eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › "Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 379 od ronda łącznik ul. Uczniowska do skrzyżowania ulic Strzegomska - Świdnicka - Noworudzka - 11 Listopada w m. Wałbrzych i na terenie Gminy Walim"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-04-25

Ogłoszenie nr 73574 - 2017 z dnia 2017-04-25 r.

Wałbrzych: "Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 379 od ronda łącznik ul. Uczniowska do skrzyżowania ulic Strzegomska - Świdnicka - Noworudzka - 11 Listopada w m. Wałbrzych i na terenie Gminy Walim"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 39350 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 47350 - 2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, ul. Matejki 1, 58-300 Wałbrzych, 89105084, osoba do kontaktów Agnieszka Plesner tel. 74 641 44 08, , Samorząd Województwa Dolnośląskiego, Wybrzeże Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław, 931934644, osoba do kontaktów Agnieszka Plesner, tel. 74 641 44 08 .

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu, krajowy numer identyfikacyjny 89105084100000, ul. ul. Matejki  1, 58300   Wałbrzych, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 74 6414400, 6414408, faks 746 414 404, e-mail mjakubowska@zdkium.walbrzych.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zdkium.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka budżetowa Gminy Wałbrzych

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę): Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadza Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu Odpowiedzialnym za przeprowadzenie postępowania i udzielenie zamówienia jest Gmina Wałbrzych - Zarząd Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 379 od ronda łącznik ul. Uczniowska do skrzyżowania ulic Strzegomska - Świdnicka - Noworudzka - 11 Listopada w m. Wałbrzych i na terenie Gminy Walim"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

RZP/65/PN/14/2017/DR

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dokończenie robót związanych realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 379 od ronda łącznik ul. Uczniowska do skrzyżowania ulic Strzegomska - Świdnicka - Noworudzka - 11 Listopada w m. Wałbrzych i na terenie gminy Walim", w następującym zakresie: 1. ROBOTY ROZLICZANE RYCZAŁTEM (usunięcie wad konstrukcji drogi) a) Miasto Wałbrzych: 1. naprawa spękań poprzecznych warstwy wiążącej - 146,75 m2; 2. naprawa spękań podłużnych warstwy wiążącej: - szerokość naprawy 1,0 m - 623,00 m2; - szerokość naprawy 1,5 m - 340,50 m2; - szerokość naprawy 2,0 m - 106,00 m2; b) Gmina Walim: 1. naprawa spękań poprzecznych warstwy wiążącej - 220,50 m2; 2. naprawa spękań podłużnych warstwy wiążącej: - szerokość naprawy 0,5 m - 175,50 m2; - szerokość naprawy 1,0 m - 395,00 m2; 2. ROBOTY ROZLICZANE KOSZTORYSEM a) Miasto Wałbrzych: ROBOTY DROGOWE - wykonanie warstwy ścieralnej (SMA 8S) PMB 45/80 -55 gr. 4 cm wraz ze skropieniem, Km 0+000 - 1+772, szer. 7,0 m - 12.264 m2; - wykonanie pobocza drogi szer. 1,5 m z górną warstwą z kruszywa 0/31,5 gr. 6 cm wraz ze spulchnieniem dolnej warstwy: Km 0+074 - 0+660 str. L, Km 0+120 - 0+660 str. P, Km 1+410 - 1+772 str. L+P - 2.187 m2; - wykonanie warstwy ścieralnej na zjazdach (AC 8S) gr. 3 cm z zagęszczeniem i wyrównaniem podbudowy pod zjazdami: Km 0+200 str. L+P, Km 0+385 str. P, Km 0+610 str. L, Km 0+735 str. L, Km 0+720 str. P, Km 0+950 str. L, Km 1+061 str. P, Km 1+072 str P, Km 1+098 str. P, Km 1+112 str. L, Km 1+141 str. P, Km 1+165 str. P, Km 1+193 str. P, Km 1+151 str. L, Km 1+157 str. L, Km 1+204 str. L, Km 1+231 str. L, Km 1+235 str. L, Km 1+259 str. L, Km 1+281 str. L, Km 1+307 str. L, Km 1+314 str. P, Km 1+341 str. P, Km 1+348 str. L, Km 1+372 str. L, Km 1+419 str. L, Km 1+515 str. L, Km 1+546 str. P, Km 1+650 str. L, Km 1+651 str. P - 1.519 m2; ROBOTY BRD - wykonanie barier energochłonnych Km 0+050,65 - 0+098,65 str. L - 48,0 m; - ustawienie barier U-11a z rur stalowych ocynkowanych - 40 m; - montaż wiat przystankowych 3-modułowych o dł. w świetle podstawy 4-4,2 m szer. wiaty max 1,0 m - 2 szt.; CIĄG PIESZO-ROWEROWY - wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa 0/31,5 gr. 10 cm, szer. 4,2 m, Km 1+345 - 1+415 str. P - 294 m2; - ułożenie obrzeża 30x8x100 na ławie z oporem, Km 1+345 - 1+415 str. P - 80 m; - wykonanie warstwy ścieralnej AC 8S 50/70 gr. 3 cm, szer. 2,2 m, Km 0+860 - 1+415 str. P - 1.221 m2; - wykonanie ścieków z prefabrykatów betonowych 60x50 o gr. 20 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 25 m; SKRZYŻOWANIE ULIC ŚWIDNICKA-NOWORUDZKA-11 LISTOPADA - wykonanie pętli indukcyjnych o długości 11 m każda - 2 szt.; - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm z wywozem materiału z rozbiórki - 80 m2; - wykonanie warstwy ścieralnej SMA 8S 45/80 - 55 gr. 4 cm wraz ze skropieniem - 80 m2; DOCELOWA ORGANIZACJA RUCHU Oznakowanie pionowe: - usunięcie istniejących znaków - 36 szt.; - usunięcie istniejących słupków - 20 szt.; - przestawienie istniejących znaków - 11 szt.; - przestawienie istniejących słupków - 14 szt.; - ustawienie nowych słupków - 44 szt.; - zamocowanie nowych znaków drogowych A 900 z filią odblaskową gen. II - 7 szt.; - zamocowanie nowych znaków drogowych B i C 900 z filią odblaskową gen. II - 30 szt.; - zamocowanie nowych znaków drogowych D 600/900 z filią odblaskową gen. II - 28 szt.; - zamocowanie drogowskazów E-18a, E-17a, E-13, E-2a - 7 szt.; Oznakowanie poziome grubowarstwowe: - strzałki P8b, P8a, P8f, P8d - 9 szt.; - linia bezwzględnego zatrzymania P-12 0,5 m2/m - 23,5 m; - linia warunkowego zatrzymania P-14 0,375 m2/m - 20 m; - przejście dla pieszych P-10 0,5 m2/m - 180 m; - linia podwójna ciągła P-4 0,24 m2/m - 863 m; - linia ciągła P-2b, P-7b 0,24 m2/m - 1.746 m; - linia ciągła/przerywana P-3a 0,24 m2/m - 150 m; - linia przerywana P-1c, P-7a, P-1e, P-6 0,12 m2/m - 1.069 m; NAPRAWA MURU OPOROWEGO Mur oporowy Km 0+650 str. L: - piaskowanie powierzchni muru - ok. 3,5 m2; - ręczna reprofilacja ubytków w elementach prefabrykowanych zaprawą cementowo-polimerową - ok. 3,5 m2; - wykonanie dwukrotnej powłoki malarskiej akrylowej - ok. 3,5 m2; POZOSTAŁE - ustawienie punktów granicznych - 71 szt.; - wykonanie mapy powykonawczej dla całości zadania; - wymiana uszkodzonych krawężników - ok. 50 m; - wymiana uszkodzonych obrzeży - ok. 30 m; - wprowadzenie Tymczasowej Organizacji Ruchu; - utrzymanie Tymczasowej Organizacji Ruchu. b) Gmina Walim: ROBOTY DROGOWE - wykonanie warstwy ścieralnej (SMA 8S) PMB 45/80 gr. 4 cm wraz ze skropieniem; - jezdnia Km 1+772 - 3+232, szer. 7,0 m - 10.220 m2; - poszerzenie jezdni Km 3+232 - 3+313, szer 7,0 m - 567 m2; - skrzyżowanie z drogą ul. Orkana Km 2+318 str. L - 220 m2; - skrzyżowanie z drogą polną Km 2+318 str. P - 102 m2; - powierzchnia łączna - 11.109,00 m2; - wykonanie warstwy ścieralnej (AC 11S 35/50) gr. 4 cm, dł. 242 m, szer. 4,5 m na drodze serwisowej - 1.089 m2; - frezowanie starej nawierzchni gr. 4 cm w miejscu poszerzenia jezdni Km 3+232 - 3+313 - 470 m2; - wykonanie pobocza drogi (bez zjazdów) szer. 1,5 m z górną warstwą z kruszywa 0/31,5 gr. 6 cm wraz ze spulchnieniem dolnej warstwy, Km 1+772 - 3+232 str. L+P - 3.450 m2; - wykonanie pobocza drogi szer. 1,5 m z warstwą z kruszywa 0/31,5 gr. 15 cm, Km 3+232 - 3+313 str. L+P - 122 m2; - wykonanie rowu trapezowego o szerokości dna 0,50 m i skarpach 1:1,5, pochylenie podłużne 2% wraz z odspojeniem skał w wykopach i przekopach kat. gr. VII, wykop o ścianach pionowych - 420 m3; - wykonanie warstwy ścieralnej na zjazdach (AC 8S) gr. 3 cm z zagęszczeniem i wyrównaniem podbudowy pod zjazdami: Km 1+792 str. L+P, Km 1+884 str. L, Km 1+925 str. L, Km 1+954 str. L, Km 2+050 str. L, Km 2+076 str. L+P, Km 2+131 str. L, Km 2+337 str. P, Km 2+434 str. P, Km 2+452 str. P, Km 2+560 str. P, Km 2+822 str. P, Km 2+906 str. P, Km 3+076 str. P - 724 m2; - skrzyżowanie ul. Strzegomskiej z ul. Orkana Km 2+318 str. L: - frezowanie starej nawierzchni bitumicznej gr. 20 cm - 220 m2; - wykonanie koryta gr. 65 cm - 220 m2; - podbudowa pomocnicza przy użyciu spoiw klasa C1,5-2,0 gr. 40 cm - 220 m2; - podbudowa zasadnicza MCE gr. 15 cm - 220 m2; - ułożenie krawężnika betonowego 20x30x100 na ławie z oporem z betonu C 12/15 - 12 m; - warstwa wiążąca (AC 16W) 35/50 gr. 6 cm - 220 m2; - skrzyżowanie ul. Strzegomskiej z drogą powiatową gruntową Km 2+318 str. P; - wykonanie koryta gr. 50 cm - 130 m2; - podbudowa pomocnicza przy użyciu spoiw klasa C1,5-2,0 gr. 25 cm - 130 m2; - wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa 0/31,5 gr. 20 cm - 120 m2; - warstwa wiążąca (AC 16W) 35/50 gr. 6 cm - 105 m2; - naprawa drogi powiatowej gruntowej (profilowanie z zagęszczeniem) dł. 440m, szer. 3,5 m - 1.540 m2; ROBOTY BRD - wykonanie barier energochłonnych: Km 2+235,06 - 2+284,47 str. L, Km 2+234,72 - 2+284,67 str. P - 99,36 m; - ustawienie barier U-11a z rur stalowych ocynkowanych - 40 m; CIĄG PIESZO-ROWEROWY - ułożenie krawężnika betonowego 20x30x100 na ławie z oporem z betonu C 12/15, Km 2+310 - 2+340 str. P - 35 m; - wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa 0/31,5 gr. 10 cm, szer. 4,2 m, Km 2+310 - 2+340 str. P - 126 m2; - ułożenie obrzeża 30x8x100 na ławie z oporem, Km 2+310 - 2+340 str. P - 35 m; - wykonanie warstwy ścieralnej AC 8S 50/70 gr. 3 cm, szer. 4,2 m, Km 2+310 - 2+340 str. P - 66 m2; - ułożenie kostki betonowej gr. 8 cm na chodniku szer. 2 ,0 m na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 3 cm, Km 2+310 - 2+340 - 54,4 m2; - ułożenie płytek fakturowych żółtych szer. 0,7 m po obu stronach jezdni - 5,6 m; CIĄG PIESZY (CHODNIK) - ułożenie krawężnika betonowego 20x30x100 na ławie z oporem z betonu C 12/15, Km 2+330 - 2+340 str. L - 15 m; - wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa 0/31,5 gr. 10 cm, szer. 2 m, Km 2+330 - 2+340 str. L - 25 m2; - ułożenie obrzeża 30x8x100 na ławie z oporem, Km 2+330 - 2+340 str. L - 15 m; - ułożenie kostki betonowej gr. 8 cm na chodniku szer. 2 ,0 m na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 gr. 3 cm, Km 2+330 - 2+340 - 22 m2; DOCELOWA ORGANIZACJA RUCHU Oznakowanie pionowe: - usunięcie istniejących znaków - 16 szt.; - usunięcie istniejących słupków - 10 szt.; - przestawienie istniejących znaków - 13 szt.; - przestawienie istniejących słupków - 12 szt.; - ustawienie nowych słupków - 36 szt.; - zamocowanie nowych znaków drogowych A 900 z filią odblaskową gen. II - 12 szt.; - zamocowanie nowych znaków drogowych B i C 900 z filią odblaskową gen. II - 17 szt.; - zamocowanie nowych znaków drogowych D 600/900 z filią odblaskową gen. II - 18 szt.; - zamocowanie drogowskazów E-18a, E-17a, E-13, E-2a - 12 szt.; Oznakowanie poziome grubowarstwowe: - linia warunkowego zatrzymania P-14 0,375 m2/m - 29 m; - przejście dla pieszych P-10 0,5 m2/m - 109 m; - linia podwójna ciągła P-4 0,24 m2/m - 849 m; - linia ciągła P-7b 0,24 m2/m - 2.216 m; - linia ciągła/przerywana P-3a 0,24 m2/m - 176 m; - linia przerywana P-1e, P-6 0,12 m2/m - 503 m; - linia ostrzegawcza P-6 0,08 m2/m - 568 m; - przejazd dla rowerzystów P-11 0,5 m2/m - 4,5 m; POZOSTAŁE - ustawienie punktów granicznych - 31 szt.; - wykonanie mapy powykonawczej dla całości zadania; - wymiana uszkodzonych krawężników - ok. 10 m; - wymiana uszkodzonych obrzeży - ok. 10 m; - wprowadzenie Tymczasowej Organizacji Ruchu; - utrzymanie Tymczasowej Organizacji Ruchu. Szczegółowy zakres robót do zrealizowania w ramach umowy przedstawiają załączniki do SIWZ - Dokumentacja projektowa, STWiORB, przedmiar - formularz cenowy, opinia Politechniki Wrocławskiej (Raport serii U nr 163/2016 i Raport serii U nr 176/2016), wykaz stwierdzonych spękań z lutego 2017 r., projekt TOR. Technologię wykonania robót w zakresie usunięcia wad konstrukcji drogi określa Wykonawca i przedstawia ją Zamawiającemu na piśmie. W zakresie obowiązków Wykonawcy znajduje się: 1) zapewnienie obsługi geodezyjnej (wytyczenie punktów głównych, obsługa w trakcie realizacji, inwentaryzacja powykonawcza z planszą zbiorczą uzbrojenia wraz tabelą wykonanych elementów oraz docelową organizacją ruchu), 2) wykonanie i utrzymanie wprowadzonej Tymczasowej Organizacji Ruchu, 3) dokumentację tymczasowej organizacji ruchu przygotowuje i uzgadnia Zamawiający. Zamawiający złoży wniosek o zatwierdzenie TOR. Ostateczny projekt zostanie przekazany Wykonawcy, z którym zostanie zawarta umowa. Wykonawca może wprowadzić własną tymczasową organizację ruchu, pod warunkiem, że nie będzie to miało wpływu na termin wykonania zamówienia. Podczas prowadzenia TOR oraz w trakcie realizacji robót należy uwzględnić konieczność utrzymania ruchu drogowego i pieszego, dojść i dojazdów do posesji, 4) stosowanie się podczas prowadzenia budowy do wymagań określonych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 5) zorganizowanie i zabezpieczenie terenu budowy oraz zapewnienia stałych warunków widoczności w dzień i w nocy tych elementów oznakowania, które są niezbędne ze względu na bezpieczeństwo, 6) zapewnienie stałego utrzymania porządku i czystości wewnątrz i bezpośrednio na zewnątrz terenu budowy oraz utrzymanie w stanie estetycznym ogrodzeń i obiektów tymczasowych robót, 7) zapewnienie właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska w miejscu robót i jego otoczeniu zgodnie z opracowanym planem bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (art. 21a ustawy Prawo budowlane), 8) wbudowywanie materiałów odpowiadających co do jakości wymaganiom określonym ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz wymaganiom określonym w dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 9) przedstawienie Inspektorowi Nadzoru wykazu wszystkich materiałów do akceptacji przed rozpoczęciem robót, 10) zapewnienie miejsca wywiezienia, składowania i utylizacji gruzu asfaltowego i betonowego pochodzącego z rozbiórki, 11) usunięcie zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren budowy zgodnie z zasadami utylizacji i składowania materiałów odpadowych określonymi ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach oraz zapisami w dokumentacji projektowej i Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, 12) zorganizowanie i utrzymywanie w okresie trwania umowy zaplecza budowy w celu przeprowadzania rady budowy, bieżących spotkań i narad roboczych (zapewnienie pomieszczenia dla zorganizowania narad roboczych i rad budowy), 13) po zakończeniu przedmiotu zamówienia sporządzenie operatu kolaudacyjnego zawierającego między innymi: wyniki badań sprawdzających (zgodnie ze STWiORB), powykonawczą mapę z planszą zbiorczą uzbrojenia potwierdzoną w ośrodku geodezyjnym wraz tabelą wykonanych elementów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45233140-2, 45200000-9, 45233000-9, 45230000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1991187.80
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
PRO-TRA BUILDING sp. z o.o.,  sekretariat@ziajka.pl,  ul. Marca Polo 57,  51-504 ,  Wrocław ,  kraj/woj. dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2449161,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2449161,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4318021,44
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.