To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-03-04
Białystok: Serwis pogwarancyjny kserokopiarek, telefaksów i niszczarek.
Numer ogłoszenia: 73475 - 2011; data zamieszczenia: 04.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 49111 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poczta Polska S.A. z siedzibą w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26, 00-940 Warszawa, jednostka Zamawiającego prowadząca postępowanie: Poczta Polska S.A. Centrum Infrastruktury Oddz. Regionalny w Białymstoku, ul. Kolejowa 26, 15-959 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 6623496, faks 85 6623544.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis pogwarancyjny kserokopiarek, telefaksów i niszczarek..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest naprawa i konserwacja sprzętu biurowego (kserokopiarki, telefaksy i niszczarki) w jednostkach organizacyjnych Poczty Polskiej S.A. funkcjonujących na terenie województwa warmińsko-mazurskiego (bez powiatów: nowomiejskiego, elbląskiego, braniewskiego, ełckiego, gołdapskiego oraz oleckiego). Wykaz ilości sprzętu biurowego poszczególnych typów ujęty został poniżej: A Kopiarki 1. Sharp (różne modele) - 55 szt. 2. Canon (różne modele) - 38 szt. 3. Toshiba (różne modele) - 24 szt. 4. Hewlett - Packard (różne modele) - 12 szt. 5. Konica-Minolta (różne modele) - 10 szt. B Faksy 1. Panasonic (różne typy) - 157 szt. 2. Philips (różne typy) -15 szt. 3. Sharp (różne typy) - 10 szt. 4. Samsung (różne typy) - 16 szt. 5. Canon (różne typy) - 12 szt. C Niszczarki 210 niszczarek biurowych różnych marek i typów Wykonawca przystąpi do naprawy w czasie 24 godzin od momentu zgłoszenia przez zamawiającego na wskazany adres e-mail lub faks. Wykonawca zobowiązuje się niezwłocznie potwierdzić otrzymanie zgłoszenia na adres e-mail lub nr faksu Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się zrealizować zgłoszoną usługę w terminie do 5 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia. Wykonawca zobowiązuje się do założenia karty urządzenia w której będą odnotowywane wizyty serwisowe oraz wymienione części zamienne. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nieodpłatnie, zastępcze urządzenie w przypadku gdy brak urządzenia mógłby spowodować zakłócenia w pracy placówki. Cena ryczałtowa za wykonanie 1 naprawy ww urządzeń powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem usługi tj.: dojazdu, transportu, robocizny oraz drobnych materiałów użytych przy naprawie np. wkręty, podkładki, nóżki, kleje, smary, czyściwa. W przypadku konieczności wymiany części zamiennych Wykonawca przedstawi Zamawiającemu w terminie 2 dni od otrzymania zgłoszenia wykaz części do wymiany. Termin na wykonanie usługi naprawy będzie biegł od dnia zaakceptowania wykazu przez Zamawiającego. Wykonawca refakturuje zamontowaną część na Zamawiającego zgodnie z dowodami zakupu tych części pod warunkiem, że Zamawiający wyrazi zgodę na dokonanie naprawy z zakupem takich części oraz, że cena części nie odbiega od średnich cen rynkowych. Pozostałe wymagania stawiane przez Zamawiającego zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn biurowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.03.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- FAXIKO Sp. z o.o., ul. Kopernika 31, 10-513 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52200,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52200,00
Oferta z najniższą ceną: 52200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 52200,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddział w Białymstoku oraz Rejonów
- Budowa zjazdu zwykłego w pasie drogowym ulicy Antoniuk Fabryczny (dz. nr ew. gr. 1743/3 obręb 02) w Białymstoku na działkę o nr ew. gr. 695/3 obręb 02.
- Remont pokoi i holu głównego Bursy Szkolnej w Białymstoku Zespołu Placówek Oświatowych Nr 1 w Białymstoku
- "Remont mostu drogowo-kratowego typu BAILEY- Etap I - Opracowanie dokumentacji projektowej"
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wymiana pokrycia dachowego na części budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku, ul. Pułaskiego 25
- Dostawa materiałów do zabiegów witreoretinalnych
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.