eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głuchołazy › Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta i gminy Głuchołazy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-10

Głuchołazy: Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta i gminy Głuchołazy
Numer ogłoszenia: 73361 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Głuchołaz, Rynek 15, 48-340 Głuchołazy, woj. opolskie, tel. 077 4092100, fax 077 4092101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glucholazy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie terenów zielonych na terenie miasta i gminy Głuchołazy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleks prac obejmujących obsługę terenów zieleni miejskiej i przydrożnej w granicach administracji Miasta i Gminy Głuchołazy, polegających na : - trawniki : pielęgnacja trawników, renowacja, bieżące grabienie murawy, nawadnianie, nawożenie pogłówne, sezonowe sprzątanie trawników , utrzymanie w czystości, wykonanie nowych trawników, - Alejki i prace w ogródkach jordanowskich: oczyszczanie, okresowa wymiana piasku w piaskownicach, bieżące oczyszczanie piasku w piaskownicach, -Drzewa i krzewy: nasadzanie drzew i krzewów, usuwanie drzew, zabiegi pielęgnacyjne w koronach drzew, usuwanie odrostów, pielęgnacja krzewów, zabudowanie misek wokół drzew , frezowanie starych pni, - Kwiaty jednoroczne i wieloletnie ( rabaty, donice ), obsadzanie kwiatami jednorocznymi lub dwuletnimi rabat kwiatowych i gazonów, obsługa gwarancyjna z pielęgnacją wykonanych nasadzeń kwiatów, - Żywopłoty: pielęgnacja istniejących żywopłotów, formowanie, strzyżenie odrostów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów Kod CPV wg słownika 2008: 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów Oryginalny kod CPV: 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów Oryginalny kod CPV: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów Kod CPV wg słownika 2008: 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów Oryginalny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. 1. Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 u.Pzp 2. Posiadanie przez wykonawcę doświadczenia i potencjału technicznego II. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w niniejszej specyfikacji. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych ofert na zasadzie spełnia/nie spełnia. Brak spełnienia warunku, bądź brak jakiegokolwiek dokumentu wymaganego specyfikacją spowoduje wykluczenie oferenta z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych -wykaz zrealizowanych prac w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, potwierdzający spełnienie warunku : realizacja co najmniej 3 zadań obejmujących utrzymanie terenów zielonych min. 20 000 m 2 trawników rocznie (każde zadanie) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych usług, f. wykaz dysponowania sprzętem, potwierdzającym spełnienie warunku: dysponowanie sprzętem niezbędnym do prawidłowego i terminowego wykonania zamówienia, w tym: - mechaniczne środki transportu towarowego min. 1 szt. ( np. samochód ze skrzynią ładunkową , ciągnik z przyczepą) , - kosiarki spalinowe do utrzymania trawników dywanowych min.3 szt. o mocy min. 2,5 KM, - kosiarki spalinowe do utrzymania terenów nie urządzonych min. 3 szt.( pobocza, nieużytki, skarpy), - nożyce spalinowe do żywopłotów - min. 1 szt. II. Do Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP ma zastosowanie ponadto § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87, poz. 605).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmina.glucholazy.sisco.info/?przetargi=1

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Głuchołazach ul. Rynek 15 48-340 Głuchołazy, pok. 14 - Wydział Zamówień Publicznych.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Głuchołazach ul. Rynek 15 48-340 Głuchołazy, pok. 11-sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.