eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Bankowa obsługa budżetu Miasta Leżajska oraz miejskich jednostek organizacyjnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-03-31

Leżajsk: Bankowa obsługa budżetu Miasta Leżajska oraz miejskich jednostek organizacyjnych.
Numer ogłoszenia: 73318 - 2016; data zamieszczenia: 31.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Leżajsk , ul. Rynek 1, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 017 2427333, faks 017 2427333.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lezajsk.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Miasta Leżajska oraz miejskich jednostek organizacyjnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiotem zamówienia jest: Bankowa obsługa budżetu Miasta Leżajska oraz miejskich jednostek organizacyjnych. Jest to zamówienie wspólne prowadzone w oparciu o art. 16 ust. 1 ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2015 r., poz. 2164) dalej: ustawa Pzp. Przedmiot zamówienia obejmuje bankową obsługę budżetu Miasta Leżajska oraz niżej wymienionych miejskich jednostek organizacyjnych Miasta Leżajska: Urząd Miejski w Leżajsku - ul. Rynek 1, Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Leżajsku -Pl. Rudolfa Jaszowskiego 6, Miejskie Centrum Kultury w Leżajsku -ul. Adama Mickiewicza 65, Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Leżajsku -ul. Władysława Jagiełły 2, Zespół Ekonomiczno Administracyjnej Obsługi Szkół i Przedszkoli Miasta Leżajsk - ul. M. C. Skłodowskiej 8, Gimnazjum Miejskie im. Władysława Jagiełły w Leżajsku - ul. M.C. Skłodowskiej 8, Szkoła Podstawowa nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Leżajsku - ul. Grunwaldzka 1, Szkoła Podstawowa nr 2 im. Władysława Broniewskiego w Leżajsku - ul. Adama Mickiewicza 51, Szkoła Podstawowa nr 3 im. Ks. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Leżajsku - ul. 11 Listopada 8, Przedszkole Miejskie Nr 2 PROMYCZEK w Leżajsku - ul. Adama Mickiewicza 33, Przedszkole Miejskie Nr 3 BAJKA w Leżajsku - ul. Braci Jana i Jędrzeja Śniadeckich 8, Przedszkole Miejskie Nr 4 w Leżajsku - ul. M. C. Skłodowskiej 8. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego. Zespół Ekonomiczno - Administracyjnej Obsługi Szkół i Przedszkoli Miasta Leżajsk prowadzi obsługę budżetu ww. jednostek szkół i przedszkoli. II.Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia: 1. Prowadzenie i obsługa rachunków bankowych - 1) otwarcie i prowadzenie rachunku budżetu Miasta Leżajska, rachunków bieżących dla Urzędu Miejskiego w Leżajsku, rachunków bieżących jednostek budżetowych i rachunków bieżących samorządowej instytucji kultury; 2) otwarcie i prowadzenie rachunków pomocniczych do rachunków bieżących według potrzeb; 3) konsolidacja sald, dokonywanie czynności automatycznego przekazywania środków rachunków pomocniczych obsługujących płatności masowe (podatki i opłaty lokalne) na rachunek budżetu, dokonanie czynności wyzerowania sald odpowiednich rachunków w jednostkach na koniec każdego roku obrachunkowego wraz z przekazaniem pozostałych środków pieniężnych na rachunek budżetu; 4) zapewnienie możliwości założenia i prowadzenia rachunków walutowych w ramach rachunków pomocniczych, na których zlecenia pieniężne realizowane będą w walucie zagranicznej; 5) zapewnienie systemu bankowości elektronicznej jednolitej do obsługi wszystkich rachunków Zamawiającego spełniającego standardy bezpiecznej komunikacji oraz jego wdrożenie połączone z przeszkoleniem pracowników wszystkich jednostek organizacyjnych Gminy Miasto Leżajsk; udostępnienie możliwości posiadania przez wskazane osoby, w tym w szczególności przez Skarbnika Miasta dostępu podglądu do wszystkich otwartych rachunków w ramach obsługi w formie elektronicznego dostępu do rachunków; 6) obsługa płatności masowych w ramach 3 grup rachunków pomocniczych otwartych do obsługi rachunków płatności masowych; 7) realizowanie operacji bankowych we wszystkich trybach (zwykłym, pilnym, ekspresowym) i systemach (ELIXIR, SORBNET, SWIFT i innych) oraz dokonywanie rozliczeń bezgotówkowych za pomocą poleceń przelewu w formie elektronicznej, wyjątkowo w formie papierowej (dyspozycja w formie wniosku papierowego złożonego w banku z podpisami osób uprawnionych do tych czynności w karcie wzorów podpisów) w przypadku braku możliwości (czasowo indywidualnej sytuacji o charakterze technicznym wynikłej z przyczyn niezależnych z obu stron umowy) wykonania poleceń przelewu w formie elektronicznej; 8) przyjmowanie wpłat gotówkowych na rachunek budżetu i rachunki bankowe płatności masowych w tym rachunki bankowe miejskich jednostek organizacyjnych; 9) dokonywanie wypłat gotówkowych za pośrednictwem czeków gotówkowych; 10) dokonywanie wypłat świadczeń na rzecz osób fizycznych w szczególności dotyczących zasiłków należnych do wypłaty osobom fizycznym w ramach świadczeń opieki społecznej (zasiłki stałe, celowe, okresowe, alimentacyjne, mieszkaniowe i inne) w formach: a) gotówkowych, w tym w formie asygnaty bankowej, b) bezgotówkowych tj. przelewowe w formie kart przedpłaconych, a także na wniosek dyrektora MOPS otwarcie i obsługa rachunków rozliczeniowo oszczędnościowych (ROR) wskazanym osobom (podopiecznym), którym przysługuje wypłata należnych świadczeń z zakresu pomocy społecznej jako w formie alternatywnej jak wskazanej (gotówkowej - asygnata bankowa i bezgotówkowej - karty przedpłacone); 11) wydawanie i obsługa kart płatniczych; 12) obsługa bankowa jednostek miejskich oraz osób fizycznych w zakresie dokonywanych czynności na rzecz Gminy Miasto Leżajsk w placówce banku zlokalizowanego na terenie Miasta Leżajska prowadzona w dniach roboczych każdego tygodnia od poniedziałku do piątku (minimum. 8 godzin dziennie) 13) wydawanie blankietów czekowych, kart płatniczych - przedpłaconych; 14) wydawanie opinii, zaświadczeń, wyjaśnień; 15) generowanie i udostępnianie wyciągów bankowych w formie elektronicznej możliwych do zapisania w formacie PDF oraz ich wydruk z strony internetowej rachunków bankowych; 16) wprowadzenie obsługi terminali kart płatniczych; 17) umożliwienie automatycznego lokowanie wolnych środków pieniężnych z rachunku budżetu Gminy Miasto Leżajsk na lokatach typu - overnight; 18) przyjmowanie lokat krótkoterminowych (jednodniowych, weekendowych, tygodniowych, dwutygodniowych, miesięcznych); 19) przechowywanie środków pieniężnych na oprocentowanym rachunku budżetu i rachunkach bieżących; 20) eksportowanie danych z aktualnie posiadanej bazy w zakresie programów: Amazis, Nemezis, Cheops, Pomost, Radix do systemu obsługi elektronicznej banku, w tym umożliwienie przeniesienia z aktualnie wykorzystywanego systemu - dotychczasowej bazy danych kontrahentów z poszczególnych miejskich jednostek organizacyjnych do nowego systemu bankowości elektronicznej banku; 21) udostępnienie kredytu krótkoterminowego (rocznego w danym roku) w rachunku budżetu w wysokości 1 mln. zł. 2.Udostępnienie bezpiecznego systemu bankowości elektronicznej zapewniającego: - sposób logowania się do systemu bankowości elektronicznej za pomocą podpisu elektronicznego (wymagane) oraz opcjonalnie w formule token lub hasła jednorazowego -sms, - bieżącą informację o operacjach i saldach na rachunkach bankowych, - składanie poleceń przelewu, - przeglądanie historii operacji na rachunkach, - podgląd rachunków bankowych miejskich jednostek organizacyjnych Miasta Leżajska, - korespondencję z bankiem, - bieżąca aktualizacja oprogramowania i szkolenie użytkowników. 3.Środki zgromadzone na wszystkich rachunkach bankowych podlegają oprocentowaniu z miesięczną kapitalizacją odsetek. Zamawiający odstępuje od lokowania wolnych środków pieniężnych w innych poza Wykonawcą bankach, nie prowadzących obsługi bankowej Miasta. Wysokość oprocentowania ustalana jest w oparciu o wyliczenia wartości oprocentowania o obowiązującą średnią stawkę WIBID dla depozytów 1 - miesięcznych z poprzedniego miesiąca obrachunkowego - zgodnie z wynikiem złożonej oferty przetargowej w tym zakresie: obejmującą zaoferowany przez Wykonawcę dodatek (stała wartość) i aktualną obowiązującą stawkę WIBID 1M dla danego okresu rozliczeniowego w okresie obowiązywania umowy. 4.Bank uruchomi jednoroczny kredyt krótkoterminowy - odnawialny w rachunku bieżącym - podstawowym budżetu Miasta Leżajska od dnia 1 lipca danego roku do dnia kończącego rok obrachunkowy (w roku 2016) oraz w okresach rocznych w poszczególnych latach objętych obsługą bankową tj. 2017 - 2020 w wysokości do kwoty 1 mln zł (słownie: jeden milion złotych) jako kwoty kredytu krótkoterminowego przeznaczonego na pokrycie przejściowego deficytu budżetu wynikającej pierwotnie z projektu uchwały budżetowej i następnie z uchwały budżetowej Miasta Leżajska na dany rok budżetowy. Wysokość oprocentowania linii debetowej ustalana jest w oparciu o marżę banku opartą z wyliczenia wartości oprocentowania oraz z obowiązującej średniej stawki WIBOR dla depozytów 3 - miesięcznych z poprzedniego miesiąca obrachunkowego - zgodnie z wynikiem złożonej oferty przetargowej w tym zakresie - jako wartość wyrażona w stosunku procentowym obejmująca zaoferowany przez Wykonawcę dodatek (stała wartość) i aktualnie obowiązującej stawki WIBOR 3M dla danego okresu rozliczeniowego w okresie obowiązywania umowy. 5.Bank zawrze umowy na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach zaoferowanych w niniejszym przetargu dla wszystkich miejskich jednostek organizacyjnych Miasta Leżajska. 6.Wynagrodzenie Wykonawcy za prowadzenie obsługi bankowej ustalone w niniejszym przetargu jako miesięczne opłaty ryczałtowe będą realizowane w formie obciążania wskazanego rachunku przez bank) na ostatni dzień miesiąca obrachunkowego z rachunku bankowego (pomocniczego) Urzędu Miejskiego w Leżajsku z jednoczesnym wystawieniem i przesłaniem faktury w dniu kończącym dany miesiąc obrachunkowy świadczenia usług na: Miasto Leżajsk. Miesięczne opłaty za obsługę bankową nie obejmują odsetek od kredytu, którymi Zamawiający będzie obciążany wg odrębnych zasad. 7. Bank powinien posiadać punkt kasowy na terenie Miasta Leżajska z dniem rozpoczęcia świadczenia obsługi (realizacji umowy) oraz zapewnić codzienną pełną obsługę bankową (min. 8 godz. dziennie w dni robocze od poniedziałku do piątku). 8. Wykonawca zobowiązuje się do uruchomienia poszczególnych rachunków bankowych dla jednostek wymienionych w umowie ostatecznie do dnia 20 czerwca 2016 roku, w związku z faktem obowiązku przeszkolenia pracowników z strony Zamawiającego celem przygotowania obsługi oraz zarazem uznania poszczególnych rachunków (przekazania środków pieniężnych) w kwotach wynikających z poszczególnych zamknięć dotychczasowych rachunków w jednostkach organizacyjnych Miasta dokonywanych w ramach zakończenia współpracy z bankiem dotychczas obsługującym Miasto Leżajsk. Stan rachunków bankowych w banku będzie wskazywał na dzień 30 czerwca 2016 roku stan sald po zamknięciu rachunków, jednakże z zastrzeżeniem braku możliwości dokonywania jakichkolwiek operacji pieniężnych do dnia rozpoczęcia obsługi tj. 1 lipca 2016 roku na poszczególnych rachunkach bankowych. III. Dane szacunkowe dotyczące operacji na rachunkach bankowych: 1) ilość prowadzonych rachunków podstawowych - 13; 2) ilość rachunków pomocniczych - 30; 3) wypłaty gotówkowe 1 mln PLN rocznie; 4) wpłaty gotówkowe 2 mln PLN rocznie; 5) przelewy dostarczone do banku w formie elektronicznej:- na rachunki w banku prowadzącym obsługę 8 000 dyspozycji rocznie, - na rachunki w innych bankach 25 000 dyspozycji rocznie; 6) z przyczyn niezależnych od Zamawiającego - kilka pojedynczych przelewów w skali roku zleconych do banków obsługujących miejskie jednostki w formie papierowej;7) wydawane czeki rozrachunkowe do wypłaty gotówkowej - 50 dyspozycji rocznie; 8) sporządzenie wyciągów bankowych w formie wyłącznie elektronicznej - udostępnionej w ramach bankowości elektronicznej. Brak wyciągów bankowych w formie papierowej, wyjątkowo kilka sztuk wydawanych rocznie ze względu na przyczyny techniczne banku ale wynikające nie ze strony Zamawiającego; 9) linia debetowa - kredyt krótkoterminowy w rachunku bieżącym budżetu Miasta w przyznanej przez bank świadczący aktualnie obsługę bankową wysokości 1 mln zł, średnio wykorzystywany jest 30 dni w roku i wykorzystywany jest w skali roku w uśrednionej kwocie w wysokości 300 000 zł. Informacja o wielkości środków budżetu Miasta Leżajska (za 2015 rok): a) dochody bieżące budżetu ok. 40 mln zł, w tym z podatków i opłat 20 mln zł, z odpłatności za usługi ok. 2 mln zł; b) wydatki bieżące budżetu 35 mln zł; c) dochody majątkowe 2,6 mln zł, wydatki majątkowe - inwestycyjne 3,5 mln zł. IV. Informacja o bieżących zobowiązaniach Miasta, w tym z tytułu harmonogramu spłat kredytów długoterminowych sporządzoną według stanu na dzień 31 grudnia 2015 roku. Zobowiązania Miasta Leżajska z tytułu zaciągniętych kredytów bankowych długoterminowych w latach poprzednich wraz z wymagalnymi terminami spłat rat kapitałowo - odsetkowych na dzień 1 stycznia 2016 roku stanowiły kwotę w łącznej wysokości 5 302 011,13 zł, które na podstawie aktualnie obowiązujących harmonogramów spłat poszczególnych rat kapitałowych z treści zawartych umów kredytowych z bankami przedstawiają się następująco: 1. Na podstawie umowy o kredyt złotowy długoterminowy Nr 1011-19495 z Bankiem Pocztowym S.A. w Bydgoszczy w łącznej wysokości 4 316 200,00 zł. Spłata ostateczna kredytu nastąpi w 2016 roku. Kredyt w wysokości 1 372 000,00 zł, termin zapadalności kredytu - 31.12.2016 rok. Harmonogram spłat: 2016 rok - 1 372 000,00 zł. 2. Na podstawie umowy o kredyt złotowy długoterminowy Nr 866/2012/0000234/00 z ING Bankiem Śląskim S.A. w Katowicach w łącznej wysokości 2 564 675,00 zł. Spłata ostateczna kredytu nastąpi w 2017 roku. Kredyt w wysokości 1 724 675,00 zł, termin zapadalności kredytu - 31.12.2017 rok. Harmonogram spłat: 2016 rok - 1 040 000,00 zł, 2017 rok - 684 675,00 zł. 3. Na podstawie umowy o kredyt złotowy długoterminowy Nr 1013-33725 z Bankiem Pocztowym S.A. w Bydgoszczy w łącznej wysokości 2 205 336,13 zł. Spłata ostateczna kredytu nastąpi w 2020 roku. Kredyt w wysokości 2 205 336,13 zł, termin zapadalności kredytu - 30.06.2020 rok. Harmonogram spłat: 2016 rok - 100 000,00 zł; 2017 rok - 400 000,00 zł; 2018 rok -405 336,13 zł; 2019 rok - 1 000 000,00 zł; 2020 rok - 300 000,00 zł..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.00.00 - (3) Usługi bankowe 66.11.20.00 - (3) Usługi depozytowe 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2020.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane posiadanie Decyzji Prezesa Narodowego Banku Polskiego o wyrażeniu zgody na utworzenie banku lub zezwolenia Komisji Nadzoru Bankowego na prowadzenie działalności (w przypadku utworzenia Banku w czasie, kiedy nie istniał taki obowiązek - posiadanie Statutu Banku)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonanie przez Wykonawcę w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień obejmujących swym zakresem obsługę bankową minimum dwóch podmiotów o łącznym budżecie rocznym nie mniejszym niż 35 mln PLN.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie co najmniej jedną placówką bankową z punktem kasowym na terenie Miasta Leżajsk.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o spełnianiu tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Złożenie oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp o spełnianiu tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług obsługi bankowej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są: (a) poświadczenia, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (b) oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa wcześniej. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Zamawiający żąda wskazania w wykazie usług informacji o usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz cenowy. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia ww. zasobów odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie tych zasobów nie ponosi winy. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów Zamawiający wymaga przedłożenia dokumentów dotyczących tych podmiotów w szczególności obejmujących: a) zakres udostępnionych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania przez Wykonawcę zasobów innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, c) charakter stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Oprocentowanie ąśrodków finansowych na rachunkach bieżących i pomocniczych - 20
  • 3 - Oprocentowanie krdytu w rachunku bieżącym -podstawowym budżetu Miasta - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość zmian postanowień umów w stosunku do treści oferty w zakresie wartości wynagrodzenia wykonawcy wynikającej ze zmian: 1) stawek podatku od towarów i usług, 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 -5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, 3) zasad podlegania ubzpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę (na podstawie art. 142 ust. 5 ustawy Pzp). Ww. zmiana wynagrodzenia może być wprowadzona wg zasad jak poniżej: 1) strona wnioskująca o zmianę wynagrodzenia dołącza stosowne uzasadnienie do oceny drugiej strony umowy z Miastem Leżajsk, 2) Wykonawca w przypadku, o którym mowa w pkt. 1 najpóźniej w terminie 5 dni od daty wpływu wniosku winien każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu szczegółową, pisemną kalkulację wpływu zmian w przepisach obowiązującego prawa, o których jest mowa w art. 142 ust. 5 ww. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, na koszty wykonania przez niego zamówienia ze szczególnym uwzględnieniem wykazania dotychczas ponoszonych kosztów, 3) strona przyjmująca wniosek może uznać go za zasadny, gdy z analizy przedłożonego uzasadnienia i przedstawionej przez Wykonawcę kalkulacji wynikać będzie, że proponowana w danym wniosku zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy jest uzasadniona z punktu widzenia treści dyspozycji zawartej w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tzn. wskazane w ww. przepisach zmiany obowiązującego prawa będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę), 4) w przypadku ww. uznania zasadności wniosku strony umowy wprowadzają do umowy powyższą zmianę wysokości wynagrodzenia w formie aneksu do umowy. 9. Zamawiający zastrzega możliwość zmian postanowień umów w stosunku do treści oferty w zakresie ewentualnych umów z Podwykonawcami dotyczących: 1) powierzenia realizacji zamówienia Podwykonawcom, mimo nie wskazania w ofercie takiej części do powierzenia podwykonawcom, 2) innego zakresu podwykonawstwa, niż przedstawiony w ofercie; 3) wprowadzenia innych Podwykonawców niż przedstawieni w ofercie; 4) rezygnacji z podwykonawstwa z zapewnieniem spełnienia warunków z art. 22 ust.1.ustawy Pzp, w przypadku z korzystania przez Wykonawcę z ich zasobów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miastolezajsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Leżajsku, ul. Rynek 1, 37-300 Leżajsk.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2016 godzina 14:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Miejskiego w Leżajsku, ul. Rynek 1, 37-300 Leżajsk (od poniedziałku do piątku, godziny urzędowania: 7:30 - 15:30)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.