eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brenna › Wykonanie materiałów informacyjnych wraz z montażem i dostawą dotyczących projektu kluczowego ,,Rozwój infrastruktury turystycznej Gminy Brenna współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-11

Brenna: Wykonanie materiałów informacyjnych wraz z montażem i dostawą dotyczących projektu kluczowego ,,Rozwój infrastruktury turystycznej Gminy Brenna współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013
Numer ogłoszenia: 73498 - 2011; data zamieszczenia: 11.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brenna , ul. Wyzwolenia 77, 43-438 Brenna, woj. śląskie, tel. 033 8536222, faks 033 8536370.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brenna.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie materiałów informacyjnych wraz z montażem i dostawą dotyczących projektu kluczowego ,,Rozwój infrastruktury turystycznej Gminy Brenna współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczy wykonanie materiałów informacyjnych wraz z montażem i dostawą dotyczących projektu kluczowego ,,Rozwój infrastruktury turystycznej Gminy Brenna współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, wg zadań jak niżej : Zadanie 1 Wykonanie 7 tablic informacyjno- pamiątkowych wraz z montażem, wykonanie 10 plakietek informacyjnych wraz z montażem, dotyczących projektu kluczowego pn. Rozwój infrastruktury turystycznej Gminy Brenna współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, według projektów graficznych zaakceptowanych przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a. Tablice informacyjne, pamiątkowe wraz z montażem - 7 sztuk - przygotowanie projektu graficznego tablicy, - wymiary: 90 cm szerokość x 70 cm wysokość, wysokość dolnej krawędzi od podłoża 2,5 m, - konstrukcja wolnostojąca z blachy ocynkowanej o grubości min. 1mm zabezpieczona lakierem proszkowym + otwory montażowe, rama stalowa wykonana z profili zamkniętych, powierzchnia do wyklejenia folią z nadrukiem wykonana na białym podłożu, -posadowienie konstrukcji na dwóch nogach o długości zapewniającej bezpieczeństwo poruszających się osób oraz stabilność konstrukcji, - materiał odporny na warunki atmosferyczne, -pełny kolor, -wzór tablicy - 2 propozycje do wyboru przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania projektu graficznego zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i przedstawienia do weryfikacji Zamawiającemu przed przystąpieniem do druku, Tablice będą ustawione na: parkingu w Brennej Centrum przy kościele, parkingu przy ul. Nostrożny w Brennej, na 2 parkingach przy ul.Bukowa, na terenie Pod Brandysem przy ul. Sportowej w Górkach Wielkich, na terenie Parku Turystyki w Brennej Centrum oraz na parkingu w Parku Turystyki. b. Plakietki informacyjne, pamiątkowe wraz z montażem - 10 sztuk -przygotowanie projektu graficznego plakietki - wymiary: 50 cm szerokość x 30 cm wysokość, - mocowanie: kołki rozporowe ze śrubami ampulowymi i zaślepkami w kolorze tła, punkty mocowania umieszczone symetrycznie - narożniki tablicy, - materiał odporny na warunki atmosferyczne, -pełny kolor, - dostawa wraz elementami służącymi do montażu ścian, -wzór plakietek informacyjnych - 2 propozycje do wyboru przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania projektu graficznego zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i przedstawienia do weryfikacji Zamawiającemu przed przystąpieniem do druku, Plakietki informacyjne będą zamontowane na: na terenie Pod Brandysem przy ul. Sportowej w Górkach Wielkich (na ściance wspinaczkowej, boisku i budynku), na terenie Parku Turystyki w Brennej Centrum na lodowisku (plac do mini golfa), boisku do piłki plażowej, boisku wielofunkcyjnym, placu zabaw, amfiteatrze i wypożyczalni łyżew. Materiały związane z drukiem tekstu dostarczy Zamawiający po podpisaniu umowy. Powyższe materiały promocyjne powinny być wykonane z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego wynikających z wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego. Wszystkie materiały muszą zostać sporządzone zgodnie z wytycznymi obowiązującymi w zakresie działań promocyjnych, zawartych w Rozporządzeniu Komisji (WE) nr 1828/2006 ustanawiającym szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającego ogólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego i Funduszu Spójności oraz Rozporządzenia (WE) nr 1080/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, jak również zgodnie z wymogami zawartymi w Wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji (dostępne na stronie www: http://rpo.slaskie.pl/?grupa=1&art=1249555159&id_m=164, http://rpo.silesia-region.pl/zalaczniki/2009/07/07/1246973225.pdf ); Nadruk na tablicy informacyjnej, plakietkach będzie zawierał następujące elementy: 1. Logo UE oraz odniesienie do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego poprzez podpis Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego obok logo; 2. Logo NSS z podpisem Program Regionalny. Narodowa Strategia Spójności; 3. Hasło programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego - realna odpowiedź na realne potrzeby; 4. Logo Województwa Śląskiego z podpisem Śląskie. Pozytywna energia; 5. Nazwa projektu: Rozwój infrastruktury turystycznej Gminy Brenna; 6. Nazwa Beneficjenta: Gmina Brenna; 7. Podpis Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013; Logo Unii Europejskiej oraz odniesienia do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, a także logo NSS wraz z hasłem programu mają zająć co najmniej 25% powierzchni tablicy. Logotypy UE, NSS oraz Województwa Śląskiego są dostępne na stronie www: http://rpo.slaskie.pl/?grupa=1&art=1249555144&id_m=166, Zadanie 2 Opracowanie, druk ulotek i broszur informacyjnych wraz z dostarczeniem dotyczących projektu kluczowego pn. Rozwój infrastruktury turystycznej Gminy Brenna współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013, według projektów graficznych zaakceptowanych przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a.) Ulotki informacyjne - 2000 sztuk - przygotowanie projektu graficznego ulotki - format 210 x 396 mm składany na 4 części, - papier kreda błyszczący 150g, -pełny kolor, nadruk dwustronny, -wzór ulotki - 3 propozycje do wyboru przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania projektu graficznego zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i przedstawienia do weryfikacji Zamawiającemu przed przystąpieniem do druku. b.) Broszury informacyjne - 8200 sztuk - przygotowanie projektu graficznego broszury, - format A4 składany 24 stron, - papier kreda błyszczący 150g, - okładka: papier kredowy błysk, min. 180g - lakier wybiórczy -pełny kolor, nadruk dwustronny, -wzór broszury - 3 propozycje do wyboru przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania projektu graficznego zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i przedstawienia do weryfikacji Zamawiającemu przed przystąpieniem do druku. W ramach zadania należy wykonać sesję fotograficzną wszystkim obiektom powstałym w ramach projektu kluczowego pn. Rozwój infrastruktury turystycznej Gminy Brenna, tj. parking w Brennej Centrum przy kościele, parking przy ul. Nostrożny w Brennej, 2 parkingi przy ul.Bukowa, teren Pod Brandysem przy ul. Sportowej w Górkach Wielkich (boisko, ścianka wspinaczkowa, budynki), amfiteatr w Brennej Centrum wraz z Parkiem Turystyki, boiskami, placem do mini golfa, lodowiskiem, placem zabaw, budynkami i parkingiem. Fotosesja w formie elektronicznej zostanie przekazana Zamawiającemu - Gminie Brenna wraz z prawami autorskimi. Broszura informacyjna powinna zawierać w środkowej części mapę z zaznaczonymi obiektami powstałymi w ramach projektu kluczowego. Mapa w formie elektronicznej zostanie przekazana Zamawiającemu - Gminie Brenna wraz z prawami autorskimi. Materiały związane z drukiem tekstu dostarczy Zamawiający do 31.08.2011r. Powyższe materiały promocyjne powinny być wykonane z uwzględnieniem wymagań Zamawiającego wynikających z wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego. Wszystkie materiały muszą zostać sporządzone zgodnie z wytycznymi obowiązującymi w zakresie działań promocyjnych, zawartych w Rozporządzeniu Komisji (WE) nr 1828/2006 ustanawiającym szczegółowe zasady wykonania Rozporządzenia Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającego ogólne przepisy dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego i Funduszu Spójności oraz Rozporządzenia (WE) nr 1080/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, jak również zgodnie z wymogami zawartymi w Wytycznych Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 dla Beneficjentów w zakresie informacji i promocji (dostępne na stronie www: http://rpo.slaskie.pl/?grupa=1&art=1249555144&id_m=166,); Nadruk na ulotkach i broszurach będzie zawierał następujące elementy: 1. Logo UE oraz odniesienie do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego poprzez podpis Unia Europejska. Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego obok logo; 2. Logo NSS z podpisem Program Regionalny. Narodowa Strategia Spójności; 3. Hasło programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego - realna odpowiedź na realne potrzeby; 4. Logo Województwa Śląskiego z podpisem Śląskie. Pozytywna energia; 5. Nazwa projektu: Rozwój infrastruktury turystycznej Gminy Brenna; 6. Nazwa Beneficjenta: Gmina Brenna; 7. Podpis Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013; Logotypy UE, NSS oraz Województwa Śląskiego są dostępne na stronie www: http://rpo.slaskie.pl/?grupa=1&art=1249555144&id_m=166,http://rpo.silesia-region.pl/?grupa=1&art=1187643777&kat=0_27&katrodzic=0.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/ Formularz oferty według załączonego wzoru (załącznik nr 1). 2/ Wykaz Podwykonawców oraz zgodę Podwykonawców na wykonanie określonej części zamówienia - jeżeli dotyczy ( załącznik nr 5 )

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Działając zgodnie z Art.144 ust 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty w szczególności w przypadkach: 1.2. Zmian ogólnych: - zmiany będące skutkiem poprawy oczywistej pomyłki pisarskiej bądź rachunkowej. - zmiany stanu prawnego mające wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 1.2. Zmian wpływających na wynagrodzenie - możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku ze zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) - z obniżeniem kosztu wykonania usług a tym samym wynagrodzenia Wykonawcy (na korzyść Zamawiającego) wynikająca z przyczyn technicznych, technologicznych, organizacyjnych, których przed zawarciem umowy nie można było przewidzieć. 1.3. Innych zmian - z zastrzeżeniem art. 140 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadkach wskazanych w umowie i ustawie oraz gdy: a) zostanie ogłoszona likwidacja lub upadłości Wykonawcy, b) Wykonawca nie rozpoczął realizacji umowy w terminie, c) Wykonawca dopuścił się rażącego naruszenia innych istotnych postanowień umowy, d) Wykonawca przerwał realizację dowozu z przyczyn leżących po jego stronie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brenna.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brennej ul. Wyzwolenia 77 43-438 Brenna pok.26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.04.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy w Brennej ul. Wyzwolenia 77 43-438 Brenna parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie 7 tablic informacyjno- pamiątkowych wraz z montażem, wykonanie 10 plakietek informacyjnych wraz z montażem, dotyczących projektu kluczowego pn. Rozwój infrastruktury turystycznej Gminy Brenna współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a. Tablice informacyjne, pamiątkowe wraz z montażem - 7 sztuk - przygotowanie projektu graficznego tablicy, - wymiary: 90 cm szerokość x 70 cm wysokość, wysokość dolnej krawędzi od podłoża 2,5 m, - konstrukcja wolnostojąca z blachy ocynkowanej o grubości min. 1mm zabezpieczona lakierem proszkowym + otwory montażowe, rama stalowa wykonana z profili zamkniętych, powierzchnia do wyklejenia folią z nadrukiem wykonana na białym podłożu, -posadowienie konstrukcji na dwóch nogach o długości zapewniającej bezpieczeństwo poruszających się osób oraz stabilność konstrukcji, - materiał odporny na warunki atmosferyczne, -pełny kolor, -wzór tablicy - 2 propozycje do wyboru przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania projektu graficznego zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i przedstawienia do weryfikacji Zamawiającemu przed przystąpieniem do druku, Tablice będą ustawione na: parkingu w Brennej Centrum przy kościele, parkingu przy ul. Nostrożny w Brennej, na 2 parkingach przy ul.Bukowa, na terenie Pod Brandysem przy ul. Sportowej w Górkach Wielkich, na terenie Parku Turystyki w Brennej Centrum oraz na parkingu w Parku Turystyki. b. Plakietki informacyjne, pamiątkowe wraz z montażem - 10 sztuk -przygotowanie projektu graficznego plakietki - wymiary: 50 cm szerokość x 30 cm wysokość, - mocowanie: kołki rozporowe ze śrubami ampulowymi i zaślepkami w kolorze tła, punkty mocowania umieszczone symetrycznie - narożniki tablicy, - materiał odporny na warunki atmosferyczne, -pełny kolor, - dostawa wraz elementami służącymi do montażu ścian, -wzór plakietek informacyjnych - 2 propozycje do wyboru przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania projektu graficznego zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i przedstawienia do weryfikacji Zamawiającemu przed przystąpieniem do druku,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 09.05.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Opracowanie, druk ulotek i broszur informacyjnych wraz z dostarczeniem, dotyczących projektu kluczowego pn. Rozwój infrastruktury turystycznej Gminy Brenna współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a.) Ulotki informacyjne - 2000 sztuk - przygotowanie projektu graficznego ulotki - format 210 x 396 mm składany na 4 części, - papier kreda błyszczący 150g, -pełny kolor, nadruk dwustronny, -wzór ulotki - 3 propozycje do wyboru przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania projektu graficznego zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i przedstawienia do weryfikacji Zamawiającemu przed przystąpieniem do druku. - termin wykonania i dostawy nie później niż do 30 września 2011r. b.) Broszury informacyjne - 8200 sztuk - przygotowanie projektu graficznego broszury, - format A4 składany 24 stron, - papier kreda błyszczący 150g, - okładka: papier kredowy błysk, min. 180g - lakier wybiórczy -pełny kolor, nadruk dwustronny, -wzór broszury - 3 propozycje do wyboru przez Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do przygotowania projektu graficznego zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i przedstawienia do weryfikacji Zamawiającemu przed przystąpieniem do druku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.