eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Realizacja usług dotyczących sprzątania pomieszczeń biurowych w obiektach Muzeum Miejskiego Wrocłaia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-23

Wrocław: Realizacja usług dotyczących sprzątania pomieszczeń biurowych w obiektach Muzeum Miejskiego Wrocłaia
Numer ogłoszenia: 73734 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Miejskie Wrocławia , ul. Sukiennice 14/15, 50-107 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3471692, faks 071 3444785.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.mmw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka kultury samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usług dotyczących sprzątania pomieszczeń biurowych w obiektach Muzeum Miejskiego Wrocłaia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług porządkowych w pomieszczeniach biurowych w obiektach Muzeum Miejskiego Wrocławia: 1)pomieszczenia biurowe wraz z komunikacją w budynku administracyjnym ul. Sukiennice 14/15 - 580 m2., 2)pomieszczenia biurowe wraz z komunikacją Arsenał, ul. Cieszyńskiego 9 - 350m2., 3)pomieszczenia biurowe wraz z komunikacją w Zamku przy ul. Kazimierza Wielkiego 35 - 616,3 m2.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie, którego dotyczy zamówienie, 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. Ponadto: 5) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność gospodarczą tożsamą z przedmiotem zamówienia; 6) zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzy usługi o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia. Wykonali w.w usługi należycie 7) dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca przed podpisaniem umowy przedstawi Zamawiającemu informację z KRK odnośnie niekaralności osób wymienionych w wykazie - załącznik nr 6 8) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 180.000 zł. 2. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Podstawą oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wymienionych w punkcie 1, będą złożone dokumenty i oświadczenia wymienione w części 6. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na zasadzie spełnia - nie spełnia, tj. jeżeli złożono wymagany dokument - ocena spełnia, brak wymaganego oświadczenia lub dokumentu - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usług stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy wykonane należycie. Za dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw Zamawiający uznaje referencje od odbiorców. Referencje muszą potwierdzać należyte wykonanie dostaw, oraz zawierać informacje takie jak: nazwę odbiorcy (wystawca referencji), termin realizacji dostawy, przedmiot dostawy oraz muszą określać wartość brutto dostawy. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 1) zamiast dokumentów, których mowa w punkcie 1 pkt 1), 2) i 4) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) zamiast dokumentu o którym mowa w punkcie 1 pkt 3) - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art.. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 5. Dokumenty, o których mowa w punkcie 4 1)a i 1)c oraz punkt 2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 6. Dokument, o którym mowa w punkcie 4 1)b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie 4.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapisy w punktach 5 i 6 stosuje się odpowiednio. 8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art. 23 ust. 1 ustawy). W takim przypadku wykonawcy ustalają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. 9. W przypadku podmiotów występujących wspólnie każdy z podmiotów osobno zobowiązany jest złożyć dokumenty i oświadczenia wymienione w punktach 1 - 1), 2), 3) i 4) oraz 3 - 1). Dokument wymieniony w punkcie 2 - 1) może być składany wspólnie. W przypadku podmiotów występujących wspólnie ocena właściwości dotyczących spełnienia warunków będzie dokonana wspólnie dla tych podmiotów. Pozostałe warunki podmioty muszą spełniać każdy oddzielnie. 10. W przypadku podmiotów występujących wspólnie ocena właściwości dotyczących spełnienia warunków określonych w części V - 2), 3), 6) i 7) będzie dokonana wspólnie dla tych podmiotów. Pozostałe warunki 1), 4) i 5) podmioty muszą spełniać każdy oddzielnie. Składane oświadczenia i dokumenty muszą mieć formę pisemną..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mmw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Miejskie Wrocławia, 50-107 Wrocław, ul. Sukiennice 14/15 - sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Miejskie Wrocławia, 50-107 Wrocław, ul. Sukiennice 14/15 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.