eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chynów › Przebudowa dachu oraz zmiana elewacji budynku Urzędu Gminy w Chynowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-09

Chynów: Przebudowa dachu oraz zmiana elewacji budynku Urzędu Gminy w Chynowie
Numer ogłoszenia: 73524 - 2012; data zamieszczenia: 09.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36620 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, , 05-650 Chynów, woj. mazowieckie, tel. 48 661 57 00, 661 57 42, faks 48 661 57 33.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dachu oraz zmiana elewacji budynku Urzędu Gminy w Chynowie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące zmiany elewacji budynku Urzędu Gminy w Chynowie, przebudowa dachu z płaskiego, jednospadowego na dach czterospadowy z lukarnami oraz zmiana kolorystyki tak, aby przedmiotowy budynek konweniował z nowo wybudowanym Domem Kultury. W budynku Urzędu Gminy w Chynowie mieszczą się pomieszczenia Telekomunikacji Polskiej S.A .o powierzchni 20,79m2 oraz Poczty Polskiej o powierzchni 65,02 m2 1. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: a) Parter - zamurowanie 7 otworów okiennych oraz wybicie 2 nowych otworów okiennych, b) Piętro - zamurowanie 9 otworów okiennych oraz wybicie 3 nowych otworów okiennych, c) Poddasze - nadmurowanie ścianek kolankowych do poziomu umożliwiającego likwidację 5% spadku, - wykonanie wieńca żelbetowego wokół budynku, - wymurowanie frontonów przy projektowanych lukarnach, d) Dach - wykonanie dachu o konstrukcji drewnianej, czterospadowego o nachyleniu 30 stopni z czterema lukarnami, pokrytego blacho dachówką, - nadbudowanie istniejących kominów ponad płaszczyzny dachu, e) Ocieplenie budynku - wykonanie ocieplenia budynku 12 cm warstwą styropianu, f) Kolorystyka - kolory ścian, kominów oraz blacho dachówki zgodnie z projektem kolorystyki. Powierzchnia użytkowa: - 305 m2, Kubatura: 865m3 2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) oraz dokumentacją projektową. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 3. Prace towarzyszące nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: a) organizacja i zabezpieczenie placu budowy; b) uporządkowanie terenu objętego placem budowy i przywrócenie do stanu pierwotnego, 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia ww zakresu zamówienia. 5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 3 lata.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.03.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Korporacja Budowlana DARCO, ul. M.C. Skłodowskiej 18, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 172372,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 139407,54

  • Oferta z najniższą ceną: 139407,54 / Oferta z najwyższą ceną: 287504,17

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.