eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipsko › Dostawy środków do utrzymania w czystości

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-04-12

Lipsko: Dostawy środków do utrzymania w czystości
Numer ogłoszenia: 73680 - 2011; data zamieszczenia: 12.04.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34570 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku, ul. Śniadeckiego 2, 27-300 Lipsko, woj. mazowieckie, tel. 048 3783500, faks 048 3783663.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy środków do utrzymania w czystości.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów do utrzymania czystości w obiektach szpitala w Lipsku. Zamówienie obejmuje cztery pakiety: 1. artykuły papiernicze, 2. środki myjąco czyszczące, 3. worki foliowe, 4. preparaty myjąco czyszczące. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dostaw określono w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik numer 2 do SIWZ)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.12.50 - Roztwory myjące 33.76.30.00 - Ręczniki papierowe do rąk 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu 39.83.00.00 - Środki czyszczące 33.76.10.00 - Papier toaletowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Artykuły papiernicze

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo ANNEX Sp. z o.o., ul. Rynek 10, Annopol, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 51825,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30426,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30426,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6948,25

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: środki myjąco-czyszczące

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo ANNEX Sp. z o.o., ul. Rynek 10, Annopol, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6305,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4840,20

  • Oferta z najniższą ceną: 4840,20 / Oferta z najwyższą ceną: 12029,70

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Worki foliowe

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HELPLAST, ul. Powstańców Śląskich 11, Mikołów, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31253,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 22394,00

  • Oferta z najniższą ceną: 22394,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28407,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: preparaty myjąco-czyszczące

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.04.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Henry Kruse Sp. z o.o., ul. Kolejowa 3, Kobierzyce, Bielany Wrocławskie, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40946,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32880,80

  • Oferta z najniższą ceną: 32880,80 / Oferta z najwyższą ceną: 57076,70

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.