eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 14 przy ul. Sosnkowskiego 10 w Warszawie, realizowana w ramach zadania inwestycyjnego dla Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy pod nazwąTermomodernizacja SP nr 4 i nr 14 na podstawie dokumentacji projektowej będącej w pos

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-10

Warszawa: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 14 przy ul. Sosnkowskiego 10 w Warszawie, realizowana w ramach zadania inwestycyjnego dla Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy pod nazwą: Termomodernizacja SP nr 4 i nr 14 na podstawie dokumentacji projektowej będącej w posiadaniu Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 73593 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dzielnica Ursus m.st. Warszawy, Plac Czerwca 1976 roku 1, 02-495 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 4782650 w. 222, fax 4782187.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursus.warszawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 14 przy ul. Sosnkowskiego 10 w Warszawie, realizowana w ramach zadania inwestycyjnego dla Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy pod nazwą: Termomodernizacja SP nr 4 i nr 14 na podstawie dokumentacji projektowej będącej w posiadaniu Zamawiającego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 14 przy ul. Sosnkowskiego 10 w Warszawie, realizowana w ramach zadania inwestycyjnego dla Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy pod nazwą: Termomodernizacja SP nr 4 i nr 14 na podstawie dokumentacji projektowej będącej w posiadaniu Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.10 - Szkoły podstawowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - złożenie oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. - złożenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia potwierdzonego sporządzonym i załączonym do oferty wykazem wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumentami potwierdzającymi że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane jest wykazanie: Wykazanie doświadczenia zawodowego poprzez zrealizowanie w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, minimum jednej roboty budowlanej odpowiadającej swoim rodzajem robotom budowlanym obejmującym - wykonania minimum jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu robót termomodernizacyjnych obiektu budowlanego (docieplenie ścian, wymiana instalacji c.o., naprawa elewacji budynku) o wartości co najmniej 700 000,- zł netto. Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów wymienionych w wykazie, potwierdzających że roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia zostały wykonane należycie. Do spełnienia warunku wymagane jest załączenie minimum jednego dokumentu. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek może być spełniony łącznie. Oceniane będzie łączne doświadczenie wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. - dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia potwierdzonego sporządzonym i załączonym do oferty wykazem osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia: Wymagane jest wykazanie: - kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów, - - kierownika robót elektrycznych posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów, - kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych lub równoważne im ważne uprawnienia wydane według wcześniejszych przepisów, Do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień ważne na dzień składania ofert, kopie zaświadczeń o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek wykonawcy mogą spełniać łącznie. Warunki oceniane będą na podstawie złożonych dokumentów - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Druk oferta (sporządzony według wzoru druku załączonego do S.I.W.Z - załącznik nr 1 do S.I.W.Z ) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty składania ofert. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (sporządzone według wzoru dokumentu stanowiącego załącznik nr 2 do S.I.W.Z.) Wykaz potwierdzający posiadanie doświadczenia zawodowego (sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 3 do S.I.W.Z.) Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót budowlanych wykazanych w załączniku nr 3 Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do S.I.W.Z.) Dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w załączniku nr 4, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane prawem uprawnienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursus.warszawa.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy, Wydział Zamówień Publicznych 02-495 Warszawa, Plac Czerwca 1976 r nr 1..

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w Informacji Ogólnej Urzędu m.st. Warszawy w Dzielnicy Ursus przy Placu Czerwca 1976r, Nr 1 w Warszawie - parter..

IV.3.5) Termin związania ofertą: 04.06.2008.

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.