eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawidów › PROWADZENIE USŁUG W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA I KONSERWACJĘ ORAZ PROWADZENIE POGOTOWIA TECHNICZNEGO W ZASOBACH GMINY MIEJSKIEJ ZAWIDÓW ORAZ ZARZĄDZANYCH PRZEZ NIĄ WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH W 2009 ROKU.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-08

Zawidów: PROWADZENIE USŁUG W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA I KONSERWACJĘ ORAZ PROWADZENIE POGOTOWIA TECHNICZNEGO W ZASOBACH GMINY MIEJSKIEJ ZAWIDÓW ORAZ ZARZĄDZANYCH PRZEZ NIĄ WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH W 2009 ROKU.
Numer ogłoszenia: 7293 - 2009; data zamieszczenia: 08.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Zawidowie , Pl. Zwycięstwa 21/22/22, 59-970 Zawidów, woj. dolnośląskie, tel. 075 7788282, faks 075 7788205.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://miasto.zawidow.sisco.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROWADZENIE USŁUG W ZAKRESIE BIEŻĄCEGO UTRZYMANIA I KONSERWACJĘ ORAZ PROWADZENIE POGOTOWIA TECHNICZNEGO W ZASOBACH GMINY MIEJSKIEJ ZAWIDÓW ORAZ ZARZĄDZANYCH PRZEZ NIĄ WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH W 2009 ROKU..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Główny zakres rzeczowy prac do wykonania obejmuje: prowadzenie usług w zakresie bieżącego utrzymania i konserwacja oraz prowadzenie pogotowia technicznego w zasobach gminy miejskiej Zawidów oraz zarządzanych przez nią wspólnot mieszkaniowych. W gminie miejskiej Zawidów jest 8 budynków stanowiących własność gminy Zawidów i 33 budynki wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez gminę. Realizacja wg wskazań zamawiającego usług w zakresie utrzymania budynków należących do zasobu mieszkaniowego gminy miejskiej Zawidów oraz zarządzanych przez nią wspólnot mieszkaniowych, w sprawności technicznej w zakresie prac dotyczących branży sanitarnej - zabezpieczanie awarii instalacji: wodno-kanalizacyjnych, wymiana uszkodzonych odcinków rur, usuwanie przecieków, przeczyszczanie instalacji kanalizacyjnej i deszczowej, inne prace związane z branżą sanitarną konieczne do wykonania oraz remontów konserwacyjnych tj. wykonanie usług naprawczych zgłoszonych przez gminę. Usuwanie awarii -Pogotowie Techniczne świadczone codziennie w godz. 16:00 - 8:00 dnia następnego w dni robocze i całodobowo w dni wolne i święta, na podstawie zgłoszeń lokatorskich lub Urzędu Miejskiego w Zawidowie w zakresie instalacji elektrycznej, wodno-kanalizacyjnej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki zawarte w art. 22 ust. 1 i nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1, 2 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców metodą spełnia-nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą ( art. 24 ust. 4 ustawy Pzp) Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą spełniać następujące warunki i potwierdzić ich spełnianie wskazanymi dokumentami: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - udzielą co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - prowadzą działalność gospodarczą w zakresie prac objętych przedmiotem zamówienia - posiadają doświadczenie w realizacji zadań odpowiadających przedmiotowi zamówienia potwierdzone wykazem wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania, odbiorców oraz załączeniem referencji potwierdzających ich należyte wykonanie. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych warunków i wymogów skutkować będzie odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Formularz ofertowy - Zał. Nr 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art.22 ust.1 i art.24 ust. 1,2 ustawy PZP - Zał. Nr 2 Wykaz wykonanych usług w ostatnich 3 latach a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z referencjami potwierdzającymi ich należyte wykonanie- Zał. Nr 3 Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo poświadczonych przez wykonawcę kopii. Załączone do oferty kserokopie w/w dokumentów winny być opatrzone za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione. Parafowany projekt umowy.Załącznik nr 4 Jeżeli dokumenty podpisuje osoba nie wymieniona w dokumentach z pkt.1, należy dołączyć pełnomocnictwo dla tej osoby. W przypadku kserokopii, pełnomocnictwo musi być podpisane za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa. Zamawiający, przed podpisaniem umowy może zażądać do wglądu oryginał lub notarialnie potwierdzona kopię pełnomocnictwa. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://miasto.zawidow.sisco.info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Plac Zwycięstwa 21/22 59-970 Zawidów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Plac Zwycięstwa 21/22 59-970 Zawidów pokój nr 14 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.