eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztum › Remont 12,231 km dróg w powiecie sztumskim w celu poprawy bezpieczeństwa i dostępności sieci drogowej Dolnego Powiśla.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-31

Sztum: Remont 12,231 km dróg w powiecie sztumskim w celu poprawy bezpieczeństwa i dostępności sieci drogowej Dolnego Powiśla.
Numer ogłoszenia: 73412 - 2016; data zamieszczenia: 31.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sztumie , ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 055 2677428, faks 055 2677442.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsztumski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont 12,231 km dróg w powiecie sztumskim w celu poprawy bezpieczeństwa i dostępności sieci drogowej Dolnego Powiśla..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont drogi powiatowej nr 3122G ul. Wojska Polskiego w Dzierzgoniu, długość odcinka 1,010 km. Stan projektowy przewiduje poprawę stanu technicznego drogi i zwiększenia bezpieczeństwa ruchu na drodze poprzez: a) wykonanie remontu istniejącej konstrukcji nawierzchni z betonu asfaltowego SMA o gr. 3 cm warstwa ścieralna - 6289,58 m, b) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W z asfaltem 30-50 o gr. 5 cm warstwa wiążąca na poszerzeniu - 250,00 m2, c) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W z asfaltem 35-50 o gr. 2 cm warstwa wyrównawcza - 6039,58 m2 d) wycinka drzew - 6 szt. e) wykonanie chodnika z kostki betonowej brukowej koloru szarego gr. 6 cm - 2569,63 m2, f) wykonanie zjazdów indywidualnych z kostki betonowej brukowej koloru czerwonego gr. 8 cm - 504,20 m2, g) oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową - 12079,16 m2, h) regulacja pionowa: - studzienek rewizyjnych - 5 szt., - zaworów wodociągowych - 10 szt. - studni telekomunikacyjnych - 4 szt. i) regulacja pionowa i pozioma wpustów deszczowych - 16 szt. j) umocnienie rowu płytami ażurowymi typu mebo - 855 m2, k) ustawienie oznakowania pionowego - 16 szt., l) wykonanie oznakowania poziomego przejść przez jezdnię - 8,0 m2, ł) ustawienie barier ochronnych stalowych jednostronnych - 48 m, Remont drogi powiatowej nr 3124G Złotnica - Jasna - Budzisz, odcinek Budzisz - Kamienna Góra , długość odcinka 2,000 km. Stan projektowy przewiduje poprawę stanu technicznego drogi i zwiększenia bezpieczeństwa ruchu na drodze poprzez: a) mechaniczne ścinanie drzew - 2 szt. b) wykonanie remontu istniejącej konstrukcji nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S z asfaltem 50-70 o gr. 4 cm warstwa ścieralna - 11252,52 m2, b) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W z asfaltem 35-50 o gr. 2 cm warstwa wiążąca - 11252,52 m2, c) Mechaniczne ścinanie poboczy z warstwy humusu - 320,00 m3, d) profilowanie i oczyszczenie skarp, czyszczenie rowów przydrożnych gr. 15 cm - 480,00 m3, e) umocnienie poboczy po obu stronach drogi kruszywem łamanym 0-31,5 mm stabilizowanym mechanicznie o gr. 10 cm - 3533,50 m2, e) remont przepustów drogowych o średnicy 600 mm pod zjazdami - 12 m, f) remont przepustów drogowych o średnicy 400 mm pod zjazdami - 85 m. g) wykonanie chodnika z kostki betonowej brukowej koloru szarego gr. 6 cm - 469,36 m2, h) wykonanie zjazdów indywidualnych: - z kruszywa łamanego - 435,20 m2, - z kostki betonowej brukowej koloru czerwonego gr. 8 cm - 256,95 m2, i) oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową - 22505,04 m2, j) wymiana oznakowania pionowego - 6 szt., k) wykonanie oznakowania poziomego przejść przez jezdnię - 2,50 m2, Remont drogi powiatowej nr 3121G Stare Miasto - Folwark, odcinek Folwark - Projanty - etap I, długość odcinka 1,300 km. Stan projektowy przewiduje poprawę stanu technicznego drogi i zwiększenia bezpieczeństwa ruchu na drodze poprzez: a) rozebranie nawierzchni płyt drogowych - 4100 m2, b) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S z asfaltem 50-70 o gr. 4 cm warstwa ścieralna - 5 738,39 m2, b) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W z asfaltem 35-50 o gr. 4 cm warstwa wiążąca - 4396,79 m2, c) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W z asfaltem 35-50 o gr. 2 cm warstwa wyrównawcza - 1 440,00 m2, d) umocnienie poboczy po obu stronach drogi kruszywem łamanym 0-31,5 mm stabilizowanym mechanicznie o gr. 8 cm - 1 588,22 m2, d) profilowanie i oczyszczenie skarp, czyszczenie rowów przydrożnych gr. 15 cm - 337,50 m3, g) wykonanie chodnika z kostki betonowej brukowej koloru szarego gr. 6 cm - 579,81 m2, h) wykonanie zjazdów indywidualnych: - z kruszywa łamanego - 270,85 m2, - z kostki betonowej brukowej koloru czerwonego gr. 8 cm - 158,94 m2, i) oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową - 11 476,78 m2, j) ustawienie oznakowania pionowego - 9 szt., Remont drogi powiatowej nr 3131G Lasy - Łoza, długość odcinka 2,600 km. Stan projektowy przewiduje poprawę stanu technicznego drogi i zwiększenia bezpieczeństwa ruchu na drodze poprzez: a) wykarczowanie zakrzaczeń w rowach i na poboczach na powierzchni - 0,468 ha b) wycięcie suchych drzew - 3 szt. c) wyfrezowanie poniżej poziomu poboczy wystających pni po ściętych drzewach - 37 szt. d) oczyszczenie z namułu przepustu o średnicy 100 cm i długości 10 m - 1 szt. e) rozebranie i odbudowanie uszkodzonego i niedrożnego przepustu o dł. 12 m - 1 szt. f) wykonanie na ww przepustach ścianek czołowych wlotu i wylotu wody - 4 szt. g) poprawienie odwodnienia nawierzchni drogi i wykonanie studzienki ściekowej - 1 szt. h) jak wyżej, lecz przez ścięcie i wywiezienie poza pas drogowy nadmiarów ziemi z poboczy o powierzchni - 7800 m2 i) jak wyżej, lecz odbudowanie rowów przydrożnych i usunięcie z nich namułu na dł. -4504 m j) wykonanie poszerzenia nawierzchni drogi o 2,00 m w m. Lasy na długości - 259 m k) utwardzenie kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie, lewego pobocza drogi, na szerokości 2,00 m i długości 2186 m, l) wyrównanie nierówności, zapadnięć i kolein w nawierzchni na całej długości drogi mieszanką mineralno - bitumiczną w ilości - 554,6 t ł) wykonanie warstwy wiążącej o gr. 4 cm z asfaltobetonu AC 11W 50-70, wzmacniającej nawierzchnię na powierzchni - 11092 m2 m) wykonanie warstwy ścieralnej o gr. 3 cm z asfaltobetonu AC 8S 50-70 na powierzchni - 10832 m2 n) wyeliminowanie z jezdni ruchu pieszego i przeniesienie go w obszarze zabudowanym w m. Lasy na chodnik o szer. 1,50 m z kostki brukowej betonowej szarej oddzielony od jezdni wystającym krawężnikiem na dł. 206 m, powierzchnia chodnika - 280 m2 o) wykonanie połączeń przyległych do pasa drogowego zjazdami o powierzchni: - z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie do pól na powierzchni - 846,50 m2 - z mieszanki mineralno - bitumicznej na drogi boczne i pola na powierzchni - 598,20 m2 - z kostki betonowej brukowej czerwonej do zabudowań na powierzchni - 187,00 m2 p) wykonanie pod zjazdami przepustów o średnicy 40 cm na długości 168 m q) wymianę oznakowania pionowego starego oraz ustawienie oznakowania nowego w ilości - 42 szt. r) wykonanie oznakowania poziomego przejścia przez jezdnię na powierzchni - 11 m2 Remont drogi powiatowej nr 3107G Gościszewo - Węgry odcinek Węgry - Zakład Produkcyjno-Usługowy PAMA, długość odcinka 2,365 km. Stan projektowy przewiduje poprawę stanu technicznego drogi i zwiększenia bezpieczeństwa ruchu na drodze poprzez: a) wykonanie remontu istniejącej konstrukcji nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S z asfaltem 50/70 o gr. 4 cm warstwa ścieralna - 9961,53 m2, b) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W z asfaltem 50-70 gr. 2 cm warstwa wyrównawcza - 3068,45 m2, c) wykonanie na nawierzchni żwirowej nowej konstrukcji nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W z asfaltem 35-50 o gr. 4 cm warstwa wiążąca - 6893,08 m2, d) umocnienie poboczy po obu stronach drogi kruszywem łamanym 0-31,5 mm stabilizowanym mechanicznie o gr. 10 cm - 3348,11 m2, e) profilowanie i oczyszczenie skarp, czyszczenie rowów przydrożnych gr. 15 cm - 257,40 m3, f) wycinka krzaków i podcięcie drzew - 0,77 ha, g) remont przepustów drogowych o średnicy 400 mm pod zjazdami - 5,00 m., h) wykonanie chodnika z kostki betonowej brukowej koloru czerwonego gr. 6 cm - 80 m2, i) wykonanie zjazdów indywidualnych: - z kruszywa łamanego - 586,10 m2, - z kostki betonowej brukowej koloru czerwonego gr. 8 cm - 288,20 j) oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową - 3788,84 m2, k) regulacja pionowa studzienek rewizyjnych - 1 szt., l)ścinanie poboczy z warstwy humusu - 171,6 m3. Remont drogi powiatowej nr 3174G ul. Czarnieckiego w Sztumie, odcinek od wyremontowanej nawierzchni do ul. Spokojnej, długość. odcinka 0,245 km. Stan projektowy przewiduje poprawę stanu technicznego drogi i zwiększenia bezpieczeństwa ruchu na drodze poprzez: a) wykonanie remontu istniejącej konstrukcji nawierzchni z betonu asfaltowego AC11S z asfaltem 50-70 o gr. 4 cm warstwa ścieralna - 2011,70 m2, b) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W z asfaltem 50-70 o gr. 2 cm warstwa wyrównawcza - 2011,70 m2, c) wykonanie chodnika z płytek betonowych 35 x 35 x 5 cm - 440,30 m2, d) wykonanie zjazdów indywidualnych z kostki betonowej brukowej koloru czerwonego gr. 8 cm - 63,50 m2, e) oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową - 4023,40 m2, f) regulacja pionowa: - studzienek rewizyjnych - 16 szt., - studni telekomunikacyjnych - 3 szt. g) regulacja pionowa i pozioma wpustów deszczowych - 11 szt. h) ustawienie oznakowania pionowego - 2 szt., i) wykonanie oznakowania poziomego przejścia przez jezdnię - 3,0 m2, Remont drogi powiatowej nr 3113G Polaszki - Mikołajki Pomorskie, odcinek Mirowice - Mikołajki Pomorskie, długość odcinka 2,711 km. Stan projektowy przewiduje poprawę stanu technicznego drogi i zwiększenia bezpieczeństwa ruchu na drodze poprzez: a) wykonanie remontu istniejącej konstrukcji nawierzchni z betonu asfaltowego SMA-8 z asfaltem 50-70 o gr. 3 cm warstwa ścieralna - 15902,00 m2, b) wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC16W z asfaltem 35-50 o gr. 2 cm warstwa wiążąca - 15902,00 m2, c) remont istniejącego obiektu mostowego: - odnowienie balustrad - 26 m, - wykonanie schodów technicznych - 10,80 m2, - ułożenie korytek betonowych 50 x 50 cm - 28 m, - ułożenie ścieków skarpowych trapezowych - 8 m, d) umocnienie poboczy po obu stronach drogi kruszywem łamanym 0-31,5 mm stabilizowanym mechanicznie o gr. 10 cm - 5403,00 m2, d) profilowanie i oczyszczenie skarp, czyszczenie rowów przydrożnych gr. 15 cm - 600,00 m3, e) remont przepustów drogowych o średnicy 600 mm pod zjazdami - 51,50 m, f) remont przepustów drogowych o średnicy 400 mm pod zjazdami - 100 m. g) wykonanie chodnika z kostki betonowej brukowej koloru szarego gr. 6 cm - 51,35 m2, h) wykonanie zjazdów indywidualnych: - z kruszywa łamanego - 440,90 m2, - z kostki betonowej brukowej koloru czerwonego gr. 8 cm - 122,60 m2, - z wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego gr. 4 cm - 64,40 m2, i) oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych emulsją asfaltową - 31804,00 m2, j) wymiana oznakowania pionowego - 4 szt., UWAGA WAŻNE do Wykonawcy wyłonionego w niniejszym postępowaniu przetargowym będzie należała ochrona znaków geodezyjnych usytuowanych wzdłuż remontowanych dróg: a) znaki geodezyjne podlegają ochronie zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (tj. z 2015 r. poz. 520 z późniejszymi zmianami), b) w zakresie remontowanych dróg powiatowych znajdują/je się : - 47 punktów osnowy szczegółowej, - 10 punktów osnowy wielofunkcyjnej wraz z 14 pobocznikami, c) przed rozpoczęciem prac budowlanych punkty osnowy szczegółowej i wielofunkcyjnej zostaną odszukane oraz oznaczone w terenie przez Zamawiającego w obecności Wykonawcy prac, d) przed rozpoczęciem prac budowlanych Zamawiający przekaże protokolarnie Wykonawcy: - pod ochronę na czas wykonywania remontu dróg, odszukane i oznaczone w terenie punkty osnowy szczegółowej i wielofunkcyjnej, - dokumentację geodezyjną na ww. punkty w celu określenia położenia ich w terenie oraz w celu zabezpieczenia przed uszkodzeniem (tj. opisy topograficzne, wykaz współrzędnych punktów osnowy, mapa przeglądowa osnów), e) po zakończeniu prac budowlanych, punkty osnowy szczegółowej i wielofunkcyjnej zostaną ponownie odszukane i oznaczone w terenie przez Wykonawcę prac w obecności Zamawiającego, f) z czynności przekazania znaków geodezyjnych Zamawiającemu, zostanie sporządzony Protokół przekazania. Do wymienionego protokołu Wykonawca dołącza pomiar kontrolny położenia ww. punktów, sporządzony przez jednostkę wykonawstwa geodezyjnego, g) w przypadku, gdy ww. punkty ulegną zniszczeniu, uszkodzeniu Wykonawca prac budowlanych zleci na swój koszt upoważnionej jednostce wykonawstwa geodezyjnego odtworzenie lub przeniesienie w bezpieczne miejsce znaków szczegółowej osnowy geodezyjnej; warunki odtworzenia, zabezpieczenia lub przeniesienia znaków szczegółowej osnowy geodezyjnej należy uzgodnić z Geodetą Powiatowym Starostwa Powiatowego w Sztumie, h) wszelkie prace związane z odtworzeniem punktów ww. osnowy oraz protokolarne przekazanie Zamawiającemu znaków geodezyjnych winny być zakończone na 5 dni przed częściowym oraz końcowym protokołem odbioru przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacjach projektowych, przedmiarach, szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót - Załącznik A do SIWZ..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 150.000,00 zł. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy BS w Sztumie: 96 8309 0000 0010 0029 2000 0080 z podaniem tytułu wadium - Remont 12,231 km dróg w powiecie sztumskim przed upływem terminu składania ofert - przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na koncie Zamawiającego. 3. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej należy dołączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania. 5. Zwrot lub zatrzymanie wadium przetargowego nastąpi na zasadach określonych w art. 46 Pzp.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załącznikem nr 1 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał roboty drogowe polegające na remoncie dróg, których zakres obejmował: - ułożenie nawierzchni z mieszanki mineralno - bitumicznej na powierzchni minimum 55 000 m2, - ułożenie nawierzchni drogi lub chodnika z kostki brukowej betonowej w ilości minimum 4 000 m2; z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu okeślonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załącznikem nr 1 do SIWZ,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że dysponuje osobami które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj. - kierownikiem budowy posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, legitymującym się min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym, a jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że posiada uprawnienia w specjalności drogowej bez ograniczeń, legitymującym się min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym, legitymującym się min. 3 letnim doświadczeniem zawodowym - Załącznik nr 3.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załącznikem nr 1 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy Wykonawcy (wzór przedstawiony w Załączniku B niniejszej specyfikacji) 2. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana przed zawarciem umowy przedstawi Zamawiającemu polisę ubezpieczeniową w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000 zł na jedno zdarzenie z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia. 3. Wpłata zabezpieczenia należytego wykonania umowy w dniu zawarcia umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Gwarancja - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zawarte są w wzorze umowy - Załącznik C do SIWZ. 1. Na podstawie art. 144 Pzp Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie w n/w przypadkach: 1) zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy, w tym urzędowa zmiana stawki podatku Vat; 2) terminy realizacji przedmiotu zamówienia ulegną przesunięciu z uwagi na: - wystąpienie nadzwyczajnych warunków pogodowych nie pozwalających na wykonanie zamówienia zgodnie z warunkami wykonania określonymi w STWIOR, - w przypadku gdy przedłużeniu uległy procedury administracyjne oraz inne terminy formalno - prawne mające wpływ na termin realizacji umowy nie wynikające z winy Wykonawcy, - pisemne żądanie wstrzymania prac skierowane do Wykonawcy przez Zamawiającego lub wydanie zakazu prowadzenia prac przez organ administracji publicznej, o ile zadanie lub wydanie zakazów nie nastąpiło z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, - wystąpienie zamówień dodatkowych lub zamiennych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które maja wpływ na termin realizacji zamówienia, - konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień, - inne okoliczności niezależne od Wykonawcy pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego, że termin może ulec wydłużeniu o czas trwania tych okoliczności; 3) zmiany dotyczące osób kluczowych dla realizacji umowy- Kierownika budowy. Zmiana tych osób musi być uzasadniona przez Wykonawcę i zaakceptowana przez Zamawiającego, kwalifikacje doświadczenie wskazanych osób musza być co najmniej takie same jakie były wymagane na etapie postepowania o zamówienia publiczne; 4) gdy wystąpiła konieczność zmiany podwykonawcy wskazanego do realizacji części zamówienia, z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców; 5) gdy wystąpiła uzasadniona konieczność realizacji przez podwykonawcę części zamówienia, której Wykonawca nie wskazał w ofercie jako realizowaną przez podwykonawcę, z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców; 6) zmiany zakresu rzeczowego w przypadku gdy dla prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami niezbędne jest użycie rozwiązań zamiennych, innych materiałów, parametrów, innego rodzaju robót niż te wskazane w ofercie wykonawcy lub SIWZ nie powodujących wzrostu wynagrodzenia wykonawcy, 7) wprowadzenie zmian w dokumentacji technicznej, 8) zmiany terminu wykonania umowy ze względu na wydłużenie procedury przetargowej. 2. Przewidziane zmiany wymagają formy pisemnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatsztumski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sztumie ul. Mickiewicza 31 82-400 Sztum pok. nr 14..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2016 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sztumie ul. Mickiewicza 31 82-400 Sztum pok. nr 22 Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Programu rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016-2019..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.