału Straży Granicznej, ul. Dąbrowskiego 2, 47-400 Racibórz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie będzie finansowane ze środków Unii Europejskiej. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.05.2008 r. o godz. 1300 w siedzibie Zamawiającego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.