Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-06-07
Złotów: Dostawa bielizny szpitalnej, odzieży roboczej i obuwia - 20 ZP 2016
Numer ogłoszenia: 73513 - 2016; data zamieszczenia: 07.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy im. A. Sokołowskiego , ul. Szpitalna 28, 77-400 Złotów, woj. wielkopolskie, tel. 067 2632233 w. 420, faks 067 2635878.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.zlotow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa bielizny szpitalnej, odzieży roboczej i obuwia - 20 ZP 2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I - Obuwie profilaktyczne skórzane Pakiet II - Odzież robocza Pakiet III - Pościel szpitalna i bielizna szpitalna Pakiet IV - Bielizna pościelowa Pakiet V - Bielizna barierowa Pakiet VI - Koce i poduszki.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6, 18.13.00.00-9, 39.51.80.00-6, 39.51.11.10-8, 39.51.11.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentu potwierdzającego, Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunku dokonana zostanie na podstawie wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Ocena na zasadzie spełnia - nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentu potwierdzającego, Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentu potwierdzającego, Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - zamawiający nie wymaga przedstawienia dokumentu potwierdzającego, Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin realizacji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Ilość zamówienia może ulec zmianie o 20% (więcej lub mniej) w stosunku do przypuszczalnej ilości zamówienia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.zlotow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy im.A.Sokołowskiego
ul.Szpitalna 28
77-400 Złotów
pokój 110.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy im.A.Sokołowskiego ul.Szpitalna 28 77-400 Złotów pokój 105 - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet I - obuwie profilaktyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet I - obuwie profilaktyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6, 18.13.00.00-9, 39.51.80.00-6, 39.51.11.10-8, 39.51.61.20-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji dostaw - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet II - Odzież robocza.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odzież robocza - tkanina 65% poliester, 35% bawełna o masie min.210 g/m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6, 18.13.00.00-9, 39.51.80.00-6, 39.51.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji dostaw - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet III - Pościel i bielizna szpitalna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pościel i bielizna szpitalna.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.61.20-9, 39.51.11.00-8, 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji dostaw - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet IV - Bielizna pościelowa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielizna pościelowa - zielona, biała, niebieska - 100% bawełna, gramatura 160 g/m2 - pranie 95% , prasowanie 200 st.C. barwnik kadziowy, gęstość : osnowa 300 +/- 6 , watek 225+/- - 7 ilość nitek na1 dm, kurczliwość faktyczna ca. 3%.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.83.00.00-6, 39.51.80.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji dostaw - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet V - bielizna barierowa zgodna z normą PN EN -13795 wykonana z tkaniny ESD antyelektrostatycznej, elanobawełnianej o składzie 44 % poliestru, 54,6 % bawełny z dodatkiem 1,4 % włókna węglowego i gramaturze 125 +/- 6 g/m2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: bielizna barierowa zgodna z normą PN EN -13795 wykonana z tkaniny ESD antyelektrostatycznej, elanobawełnianej o składzie 44 % poliestru, 54,6 % bawełny z dodatkiem 1,4 % włókna węglowego i gramaturze 125 +/- 6 g/m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.61.20-9, 39.51.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet VI - koce i poduszki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koce i poduszki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.51.80.00-6, 39.51.11.00-8, 39.51.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin realizacji dostaw - 10
INNE PRZETARGI Z ZŁOTOWA
- Likwidacja wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych na terenie powiatu złotowskiego w 2024 roku
- Dostawa preparatów do żywienia pozajelitowego, dojelitowego i odżywek
- Budowa i wyposażenie Centralnego PSZOK dla Związku Gmin Krajny.
- Budowa pomostu wraz z zagospodarowaniem terenu rekreacyjnego w Bługowie.
więcej: przetargi w Złotowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa obuwia i odzieży gastronomicznej oraz medycznej(zamówienie z podziałem na 2 części)
- DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA COPERNICUS PL SP. Z O.O.
- Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w okresie od pierwszego zamówienia przez okres 12 miesięcy.
- Dostawa odzieży i sprzętu bezpieczeństwa
- Dostawa odzieży i obuwia
- Dostawa pościeli, poduszek, kołder i koców do wszystkich obiektów szpitalnych CSK UM w Łodzi
więcej: Specjalna odzież robocza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.