eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pszów › Świadczenie usług edukacyjnych w Gimnazjum i Szkole Podstawowej nr 3 w Pszowie dla potrzeb realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-05

Pszów: Świadczenie usług edukacyjnych w Gimnazjum i Szkole Podstawowej nr 3 w Pszowie dla potrzeb realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 73382 - 2014; data zamieszczenia: 05.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Pszów/Zespół Obsługi Placówek Oświaty w Pszowie , ul. Traugutta 48, 44-370 Pszów, woj. śląskie, tel. 32 455 90 55, faks 32 453 12 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: nie posiada
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług edukacyjnych w Gimnazjum i Szkole Podstawowej nr 3 w Pszowie dla potrzeb realizacji projektów współfinansowanych przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie usługi edukacyjnej dla uczniów/uczennic Gimnazjum w Pszowie przy ul. Niepodległości 99 oraz Szkoły Podstawowej nr 3 w Pszowie przy ul. Armii Krajowej 56, 44 - 370 Pszów w ramach projektu pn. Kuźnia umysłu i ciała - dodatkowe zajęcia w Szkole Podstawowej nr 1 i Gimnazjum w Pszowie i projektu pn. Równe szanse - lepsze jutro - dodatkowe zajęcia w Szkole Podstawowej nr 2 i Szkole Podstawowej nr 3 w Pszowie realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. 2. Przedmiot zamówienia składa się z 5 części. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca: 3.1. zobowiązany będzie do: 1) przygotowania w porozumieniu z Zamawiającym szczegółowych kwartalnych harmonogramów zajęć i przekazanie ich specjaliście ds. nadzoru w terminie do 10 dnia pierwszego miesiąca kwartału celem jego akceptacji przez Zamawiającego. Przy czym pierwszy harmonogram realizacji zajęć Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w terminie do 10 dni od dnia odpisania umowy. 2) opracowanie szczegółowego programu zajęć odpowiednio do poziomu rozwoju i potrzeb edukacyjnych uczniów i przekazanie go Zamawiającemu celem akceptacji, 3) przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych zgodnie z programem i zatwierdzonym harmonogramem, 4) niezwłoczne informowanie specjalisty ds. nadzoru o każdym przypadku uniemożliwiającym mu realizację zajęć zgodnie z harmonogramem, 5) zastosowania zasady równości płci w zależności od zdiagnozowanych potrzeb w odniesieniu do problematyki projektu i jego uczestników, 6) systematycznego i prawidłowego prowadzenia dokumentacji zajęć w tym m.in. dzienników zajęć/list obecności i innych w zależności od potrzeb, 7) comiesięczne przekazywanie Zamawiającemu ewidencji godzin i zadań w formie papierowej (jeśli dotyczy), 8) sporządzania kwartalnych sprawozdań z realizacji zajęć wraz z podaniem ilości zrealizowanych godzin i przekazywanie ich specjaliście ds. nadzoru w terminie 3 dni roboczych od zakończenia kwartału sprawozdawczego, 9) przeprowadzenie ankiet ewaluacyjnych wraz z przygotowaniem analizy wyników, po każdym semestrze realizacji zajęć i przekazanie ich specjaliście ds. nadzoru w terminie do 5 dni roboczych od zakończenia semestru, 10) udostępnienia całej dokumentacji z zakresu realizacji umowy (np. prac uczniów/ uczennic wytworzonych w trakcie prowadzenia zajęć), 11) przekazania całej dokumentacji Zamawiającemu w terminie do 30.06.2015 r., 12) wspomagania promocji i ewaluacji projektu - informowania o współfinansowaniu projektu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, 13) przestrzegania Wytycznych PO KL 2007 - 2013 w zakresie realizacji projektu i sporządzania dokumentacji projektowej, 14) współpracy z koordynatorem projektu i innymi osobami wyznaczonymi przez Zamawiającego, 15) prowadzenia zajęć zgodnie z aktualnymi zaleceniami i wytycznymi Instytucji Pośredniczącej PO KL 2007 - 2013. 3.2. ponosi pełną odpowiedzialność za: 1) bezpieczeństwo powierzonych jego opiece uczniów / uczennic w czasie trwania zajęć edukacyjnych, 2) jakość i terminowość prowadzonych zajęć, 3) szkody wyrządzone przez swoje działania lub zaniechania podczas wykonywania przedmiotu umowy, 4) wykorzystanie sprzętu i materiałów dydaktycznych zakupionych w ramach projektu zgodnie z ich przeznaczeniem oraz dbałość o ich należyty stan, 5) należyte utrzymanie udostępnionych pracowni/sal, w których będą prowadzone zajęcia. 4. Czas trwania jednej godziny zajęć przewiduje się jako 45 minut. 5. Zajęcia pływania na basenie dla uczniów Gimnazjum w ramach Część II dla grupy nr 1 oraz Części III dla grupy nr 2 będą odbywać się jednocześnie podczas 9 wspólnie zorganizowanych wyjazdów na basen. W związku z powyższym Wykonawca musi dysponować dwoma różnymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. jedną osobą do realizacji zajęć zgodnie z Częścią II w grupie nr 1 i drugą osobą do realizacji zajęć zgodnie z Częścią III w grupie nr 2. 6. Zajęcia pływania na basenie dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 3 w ramach Część IV dla grupy nr 1 oraz Części V dla grupy nr 2 będą odbywać się jednocześnie podczas 22 wspólnych zorganizowanych wyjazdów na basen. W związku z powyższym Wykonawca musi dysponować dwoma różnymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. jedną osobą do realizacji zajęć zgodnie z Częścią IV w grupie nr 1 i drugą osobą do realizacji zajęć zgodnie z Częścią V w grupie nr 2. 7. Warsztaty w ramach poszczególnych Części prowadzone będą w oparciu o programy przygotowane przez Wykonawcę, uwzględniające przeprowadzoną diagnozę potrzeb uczestników projektu..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. dla Części I (warsztaty z Native Speakerem) - 1 osoba, 1) osoba, dla której język angielski jest językiem ojczystym, 2) posiada co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku nauczyciela/lektora j. angielskiego. 2. dla Części II - III zajęci pływania na basenie - 2 osoby 1) posiada kwalifikacje zgodne z art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674 z poźn. zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.03.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400 z późn. zmianami), 2) posiada co najmniej roczne doświadczenie zgodne z przedmiotem objętym daną częścią zamówienia. 3. dla Części IV - V gimnastyka korekcyjna na basenie - 2 osoby 1) posiada kwalifikacje zgodne z art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. Karta Nauczyciela (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz. 674 z poźn. zmianami) oraz Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.03.2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400 z późn. zmianami), 2) posiada co najmniej roczne doświadczenie zgodne z przedmiotem objętym daną częścią zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji; 2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze; 3. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz ze wskazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa) lub deklarację współpracy (załącznik 3a/1 lub 3a/2 do specyfikacji) - jeżeli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany treści umowy mogą wynikać w następującym zakresie: a) w zakresie kadry dydaktycznej w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, b) w zakresie zmiany harmonogramów zajęć zgodnie z postanowieniami umowy, c) w zakresie liczby uczestników zajęć w sytuacjach, których Zleceniodawca nie mógł przewidzieć w chwili zawarcia umowy, niezależnych od niego, d) w zakresie sposobu oraz terminów rozliczeń w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Zleceniodawcy, e) wynikających ze zmian obowiązujących przepisów prawnych, f) wynikających ze zmian wytycznych lub zaleceń Instytucji Pośredniczącej lub instytucji kontrolującej prawidłowość realizacji Projektu, g) będących następstwem działania siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gmpszow.finn.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziby Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego - Zespół Obsługi Placówek Oświaty w Pszowie, ul. Traugutta 48, 44-370 Pszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia w terminie od dnia podpisania umowy do dnia 30.06.2015 r. 2. Wykonawca zobowiązuje się wykonać całość Zamówienia zgodnie z harmonogram zajęć określonym w SIWZ, który uwzględnia dwa okresy realizacji zajęć tj.: 1) pierwszy okres od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2014 r., 2) drugi okres od 1.01.2015 r. do dnia 30.06.2015 r. 3. Przedmiot zamówienia współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytetu IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Warsztaty z Native Speakerem dla uczniów zdolnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie warsztatów z Native Speakerem dla uczniów zdolnych z Gimnazjum w Pszowie w ramach Zadania 1. Otwarty umysł - zajęcia matematyczno - przyrodnicze i j. angielski dla 3 grup w liczbie 4 godzin na grupę tj. ogółem 12 godzin. Planowana liczba uczniów / uczennic zgłoszonych do zajęć wynosi: 24.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zajęcia pływania na basenie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć pływania na basenie dla uczniów Gimnazjum w Pszowie w ramach Zadania 3. Akademia sportowa - zajęcia rozwijające sprawność ruchową dla grupy nr 1 w liczbie 9 godzin. Planowana liczba uczniów / uczennic zgłoszonych do zajęć wynosi: 24.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zajęcia pływania na basenie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć pływania na basenie dla uczniów Gimnazjum w Pszowie w ramach Zadania 3. Akademia sportowa - zajęcia rozwijające sprawność ruchową dla grupy nr 2 w liczbie 9 godzin. Planowana liczba uczniów / uczennic zgłoszonych do zajęć wynosi: 24.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zajęcia korekcyjne na basenie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć korekcyjnych na basenie dla uczniów ze Szkoły Podstawowej nr 3 w ramach Zadania 3. Wesoła zabawa - prawidłowa postawa warsztaty gimnastyki korekcyjnej dla grupy nr 1 w liczbie godzin wynoszącej 22 godziny. Planowana liczba uczniów / uczennic na zajęciach wynosi do 16 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zajęcia korekcyjne na basenie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przeprowadzenie zajęć korekcyjnych na basenie dla uczniów ze Szkoły Podstawowej nr 3 w ramach Zadania 3. Wesoła zabawa - prawidłowa postawa warsztaty gimnastyki korekcyjnej dla grupy nr 2 w liczbie godzin wynoszącej 22 godziny. Planowana liczba uczniów / uczennic na zajęciach wynosi do 16 osób.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.